Bankas SNORAS tęsia plėtrą, šiemet jau sukūrė 83 naujas darbo vietas

Publikuota: 2011 m. rugsėjo 1 d. ketvirtadienis

Bankas SNORAS, siekdamas dar labiau stiprinti pozicijas rinkoje, šiais metais jau įsteigė 83 naujas darbo vietas ir planuoja, jog iki metų pabaigos jų skaičius išaugs iki 100. Be to, bankas toliau investuoja į klientų aptarnavimo tinklo plėtrą Lietuvoje – nuo rugsėjo 1–osios Kauno filialo taupomasis skyrius prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ reorganizuotas į filialo skyrių.

„Siekdami dar labiau sustiprinti banko SNORAS specialistų komandą ir klientams teikti kokybiškas paslaugas, vien nuo šių metų pradžios įsteigėme 83 naujas darbo vietas. Numatome, kad metų pabaigoje banke iš viso dirbs apie 1 400 specialistų, – sako Edita Povilavičienė, banko SNORAS Personalo departamento direktorė. – Stipriname banko informacinių technologijų ir kitus padalinius bei investuojame į plėtrą – plečiame klientų aptarnavimo tinklą.“

E. Povilavičienės teigimu, šiais metais banke SNORAS buvo įsteigtas Naujų technologijų vystymo departamentas. Departamente sukurtos iš viso 55 naujos darbo vietos, į kurias iki metų pabaigos numatoma priimti naujus informacinių technologijų specialistus.

„Taip pat buvo įsteigtas dar vienas naujas Pokyčių valdymo departamentas, jame dirbs 3 darbuotojai. Šiame padalinyje darbuosis aukščiausios kompetencijos projektų ir pokyčių vadybos specialistai, – sako banko SNORAS Personalo departamento direktorė. – Naujų darbo vietų sukuriama ir tęsiant klientų aptarnavimo tinklo plėtrą Lietuvoje.“

Šiuo metu banke SNORAS dirba 1 379 darbuotojų, o banko įmonių grupėje – apie 2 700.

2011 metais bankas SNORAS atidarė naują filialo skyrių Šilutėje ir taupomąjį skyrių Utenoje bei Kauno oro uoste, o praėjusią savaitę – naują taupomąjį skyrių Lentvaryje. Siekiant verslo klientams pasiūlyti daugiau paslaugų, nuo rugsėjo 1–osios banko Kauno filialo taupomasis skyrius, esantis prekybos ir pramogų centre „Akropolis“, reorganizuotas į Kauno filialo skyrių. Pastarajame skyriuje iš viso dirbs 6 darbuotojai, o ateityje numatoma įdarbinti dar vieną. Be to, kitų metų pradžioje duris turėtų atverti banko filialo Utenoje naujasis pastatas, į jį investicijos sieks apie 10 mln. Lt.

Bankas SNORAS Lietuvoje turi plačiausią klientų aptarnavimo tinklą – jį šių metų rugsėjo 1 dieną sudarė 255 padaliniai.


Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Europos Sąjungoje bus atidarytas bendras europietiškas bankas

Finansų technologijų įmonė „FinTech Group“ sudarė partnerystės sutartį su pradedančiąsias įmones konsultuojančia bendrove „Rocket Internet“. skaityti »

„Mastercard“ augina pelną

Bendrovės „Mastercard“ grynasis pelnas išaugo beveik 7 proc. ir sudarė 983 mln. dolerių. skaityti »

Šiaulių banko grupė pirmąjį metų pusmetį pagerino veiklos rezultatus

Šiaulių banko grupė pirmąjį metų pusmetį uždirbo 26,2 mln. eurų neaudituoto grynojo pelno – tai 73 proc. geresnis rezultatas nei atitinkamu 2015 m. laikotarpiu, kai uždirbta 15,2 mln. eurų. skaityti »

Dar viena šalis artėja prie bekontakčių mokėjimų

Airija – būtent čia bekontakčių mokėjimai sudaro daugiau nei pusę (54 proc.) visų atliekamų finansinių operacijų. skaityti »

Britai mokėjimo programėlėmis naudojasi 7 kartus per minutę

Tyrimai rodo, kad Didžiojoje Britanijoje praėjusiais metais mokėjimų, atliekamų naudojantis mobiliosiomis programėlėmis, apimtys išaugo 54 proc. ir siekė 347 mln. svarų sterlingų. skaityti »

Brangiausiame pasaulio banke dirbs robotai

2017 m. pradžioje brangiausias pasaulio bankas „Wells Fargo & Co.“ numato klientų konsultavimui pradėti naudoti robotus. skaityti »

Per pirmąjį pusmetį „Danske Bank“ Lietuvoje uždirbo 6,3 mln. Eur prieš pelno mokestį

Didžiausios Danijoje ir antros pagal turtą Šiaurės Europoje finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ A/S Lietuvos filialas per pirmąjį šių metų pusmetį iš pagrindinės veiklos (verslo ir privačios bankininkystės) uždirbo 6,3 mln. Eur prieš pelno mokestį. skaityti »

Mokėjimo sistema „Apple Pay“ tapo prieinama prancūzams

Mokėjimo sistema „Apple Pay“ tapo prieinama Prancūzijos gyventojams. skaityti »

Naujas įmokų surinkimo standartas atveria galimybes įmonėms efektyviau surinkti mokėjimus

Mokėjimo paslaugų teikėjai ir įmonės, surenkančios lėšas pagal specialias įmokų formas internetinėje bankininkystėje, galės efektyviau veikti pasinaudoję nauju įmokų surinkimo standartu, kurį paskelbė Lietuvos standartizacijos departamentas. skaityti »

„Mastercard“ keičia logotipą

Tarptautinė mokėjimo sistemų bendrovė „Mastercard“ po 20 metų pakeitė savo logotipą. skaityti »