Į SEB banką pasitarti dėl kasdienių paslaugų jau galima skambinti bet kuriuo paros metu

Publikuota: 2012 m. vasario 27 d. pirmadienis

SEB bankas pirmasis Lietuvoje pradeda teikti konsultacija telefonu privatiems banklo klientams kasdienės bankininkystės klausimais visą parą. Nuo šiandien, vasario 27 dienos, SEB banko bendruoju telefonu 1528 su banko specialistais jau galima tiesiogiai pasitarti įvairiais klausimais apie banko teikiamas paslaugas bet kuriuo paros metu. Iki šiol bet kuriuo paros metu į SEB banką buvo galima kreiptis tik norint blokuoti prarastą mokėjimo kortelę.

„Mūsų klientų apklausos ir bendradarbiavimo su jais patirtis rodo, kad banko paslaugomis nuotoliniu būdu naudojasi vis daugiau asmenų, o daugelis jų tai daro sugrįžę po darbų į namus vėlai vakare ir net naktį, taip pat keliaudami ar savaitgaliais. Pastebėjome, kad gyventojai mūsų banko paslaugomis internetu pakankamai intensyviai naudojasi iki pat 22 valandos, tačiau net ir po vidurnakčio nemažai klientų tvarko savo finansinius reikalus ir jiems kyla įvairių klausimų“, – sakė Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Pasak V. Doveikos, nuo šiol gyventojams, kuriems naktį prireiks banko specialisto pagalbos ar patarimo, nebereikės laukti kitos dienos ryto – bus galima iš karto paskambinti banko bendruoju telefonu ir greitai rasti sprendimą ar gauti reikiamą atsakymą.

SEB banko specialistai bendruoju telefonu 1528 nuo šiol visą parą teikia informaciją apie įvairias SEB banko kasdienės bankininkystės paslaugas (el. paslaugas, mokėjimo korteles, slaptažodžių generatorių ir pan.), banko pasiūlymus, prireikus užregistruoja į susitikimą su vadybininku banko skyriuje. Nustatę asmens tapatybę, banko specialistai taip pat gali atšaukti blokuotą prieigą prie banko paslaugų internetu svetainės, priimti užsakymą pagaminti banko debeto mokėjimo korteles, priimti prašymus užsisakyti tiesioginio debeto paslaugą ar jos atsisakyti, teikia informaciją apie paskolas ir lizingą.

Šaltinis: seb.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

SEB: skaitmenizacijos nauda verslui – greitis ir paprastumas

Lietuvos, Latvijos ir Estijos didžiosios įmonės pripažįsta, kad skaitmenizacija šiandien yra labai svarbi sėkmingai verslo plėtrai. skaityti »

Kinai diegia naują veidų atpažinimo technologiją

Kinijos kompanija PING AN diegia naują veidų atpažinimo technologiją. Ji bus naudojama kapitalo valdymo sistemoje ir prisidės prie greičiausios Kinijoje virtualios kreditų išdavimo platformos kūrimo. skaityti »

Italija kuria bankų gelbėjimo fondą

Silpnesni Italijos bankai, draudikai ir aktyvus valdančios kompanijos susitarė su šalies valdžia dėl 5mlrd. eurų gelbėjimo fondo. skaityti »

Zambijos valiuta – vertingiausia pasaulyje?

Per pirmuosius 2016 m. mėnesius Zambijos valiuta sugebėjo šoktelti taip, kad savo verte aplenkė net auksą ir sidabrą. skaityti »

„Citadele“ bankas pirmasis Baltijos šalyse įdiegė internetinę tiesioginio pokalbio programą

„Citadele“ bankas Lietuvoje pradėjo naudoti internetinę tiesioginio pokalbio programą (angl. Live Chat). Tai pirmas kartas Baltijos šalyse, kuomet ši technologija pritaikoma bankiniame sektoriuje. skaityti »

Europos parlamente – konferencija apie virtualiąsias valiutas

Europos parlamente organizuojamas keturių dienų konferencija virtualiųjų valiutų ir „Blockchain“ technologijų klausimais. Informacinio apžvalginio pobūdžio renginys, visų pirma, skirtas deputatams. skaityti »

Pradėjo veikti Lietuvos banko paskyra „Facebook'e“

Lietuvos bankas jau turi oficialią paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“ skaityti »

Didžiojoje Britanijoje – nauja paslauga „PayPal Credit“

Mokėjimo kompanija „PayPal“ Didžiojoje Britanijoje pristatė naują paslaugą „PayPal Credit“. Ji leis naudotojams pasiskolinti iki 150 svarų sterlingų be jokių palūkanų pirmus keturis mėnesius. skaityti »

Bankai su klientais ketina bendrauti per „Facebook Messenger“

„Bank of America“ – vienas iš pirmųjų bankų, pareiškusių apie komunikacijos platformos „Facebook Messenger“ panaudojimą bendraujant su klientais. skaityti »

Bankai turi būti pasiruošę technologijų plėtros pokyčiams

„Šiandienėje bankininkystėje svarbu turėti finansinių išteklių ir būti pasiruošusiems technologijų plėtros pokyčiams“, – sakė SEB grupės prezidentė Annika Falkengren Taline vykusiame renginyje „Baltic Business Summit 2016“, skirtame Baltijos šalių didelėms įmonėms. skaityti »