Bankas SNORAS klientams pasiūlė telefoninės bankininkystės paslaugą

Publikuota: 2011 m. gegužės 17 d. antradienis

Bankas SNORAS, siekdamas gerinti teikiamų paslaugų kokybę, savo klientams pasiūlė naują paslaugą – telefoninę bankininkystę. Be to, nuo šiol banko klientai į Kontaktų centrą galės kreiptis trumpuoju numeriu.

„Nauja telefoninės bankininkystės paslauga leis bankui SNORAS geriau aptarnauti telefonu besikreipiančiųjų į banką klientų srautą – bus galima suteikti dalį kliento prašomų paslaugų telefonu, klientui neatvykstant į banko skyrių“, – sako banko SNORAS pardavimų departamento direktorius Deividas Šipaila.

Pasak jo, automatiniu būdu banko klientai galės sužinoti savo sąskaitų likučius, atlikti pervedimus tarp savo sąskaitų banke SNORAS, konvertuoti valiutą, gauti informaciją apie mokėtinas sumas pagal su banku sudarytas paskolų sutartis. Taip pat bus galima sužinoti valiutų kursus, indėlių palūkanas, banko SNORAS  padalinių darbo laiką, gauti informaciją apie vykdomas akcijas ir banko paslaugas.

„Bendraudami su banko specialistu, klientai galės atlikti visas kasdienes bankines operacijas, išskyrus tarptautinius pavedimus, taip pat valdyti turimas ar užsisakyti naujas paslaugas“, – sako banko SNORAS pardavimų departamento direktorius D. Šipaila.
 
Be to, bankas SNORAS klientų aptarnavimo telefonu 800–ąją liniją keičia į trumpojo rinkimo numerį 1814. Klientai, paskambinę į banką SNORAS Kontaktų centro telefono numeriu, galės pasirinkti kokiu būdu – automatiniu ar su specialisto pagalba – nori susižinoti reikiamą informaciją ir (ar) atlikti operacijas.

Nauja paslauga – telefoninė bankininkystė – bus teikiama klientui pasirašius papildomą sutartį su banku SNORAS. Šioje sutartyje bus numatyta kliento identifikavimo procedūra ir telefoninės bankininkystės paslaugų teikimo tvarka.

Šaltinis: snoras.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Samsung“ plečia bekontakčių atsiskaitymų prieinamumą

„Samsung Electronics“ siekia integruoti NFC lustus į daugybę skirtingų įrenginių: laikrodžius, apyrankes, raktų pakabukus. skaityti »

Mokėjimo sistema „LG Pay“ pradės veikti jau šią vasarą

Pietų Korėjos bendrovė LG nusprendė sukurti savo mobiliųjų atsiskaitymų tarnybą, analogišką konkurentų „Apple“, „Samsung“ ir „Google“. skaityti »

Lietuvos banke lankysis Baltarusijos nacionalinio banko valdybos pirmininko vadovaujama delegacija

Kovo 23–24 dienomis Lietuvos banke lankysis Baltarusijos nacionalinio banko valdybos pirmininko Pavelo V. Kalauro (Pavel V. Kallaur) vadovaujama delegacija. skaityti »

Atsiskaityti bus galima ir saulės akiniais

„Visa“ planuoja įgyvendinti bekontakčių atsiskaitymų projektą panaudodama saulės akinius ir belaidę duomenų perdavimo technologiją NFC. skaityti »

Paskelbti geriausi pasaulio bankai

Žurnalas „Global Finance“ pristatė geriausių 2017 m. pasaulio bankų reitingą. skaityti »

Čikagos bendrovė pasiūlė atsiskaityti delnu

Čikagos biometrijos technologijų bendrovė „Keyo“ pasiūlė parduotuvėms atsiskaitymo delnu terminalą. skaityti »

Lietuvos bankas numizmatinėmis vertybėmis prekiaus naujoje el. parduotuvėje

Siekdamas plėtoti numizmatiką, Lietuvos bankas netrukus numizmatinėmis vertybėmis pradės prekiauti naujoje patogioje elektroninėje parduotuvėje. skaityti »

Lietuvoje nori įsikurti naujas bankas

Letuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas pranešė, kad Lietuvoje artimiausiu metu gali būti įsteigtas naujas užsienio kapitalo bankas. skaityti »

2016 m. bankai skolino gerokai daugiau, kartu augo jų pelnas

Bankų klientams suteiktų paskolų portfelio grynoji vertė per 2016 m. išaugo 10,6 proc. – iki 18,1 mlrd. Eur. skaityti »

Bankai aktyviai investuoja į dirbtinį intelektą

Konsultacijų bendrovė „Opimas“ prognozuoja, kad per artimiausius aštuonerius metus dirbtinis intelektas pakeis apie 230 tūks. kapitalo rinkų darbuotojų. skaityti »