Į SEB banką pasitarti dėl kasdienių paslaugų jau galima skambinti bet kuriuo paros metu

Publikuota: 2012 m. vasario 27 d. pirmadienis

SEB bankas pirmasis Lietuvoje pradeda teikti konsultacija telefonu privatiems banklo klientams kasdienės bankininkystės klausimais visą parą. Nuo šiandien, vasario 27 dienos, SEB banko bendruoju telefonu 1528 su banko specialistais jau galima tiesiogiai pasitarti įvairiais klausimais apie banko teikiamas paslaugas bet kuriuo paros metu. Iki šiol bet kuriuo paros metu į SEB banką buvo galima kreiptis tik norint blokuoti prarastą mokėjimo kortelę.

„Mūsų klientų apklausos ir bendradarbiavimo su jais patirtis rodo, kad banko paslaugomis nuotoliniu būdu naudojasi vis daugiau asmenų, o daugelis jų tai daro sugrįžę po darbų į namus vėlai vakare ir net naktį, taip pat keliaudami ar savaitgaliais. Pastebėjome, kad gyventojai mūsų banko paslaugomis internetu pakankamai intensyviai naudojasi iki pat 22 valandos, tačiau net ir po vidurnakčio nemažai klientų tvarko savo finansinius reikalus ir jiems kyla įvairių klausimų“, – sakė Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Pasak V. Doveikos, nuo šiol gyventojams, kuriems naktį prireiks banko specialisto pagalbos ar patarimo, nebereikės laukti kitos dienos ryto – bus galima iš karto paskambinti banko bendruoju telefonu ir greitai rasti sprendimą ar gauti reikiamą atsakymą.

SEB banko specialistai bendruoju telefonu 1528 nuo šiol visą parą teikia informaciją apie įvairias SEB banko kasdienės bankininkystės paslaugas (el. paslaugas, mokėjimo korteles, slaptažodžių generatorių ir pan.), banko pasiūlymus, prireikus užregistruoja į susitikimą su vadybininku banko skyriuje. Nustatę asmens tapatybę, banko specialistai taip pat gali atšaukti blokuotą prieigą prie banko paslaugų internetu svetainės, priimti užsakymą pagaminti banko debeto mokėjimo korteles, priimti prašymus užsisakyti tiesioginio debeto paslaugą ar jos atsisakyti, teikia informaciją apie paskolas ir lizingą.

Šaltinis: seb.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Ultragarsas – naujas atsiskaitymo būdas

Pradedančioji Indijos įmonė „Ultracash“ įgyvendino galimybę priimti ir perduoti atsiskaitymus iš mobiliojo telefono ultragarsu. skaityti »

„Ingenico Group“ įgyvendino bekontakčius atsiskaitymus per „Panasonic“ planšetes

Niujorke vykstančioje parodoje „NRF Expo“ kompanija „Ingenico Group“ ir „Panasonic“ pristato galimybę priimti bekontakčius atsiskaitymus per „Panasonic“ planšetinius kompiuterius. skaityti »

Gyventojai asmeninę patirtį bankuose vertina gerai

Lietuvos bankų asociacijos užsakymu atlikta gyventojų apklausa parodė, kad bankų reikšmė ekonomikai didelė ir nekinta. skaityti »

Didžiosios Britanijos transporte bus atsiskaitoma bekontaktėmis kortelėmis

Numatoma, kad 2020 m. visame Didžiosios Britanijos viešajame transporte bus galima atsiskaityti bekontakte kortele arba išmaniuoju telefonu su NFC funkcija. skaityti »

„PayPal“ pateko į Gineso rekordų knygą

Per 24 val. „PayPal“ sistema surinko rekordinę pinigų sumą aukoms – 45,8 mln. JAV dolerių. skaityti »

„MasterCard“ kurs mokius dėvimuosius įrenginius

„MasterCard“ ir „Coin“ nusprendė išleisti seriją dėvimųjų įrenginių, į kuriuos būtų įdiegtas bekontaktis atsiskaitymas. skaityti »

Vokietijos markė vis dar gyva

Vokietijoje praėjus 14 metų nuo euro įvedimo gyventojai tebeturi apie 12,9 mlrd. Vokietijos markių. skaityti »

Prognozuojamas JAV dolerio kurso augimas

Agentūra „Bloomberg“ prognozuoja, kad 2016 m. JAV dolerio kursas ženkliai išaugs. skaityti »

Bankomatų skaičius pasaulyje auga

„Retail Banking Research“ prognozuoja, kad bankomatų skaičius augs iki 2020 m. Tuomet turėtų būti naudojama apie 128 mlrd. šių įrenginių. skaityti »

Čekijos bankas teikia linksmas konsultacijas per „YouTube“

Čekijos bankas „Fio Banka“ pradėjo teikti linksmus finansinius patarimus savo klientams per „YouTube“ kanalą ir Čekijos televiziją. skaityti »