Bankas SNORAS tęsia plėtrą, šiemet jau sukūrė 83 naujas darbo vietas

Publikuota: 2011 m. rugsėjo 1 d. ketvirtadienis

Bankas SNORAS, siekdamas dar labiau stiprinti pozicijas rinkoje, šiais metais jau įsteigė 83 naujas darbo vietas ir planuoja, jog iki metų pabaigos jų skaičius išaugs iki 100. Be to, bankas toliau investuoja į klientų aptarnavimo tinklo plėtrą Lietuvoje – nuo rugsėjo 1–osios Kauno filialo taupomasis skyrius prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ reorganizuotas į filialo skyrių.

„Siekdami dar labiau sustiprinti banko SNORAS specialistų komandą ir klientams teikti kokybiškas paslaugas, vien nuo šių metų pradžios įsteigėme 83 naujas darbo vietas. Numatome, kad metų pabaigoje banke iš viso dirbs apie 1 400 specialistų, – sako Edita Povilavičienė, banko SNORAS Personalo departamento direktorė. – Stipriname banko informacinių technologijų ir kitus padalinius bei investuojame į plėtrą – plečiame klientų aptarnavimo tinklą.“

E. Povilavičienės teigimu, šiais metais banke SNORAS buvo įsteigtas Naujų technologijų vystymo departamentas. Departamente sukurtos iš viso 55 naujos darbo vietos, į kurias iki metų pabaigos numatoma priimti naujus informacinių technologijų specialistus.

„Taip pat buvo įsteigtas dar vienas naujas Pokyčių valdymo departamentas, jame dirbs 3 darbuotojai. Šiame padalinyje darbuosis aukščiausios kompetencijos projektų ir pokyčių vadybos specialistai, – sako banko SNORAS Personalo departamento direktorė. – Naujų darbo vietų sukuriama ir tęsiant klientų aptarnavimo tinklo plėtrą Lietuvoje.“

Šiuo metu banke SNORAS dirba 1 379 darbuotojų, o banko įmonių grupėje – apie 2 700.

2011 metais bankas SNORAS atidarė naują filialo skyrių Šilutėje ir taupomąjį skyrių Utenoje bei Kauno oro uoste, o praėjusią savaitę – naują taupomąjį skyrių Lentvaryje. Siekiant verslo klientams pasiūlyti daugiau paslaugų, nuo rugsėjo 1–osios banko Kauno filialo taupomasis skyrius, esantis prekybos ir pramogų centre „Akropolis“, reorganizuotas į Kauno filialo skyrių. Pastarajame skyriuje iš viso dirbs 6 darbuotojai, o ateityje numatoma įdarbinti dar vieną. Be to, kitų metų pradžioje duris turėtų atverti banko filialo Utenoje naujasis pastatas, į jį investicijos sieks apie 10 mln. Lt.

Bankas SNORAS Lietuvoje turi plačiausią klientų aptarnavimo tinklą – jį šių metų rugsėjo 1 dieną sudarė 255 padaliniai.


Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

SEB: skaitmenizacijos nauda verslui – greitis ir paprastumas

Lietuvos, Latvijos ir Estijos didžiosios įmonės pripažįsta, kad skaitmenizacija šiandien yra labai svarbi sėkmingai verslo plėtrai. skaityti »

Kinai diegia naują veidų atpažinimo technologiją

Kinijos kompanija PING AN diegia naują veidų atpažinimo technologiją. Ji bus naudojama kapitalo valdymo sistemoje ir prisidės prie greičiausios Kinijoje virtualios kreditų išdavimo platformos kūrimo. skaityti »

Italija kuria bankų gelbėjimo fondą

Silpnesni Italijos bankai, draudikai ir aktyvus valdančios kompanijos susitarė su šalies valdžia dėl 5mlrd. eurų gelbėjimo fondo. skaityti »

Zambijos valiuta – vertingiausia pasaulyje?

Per pirmuosius 2016 m. mėnesius Zambijos valiuta sugebėjo šoktelti taip, kad savo verte aplenkė net auksą ir sidabrą. skaityti »

„Citadele“ bankas pirmasis Baltijos šalyse įdiegė internetinę tiesioginio pokalbio programą

„Citadele“ bankas Lietuvoje pradėjo naudoti internetinę tiesioginio pokalbio programą (angl. Live Chat). Tai pirmas kartas Baltijos šalyse, kuomet ši technologija pritaikoma bankiniame sektoriuje. skaityti »

Europos parlamente – konferencija apie virtualiąsias valiutas

Europos parlamente organizuojamas keturių dienų konferencija virtualiųjų valiutų ir „Blockchain“ technologijų klausimais. Informacinio apžvalginio pobūdžio renginys, visų pirma, skirtas deputatams. skaityti »

Pradėjo veikti Lietuvos banko paskyra „Facebook'e“

Lietuvos bankas jau turi oficialią paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“ skaityti »

Didžiojoje Britanijoje – nauja paslauga „PayPal Credit“

Mokėjimo kompanija „PayPal“ Didžiojoje Britanijoje pristatė naują paslaugą „PayPal Credit“. Ji leis naudotojams pasiskolinti iki 150 svarų sterlingų be jokių palūkanų pirmus keturis mėnesius. skaityti »

Bankai su klientais ketina bendrauti per „Facebook Messenger“

„Bank of America“ – vienas iš pirmųjų bankų, pareiškusių apie komunikacijos platformos „Facebook Messenger“ panaudojimą bendraujant su klientais. skaityti »

Bankai turi būti pasiruošę technologijų plėtros pokyčiams

„Šiandienėje bankininkystėje svarbu turėti finansinių išteklių ir būti pasiruošusiems technologijų plėtros pokyčiams“, – sakė SEB grupės prezidentė Annika Falkengren Taline vykusiame renginyje „Baltic Business Summit 2016“, skirtame Baltijos šalių didelėms įmonėms. skaityti »