Pietų Afrikos „First National Bank“ pristatė gana neįprastą daugiakanalę skaitmeninio pardavimo sistemą.
Pietų Afrikos „First National Bank“ pristatė gana neįprastą daugiakanalę skaitmeninio pardavimo sistemą. Kartu su vietine telekomunikacijų bendrove bankas sukūrė virtualų tinklą ir pasiūlė savo klientams nuosavas SIM korteles.
Jau ir anksčiau „First National Bank“ yra prekiavęs įvairiomis telekomunikacijų paslaugomis, kurių pagrindą sudarė prieiga prie interneto ir televizijos. Dabar ši finansų įmonė nusprendė imtis mobiliojo interneto ir telefonijos. Tuo tikslu birželio pabaigoje bankas išleidžia nuosavas SIM korteles.
Spėjama, kad mobiliojo ryšio paslaugos bus integruotos su „First National Bank“ interneto banku. Tokiu būdu banko ir telekomunikacijų bendrovės klientai galės turėti bendrą „asmeninį kabinetą“. Banko naudotojai prie savo paslaugų sąrašo galės prijungti papildomas paslaugas, nustatyti įvairius duomenų perdavimo apribojimus, užsisakyti tiesioginį debetą ar pasirinkti kitas funkcijas.
„Mes manome, kad mūsų paslauga padės klientams efektyviau valdyti savo finansus ir mobiliąsias paslaugas per vieną platformą“, – sako antrinės „First National Bank“ bendrovės „FNB Connect“ vadovas Ravesh Ramlakan.
Nuo lapkričio mėnesio banko darbuotojų testuojama paslauga orientuota į viduriniąją klasę. Kartu su naująja paslauga bankas pasiūlys klientams ir naują lojalumo programą. Ji leis sugrąžinti tam tikrą telekomunikacijų paslaugų išlaidų procentą į savo sąskaitą.