Europos prekybininkų prioritetas – mobilioji komercija

Publikuota: 2015 m. gruodžio 4 d. penktadienis

Neseniai atliktas tyrimas „Worldwide Business Research“ parodė, kad mobilioji komercija tampa vis svarbesnė Europos prekių ženklams. Daugiau nei pusė apklaustų prekybininkų (53,6 proc.) teigė, kad tai jų prioritetas artimiausiems dvejiems metams. 25 proc. atsakė, kad tai dabar pagrindinis jų tikslas.

Esminė problema, su kuria susiduria prekybininkai, plėtodami mobiliąją komerciją, tai kvalifikuotų specialistų trūkumas. Su šiuo rūpesčiu susiduria 39,3 proc. respondentų. Tarp dažniausiai įvardijamų problemų – konversija, duomenų apie kiekvieno kliento nešamą pelną optimizavimas ir tobulinimas.

Tyrimo metu taip pat buvo užduotas klausimas apie tai, kas daro mobiliąją parduotuvę tikrai gerą. Dažniausi atsakymai į šį klausimą – asmeninė patirtis, daugiakanališkumas, paprastumas, aiškumas, patogi paieška.

Vis dėlto mobiliosios komercijos plėtrą labiausiai stabdo mokėjimų saugumo klausimas. Nemažai prekybininkų vis dar laukia, kuri mobilioji mokėjimo sistema taps dominuojanti, o kuri apskritai išnyks. Ekspertų nuomone, ryškių pasikeitimų šioje srityje galima tikėtis per artimiausius dvejus metus.

Įdomu tai, kad prekybininkai neįvardija kaip privalumo išplėstosios realybės technologijos, tačiau daug tikisi iš dėvimųjų įrenginių ir tokių mokėjimo sistemų kaip „ApplePay“ bei kt.

„Internet Retailer“ duomenimis, mobilioji komercija sparčiai populiarėja. Šiais metais 500 didžiausių mobiliosios komercijos įmonių išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių pardavimo apimtis padidino 68 proc. Iš visų finansinių operacijų pasaulyje 35 proc. priklauso mobiliosios komercijos daliai.

 

Šaltinis: payspacemagazine.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Vokietijos bankai su ECB bendraus tik vokiškai

Nors oficiali Europos Centrinio Banko (ECB) kalba yra anglų, Vokietijos bankai išreiškė pageidavimą bendrauti su ECB tik vokiškai. skaityti »

Prahos viešajame transporte – bekontakčiai mokėjimai

Prahos viešojo transporto valdyba šiuo metu įgyvendina naują projektą, kurio metu testuoja, ar reikalingi ir populiarūs bekontakčiai mokėjimai sostinės transporto priemonėse. skaityti »

Olandijos degalinėse – mobilieji mokėjimai

Mobiliųjų mokėjimų kompanija „MyOrder“, valdoma Nyderlandų banko „Rabobank“, pristatė naują paslaugą. skaityti »

Mokėjimų rinkos ateitis – spartesnis inovacijų diegimas ir didesnė konkurencija

Lietuvos bankas ėmėsi iniciatyvos įgyvendinti rinkos atvirumą ir mokėjimo paslaugų bei inovacijų prieinamumą skatinančias priemones. skaityti »

Išleista 5 eurų moneta

5 eurų monetoje vaizduojamą Žemės rutulį juosia žiedas, pagamintas iš žydro permatomo plastiko. skaityti »

Panamos dokumentai privertė trauktis Austrijos banko vadovą

Atsistatydino Panamos dokumentuose paminėto Austrijos hipotekos banko „Hypo Vorarlberg“ vadovas Michaelis Grahammeris. skaityti »

Kuriama nauja biometrijos rūšis

Didžiosios Britanijos finansų institucija „Nationwide“ kuria naują biometrijos rūšį. Kartu su tokiomis organizacijomis kaip „BehavioSec“ ir „Unisys“ kompanija kuria algoritmą, kuris leidžia stebėti unikalų asmens elgesį su naudojamu įrenginiu. skaityti »

Čekijoje pradėjo veikti pirmieji bekontakčiai bankomatai

Čekijos bankas „Air Bank“ pirmasis šalyje pasiūlė gyventojams bekontakčių bankomatų paslaugų. skaityti »

„Citadele“ bankas smulkiajam verslui suteikė 3.3 mln. eurų mikrokreditų

„Citadele“ bankas pirmąjį šių metų ketvirtį su mažomis įmonėmis pasirašė sutarčių dėl 3,265 mln. eurų mikrokreditų. Daugiausiai mikrokreditų suteikta mažmeninės prekybos ir paslaugų, aptarnavimo sektoriaus įmonėms iš Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos regionų. skaityti »

„Panasonic“ sukūrė mokėjimo terminalą lėktuvų keleiviams

„Panasonic“ antrinė įmonė „Panasonic Avionics“ pristatė bekontaktį mokėjimo terminalą, skirtą lėktuvų keleiviams aptarnauti. skaityti »