Bankinės įrangos gamintoja Vokietijos kompanija „Wincor Nixdorf“ pristato tiesioginės rinkodaros programinės įrangos „PC/E Direct Marketing“ atnaujintą versiją.
Bankinės įrangos gamintoja Vokietijos kompanija „Wincor Nixdorf“ pristato tiesioginės rinkodaros programinės įrangos „PC/E Direct Marketing“ atnaujintą versiją. Tai šiuolaikiškas ir efektyvus rinkodaros įrankis, padėsiantis asmeniškai „kreiptis“ į klientus bankomatų ir kitų savitarnos terminalų skaitmeniniuose ekranuose.
Programinė įranga „PC/E Direct Marketing“ susieta su banko klientų duomenų sistema (CRM), todėl banko rinkodaros darbuotojams tereikia paspausti keletą mygtukų, kad sukurtų savo ar partnerių produktų reklaminę kampaniją ir ji pasiektų reikiamą klientą terminalo ekrane. Be to, yra galimybė iš karto gauti grįžtamąjį ryšį (pavyzdžiui, klientams atsakius „taip / ne“). Teigiama, kad tai daug efektyvesnė rinkodarinė priemonė nei tradicinės formos, pavyzdžiui, antraštės ar skelbimai savitarnos įrenginių ekranuose.
Senesnės „PC/E Direct Marketing“ programinės įrangos versijas reklamos valdymui jau naudoja ne vienos pasaulio šalies bankas – ji įdiegta į daugiau nei 15 tūkst. savitarnos terminalų.
Šaltinis:
Parengta pagal finextra.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.