Europos prekybininkų prioritetas – mobilioji komercija

Publikuota: 2015 m. gruodžio 4 d. penktadienis

Neseniai atliktas tyrimas „Worldwide Business Research“ parodė, kad mobilioji komercija tampa vis svarbesnė Europos prekių ženklams. Daugiau nei pusė apklaustų prekybininkų (53,6 proc.) teigė, kad tai jų prioritetas artimiausiems dvejiems metams. 25 proc. atsakė, kad tai dabar pagrindinis jų tikslas.

Esminė problema, su kuria susiduria prekybininkai, plėtodami mobiliąją komerciją, tai kvalifikuotų specialistų trūkumas. Su šiuo rūpesčiu susiduria 39,3 proc. respondentų. Tarp dažniausiai įvardijamų problemų – konversija, duomenų apie kiekvieno kliento nešamą pelną optimizavimas ir tobulinimas.

Tyrimo metu taip pat buvo užduotas klausimas apie tai, kas daro mobiliąją parduotuvę tikrai gerą. Dažniausi atsakymai į šį klausimą – asmeninė patirtis, daugiakanališkumas, paprastumas, aiškumas, patogi paieška.

Vis dėlto mobiliosios komercijos plėtrą labiausiai stabdo mokėjimų saugumo klausimas. Nemažai prekybininkų vis dar laukia, kuri mobilioji mokėjimo sistema taps dominuojanti, o kuri apskritai išnyks. Ekspertų nuomone, ryškių pasikeitimų šioje srityje galima tikėtis per artimiausius dvejus metus.

Įdomu tai, kad prekybininkai neįvardija kaip privalumo išplėstosios realybės technologijos, tačiau daug tikisi iš dėvimųjų įrenginių ir tokių mokėjimo sistemų kaip „ApplePay“ bei kt.

„Internet Retailer“ duomenimis, mobilioji komercija sparčiai populiarėja. Šiais metais 500 didžiausių mobiliosios komercijos įmonių išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių pardavimo apimtis padidino 68 proc. Iš visų finansinių operacijų pasaulyje 35 proc. priklauso mobiliosios komercijos daliai.

 

Šaltinis: payspacemagazine.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Didžiausios pasaulio kompanijos – Kinijos bankai

Tarptautinis leidinys „Forbes“ paskelbė didžiausių 2016 metų pasaulio kompanijų reitingą „Forbes Global 2000“. skaityti »

Užsakymus restorane priims išmanioji staltiesė

Japonai pagamino išmaniąją staltiesę, kuri iš esmės pakeis restoranų verslą. skaityti »

Mokėjimo terminalai ateityje bus dėvimi?

Manoma, kad ateityje ne tik pirkėjai, bet ir kasininkai galėtų dėvėti mokėjimo terminalus, kurie priimtų įvairius atsiskaitymo būdus. skaityti »

Brangiausias pasaulio bankas sukūrė bekontakčių atsiskaitymų programą

JAV bankas „Wells Fargo“ sukūrė asmeninę mobiliųjų mokėjimų programą, leidžiančią atlikti atsiskaitymus ir išsiimti grynuosius pinigus iš bankomatų bekontakčiu būdu. skaityti »

Mobiliųjų atsiskaitymų rinka auga

Prognozuojama, kad iki 2020 metų pasaulinės mobiliųjų atsiskaitymų rinkos dalis išaugs 36 proc. skaityti »

Nori išleisti paskutinius pinigus – gausi elektrošoką

Išmanioji apyrankė „Pavlok“ nupurto 255 voltų elektrošoku, jei jos savininkas nusprendžia išleisti daugiau, nei yra nusistatęs savo išlaidų ribas. skaityti »

Didžioji dalis elektroninių aukcionų dėl litų monetų pavyko sėkmingai

Prieš savaitę Lietuvos bankas paskelbtuose numizmatinių vertybių pardavimo elektroniniuose aukcionuose buvo galima įsigyti dvidešimt keturių pavadinimų kolekcinių litų monetų ir jų rinkinių. skaityti »

Technologijos keičia klientų poreikius

Bendrovių „ACI Worldwide“ ir „Ovum“ atliktame tyrime skelbiama, kad įmonės, kurios priešinasi naujovių įdiegimui, rizikuoja artimiausiu metu netekti klientų. skaityti »

JAV sukurta investavimo platforma moterims

Buvusi JAV bankų „Bank of America“ ir „Citi“ vadovė Sali Kročak sukūrė investavimo platformą „Ellevest“ su robotais konsultantais, skirtą būtent moterims. skaityti »

„Swatch“ pradeda prekiauti laikrodžiais su mokėjimo funkcija

Laikrodžių gamintoja „Swatch“, bendradarbiaudama su „Visa Europe“ ir Šveicarijos banku „Corner Bank“, Šveicarijoje pradės prekiauti išmaniaisiais laikrodžiais „Bellamy“ su mokėjimo funkcija. skaityti »