Europos prekybininkų prioritetas – mobilioji komercija

Publikuota: 2015 m. gruodžio 4 d. penktadienis

Neseniai atliktas tyrimas „Worldwide Business Research“ parodė, kad mobilioji komercija tampa vis svarbesnė Europos prekių ženklams. Daugiau nei pusė apklaustų prekybininkų (53,6 proc.) teigė, kad tai jų prioritetas artimiausiems dvejiems metams. 25 proc. atsakė, kad tai dabar pagrindinis jų tikslas.

Esminė problema, su kuria susiduria prekybininkai, plėtodami mobiliąją komerciją, tai kvalifikuotų specialistų trūkumas. Su šiuo rūpesčiu susiduria 39,3 proc. respondentų. Tarp dažniausiai įvardijamų problemų – konversija, duomenų apie kiekvieno kliento nešamą pelną optimizavimas ir tobulinimas.

Tyrimo metu taip pat buvo užduotas klausimas apie tai, kas daro mobiliąją parduotuvę tikrai gerą. Dažniausi atsakymai į šį klausimą – asmeninė patirtis, daugiakanališkumas, paprastumas, aiškumas, patogi paieška.

Vis dėlto mobiliosios komercijos plėtrą labiausiai stabdo mokėjimų saugumo klausimas. Nemažai prekybininkų vis dar laukia, kuri mobilioji mokėjimo sistema taps dominuojanti, o kuri apskritai išnyks. Ekspertų nuomone, ryškių pasikeitimų šioje srityje galima tikėtis per artimiausius dvejus metus.

Įdomu tai, kad prekybininkai neįvardija kaip privalumo išplėstosios realybės technologijos, tačiau daug tikisi iš dėvimųjų įrenginių ir tokių mokėjimo sistemų kaip „ApplePay“ bei kt.

„Internet Retailer“ duomenimis, mobilioji komercija sparčiai populiarėja. Šiais metais 500 didžiausių mobiliosios komercijos įmonių išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių pardavimo apimtis padidino 68 proc. Iš visų finansinių operacijų pasaulyje 35 proc. priklauso mobiliosios komercijos daliai.

 

Šaltinis: payspacemagazine.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Ultragarsas – naujas atsiskaitymo būdas

Pradedančioji Indijos įmonė „Ultracash“ įgyvendino galimybę priimti ir perduoti atsiskaitymus iš mobiliojo telefono ultragarsu. skaityti »

„Ingenico Group“ įgyvendino bekontakčius atsiskaitymus per „Panasonic“ planšetes

Niujorke vykstančioje parodoje „NRF Expo“ kompanija „Ingenico Group“ ir „Panasonic“ pristato galimybę priimti bekontakčius atsiskaitymus per „Panasonic“ planšetinius kompiuterius. skaityti »

Gyventojai asmeninę patirtį bankuose vertina gerai

Lietuvos bankų asociacijos užsakymu atlikta gyventojų apklausa parodė, kad bankų reikšmė ekonomikai didelė ir nekinta. skaityti »

Didžiosios Britanijos transporte bus atsiskaitoma bekontaktėmis kortelėmis

Numatoma, kad 2020 m. visame Didžiosios Britanijos viešajame transporte bus galima atsiskaityti bekontakte kortele arba išmaniuoju telefonu su NFC funkcija. skaityti »

„PayPal“ pateko į Gineso rekordų knygą

Per 24 val. „PayPal“ sistema surinko rekordinę pinigų sumą aukoms – 45,8 mln. JAV dolerių. skaityti »

„MasterCard“ kurs mokius dėvimuosius įrenginius

„MasterCard“ ir „Coin“ nusprendė išleisti seriją dėvimųjų įrenginių, į kuriuos būtų įdiegtas bekontaktis atsiskaitymas. skaityti »

Vokietijos markė vis dar gyva

Vokietijoje praėjus 14 metų nuo euro įvedimo gyventojai tebeturi apie 12,9 mlrd. Vokietijos markių. skaityti »

Prognozuojamas JAV dolerio kurso augimas

Agentūra „Bloomberg“ prognozuoja, kad 2016 m. JAV dolerio kursas ženkliai išaugs. skaityti »

Bankomatų skaičius pasaulyje auga

„Retail Banking Research“ prognozuoja, kad bankomatų skaičius augs iki 2020 m. Tuomet turėtų būti naudojama apie 128 mlrd. šių įrenginių. skaityti »

Čekijos bankas teikia linksmas konsultacijas per „YouTube“

Čekijos bankas „Fio Banka“ pradėjo teikti linksmus finansinius patarimus savo klientams per „YouTube“ kanalą ir Čekijos televiziją. skaityti »