Europos prekybininkų prioritetas – mobilioji komercija

Publikuota: 2015 m. gruodžio 4 d. penktadienis

Neseniai atliktas tyrimas „Worldwide Business Research“ parodė, kad mobilioji komercija tampa vis svarbesnė Europos prekių ženklams. Daugiau nei pusė apklaustų prekybininkų (53,6 proc.) teigė, kad tai jų prioritetas artimiausiems dvejiems metams. 25 proc. atsakė, kad tai dabar pagrindinis jų tikslas.

Esminė problema, su kuria susiduria prekybininkai, plėtodami mobiliąją komerciją, tai kvalifikuotų specialistų trūkumas. Su šiuo rūpesčiu susiduria 39,3 proc. respondentų. Tarp dažniausiai įvardijamų problemų – konversija, duomenų apie kiekvieno kliento nešamą pelną optimizavimas ir tobulinimas.

Tyrimo metu taip pat buvo užduotas klausimas apie tai, kas daro mobiliąją parduotuvę tikrai gerą. Dažniausi atsakymai į šį klausimą – asmeninė patirtis, daugiakanališkumas, paprastumas, aiškumas, patogi paieška.

Vis dėlto mobiliosios komercijos plėtrą labiausiai stabdo mokėjimų saugumo klausimas. Nemažai prekybininkų vis dar laukia, kuri mobilioji mokėjimo sistema taps dominuojanti, o kuri apskritai išnyks. Ekspertų nuomone, ryškių pasikeitimų šioje srityje galima tikėtis per artimiausius dvejus metus.

Įdomu tai, kad prekybininkai neįvardija kaip privalumo išplėstosios realybės technologijos, tačiau daug tikisi iš dėvimųjų įrenginių ir tokių mokėjimo sistemų kaip „ApplePay“ bei kt.

„Internet Retailer“ duomenimis, mobilioji komercija sparčiai populiarėja. Šiais metais 500 didžiausių mobiliosios komercijos įmonių išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių pardavimo apimtis padidino 68 proc. Iš visų finansinių operacijų pasaulyje 35 proc. priklauso mobiliosios komercijos daliai.

 

Šaltinis: payspacemagazine.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Austrijoje įgyvendinta bekontakčių atsiskaitymų sistema

Austrijoje paleista mobiliųjų bekontakčių mokėjimų sistema „Bankomatkarte Mobil system“. Projektas įgyvendintas padedant mokėjimo paslaugų tarnybai „Austria Card“, sėkmingai atlikus bandymus Lince. skaityti »

Lietuvoje bankų klientai aptarnaujami geriausiai iš Baltijos šalių

Kasmetiniai tyrimai rodo, kad Baltijos šalyse nuolat gerėja bankų klientų aptarnavimas. Bendras bankinių paslaugų kokybės Baltijos šalyse rodiklis išaugo iki 85 proc. skaityti »

„MasterCard“ įdiegė mokėjimus į golfo pirštines

Golfo turnyro „PGA Tour — Arnold Palmer Invitational“ metu „MasterCard“ išdalijo žaidėjams golfo pirštines, kuriomis jie gali atsiskaityti parduotuvėse. skaityti »

Brangiausias bankinis prekės ženklas pasaulyje – „Wells Fargo“

Brangiausiu prekės ženklu bankiniame sektoriuje 2016 metų pradžioje tapo „Wells Fargo“. Ši amerikiečių kompanija įkainojama 44,170 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

Banko BBVA bankomatuose – CINEO technologija

Ispanijos bankas BBVA planuoja į savo bankomatus įdiegti kompanijos „Wincor Nixdorf“ CINEO technologiją. skaityti »

Kuriama „Huawei“ mobilioji mokėjimo sistema

Išmaniųjų telefonų gamintoja „Huawei“ planuoja Kinijoje paleisti nuosavą mobiliąją mokėjimo sistemą. skaityti »

Bankų skolinimas – didžiausias per pastaruosius septynerius metus

Lietuvoje veikiančių bankų ir užsienio bankų filialų paskolų portfelis padidėjo 3,9 % ir pasiekė 16,3 mlrd. eurų. skaityti »

Švedijoje atidaryta parduotuvė be pardavėjų

Švedijos mieste Vikene atidaryta pirmoji pasaulyje parduotuvė be kasininkų ir apsaugininkų – jų darbą dirba išmanusis telefonas. skaityti »

Ekstremaliausios bankomatų įrengimo vietos

Šiuo metu pasaulyje yra daugiau nei 3 mln. bankomatų. Bankomatų gamintojų asociacija pasidalijo informacija apie bankomatus, įrengtus keisčiausiose vietose. skaityti »

„Google“ siūlo atsiskaityti laisvomis rankomis

„Google“ pasiūlė bekontakčius atsiskaitymus pakeisti laisvųjų rankų atsiskaitymais, kai pirkėjui iš viso nereikia liesti jokio įrenginio. skaityti »