Europos prekybininkų prioritetas – mobilioji komercija

Publikuota: 2015 m. gruodžio 4 d. penktadienis

Neseniai atliktas tyrimas „Worldwide Business Research“ parodė, kad mobilioji komercija tampa vis svarbesnė Europos prekių ženklams. Daugiau nei pusė apklaustų prekybininkų (53,6 proc.) teigė, kad tai jų prioritetas artimiausiems dvejiems metams. 25 proc. atsakė, kad tai dabar pagrindinis jų tikslas.

Esminė problema, su kuria susiduria prekybininkai, plėtodami mobiliąją komerciją, tai kvalifikuotų specialistų trūkumas. Su šiuo rūpesčiu susiduria 39,3 proc. respondentų. Tarp dažniausiai įvardijamų problemų – konversija, duomenų apie kiekvieno kliento nešamą pelną optimizavimas ir tobulinimas.

Tyrimo metu taip pat buvo užduotas klausimas apie tai, kas daro mobiliąją parduotuvę tikrai gerą. Dažniausi atsakymai į šį klausimą – asmeninė patirtis, daugiakanališkumas, paprastumas, aiškumas, patogi paieška.

Vis dėlto mobiliosios komercijos plėtrą labiausiai stabdo mokėjimų saugumo klausimas. Nemažai prekybininkų vis dar laukia, kuri mobilioji mokėjimo sistema taps dominuojanti, o kuri apskritai išnyks. Ekspertų nuomone, ryškių pasikeitimų šioje srityje galima tikėtis per artimiausius dvejus metus.

Įdomu tai, kad prekybininkai neįvardija kaip privalumo išplėstosios realybės technologijos, tačiau daug tikisi iš dėvimųjų įrenginių ir tokių mokėjimo sistemų kaip „ApplePay“ bei kt.

„Internet Retailer“ duomenimis, mobilioji komercija sparčiai populiarėja. Šiais metais 500 didžiausių mobiliosios komercijos įmonių išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių pardavimo apimtis padidino 68 proc. Iš visų finansinių operacijų pasaulyje 35 proc. priklauso mobiliosios komercijos daliai.

 

Šaltinis: payspacemagazine.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Europos Sąjungoje bus atidarytas bendras europietiškas bankas

Finansų technologijų įmonė „FinTech Group“ sudarė partnerystės sutartį su pradedančiąsias įmones konsultuojančia bendrove „Rocket Internet“. skaityti »

„Mastercard“ augina pelną

Bendrovės „Mastercard“ grynasis pelnas išaugo beveik 7 proc. ir sudarė 983 mln. dolerių. skaityti »

Šiaulių banko grupė pirmąjį metų pusmetį pagerino veiklos rezultatus

Šiaulių banko grupė pirmąjį metų pusmetį uždirbo 26,2 mln. eurų neaudituoto grynojo pelno – tai 73 proc. geresnis rezultatas nei atitinkamu 2015 m. laikotarpiu, kai uždirbta 15,2 mln. eurų. skaityti »

Dar viena šalis artėja prie bekontakčių mokėjimų

Airija – būtent čia bekontakčių mokėjimai sudaro daugiau nei pusę (54 proc.) visų atliekamų finansinių operacijų. skaityti »

Britai mokėjimo programėlėmis naudojasi 7 kartus per minutę

Tyrimai rodo, kad Didžiojoje Britanijoje praėjusiais metais mokėjimų, atliekamų naudojantis mobiliosiomis programėlėmis, apimtys išaugo 54 proc. ir siekė 347 mln. svarų sterlingų. skaityti »

Brangiausiame pasaulio banke dirbs robotai

2017 m. pradžioje brangiausias pasaulio bankas „Wells Fargo & Co.“ numato klientų konsultavimui pradėti naudoti robotus. skaityti »

Per pirmąjį pusmetį „Danske Bank“ Lietuvoje uždirbo 6,3 mln. Eur prieš pelno mokestį

Didžiausios Danijoje ir antros pagal turtą Šiaurės Europoje finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ A/S Lietuvos filialas per pirmąjį šių metų pusmetį iš pagrindinės veiklos (verslo ir privačios bankininkystės) uždirbo 6,3 mln. Eur prieš pelno mokestį. skaityti »

Mokėjimo sistema „Apple Pay“ tapo prieinama prancūzams

Mokėjimo sistema „Apple Pay“ tapo prieinama Prancūzijos gyventojams. skaityti »

Naujas įmokų surinkimo standartas atveria galimybes įmonėms efektyviau surinkti mokėjimus

Mokėjimo paslaugų teikėjai ir įmonės, surenkančios lėšas pagal specialias įmokų formas internetinėje bankininkystėje, galės efektyviau veikti pasinaudoję nauju įmokų surinkimo standartu, kurį paskelbė Lietuvos standartizacijos departamentas. skaityti »

„Mastercard“ keičia logotipą

Tarptautinė mokėjimo sistemų bendrovė „Mastercard“ po 20 metų pakeitė savo logotipą. skaityti »