Lietuvos banko įsteigta taryba sieks bankų ir jų klientų interesų darnos

Publikuota: 2012 m. liepos 31 d. antradienis

Lietuvos bankas, siekdamas tvarios finansų rinkos plėtros ir ieškodamas būdų veiksmingai spręsti bankų bei jų paslaugų vartotojų asociacijų keliamas problemas, įsteigė Vartotojų ir bankų tarybą bei ėmėsi koordinuoti jos veiklą.

Taryba nustatys aktualiausias bei skubiausiai spręstinas praktines vartotojų ir bankų klientų problemas bei siūlys jų sprendimo būdus. Tikimasi pasiūlymų, kaip tobulinti finansinių paslaugų sektoriaus reguliavimą, vartotojų ir bankų ginčų sprendimą, įtvirtinti aukštais etikos standartais pagrįstą verslo praktiką.

„Steigdami šią tarybą imamės taikdario misijos – tikimės ir siekiame, kad bankams bei jų klientams atstovaujančios institucijos bendradarbiautų glaudžiau ir veiksmingiau“, – sakė Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas. Jo teigimu, „taryba turėtų tapti ta vieta, kur neretai bendros kalbos nerandančios pusės išgirs viena kitą ir konstruktyviai dirbdamos ras sprendimus, kurie duos apčiuopiamos praktinės naudos ir finansinių paslaugų teikėjams, ir jų klientams“.

Tikimasi, kad jau rudenį taryba pateiks pasiūlymų dėl geresnės praktikos įtvirtinimo informuojant vartotojus apie jų teises, finansinių paslaugų riziką bei sąnaudas, taip pat praktinių rekomendacijų, kaip spręsti įsisenėjusias problemas, susijusias su kredito sutarčių sąlygų keitimu, įsipareigojimų nevykdymu ir pan.

Taryboje dirbs Lietuvos bankų asociacijos ir finansinių paslaugų vartotojų interesams atstovaujančių institucijų deleguoti atstovai.

Vartotojų ir bankų tarybą sudarys šie nariai: Daiva Ušinskaitė-Filonovienė (Investuotojų asociacija), Rūtenis Paukštė ir Vytautas Kalmatavičius (Lietuvos bankų klientų asociacija), Zita Čeponytė (Lietuvos vartotojų institutas), Audrius Matikiūnas (AB SEB bankas), Vilmantas Martišius (Nordea Bank Finland Plc Lietuvos skyrius), Žygimantas Stankevičius (AB DNB bankas), Mindaugas Morkūnas („Swedbank“, AB). Darbo grupės sudėtį numatoma peržiūrėti po vienų metų.

Vartotojų ir bankų tarybos veiklą koordinuos Lietuvos banko Priežiūros tarnyba.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

SEB: skaitmenizacijos nauda verslui – greitis ir paprastumas

Lietuvos, Latvijos ir Estijos didžiosios įmonės pripažįsta, kad skaitmenizacija šiandien yra labai svarbi sėkmingai verslo plėtrai. skaityti »

Kinai diegia naują veidų atpažinimo technologiją

Kinijos kompanija PING AN diegia naują veidų atpažinimo technologiją. Ji bus naudojama kapitalo valdymo sistemoje ir prisidės prie greičiausios Kinijoje virtualios kreditų išdavimo platformos kūrimo. skaityti »

Italija kuria bankų gelbėjimo fondą

Silpnesni Italijos bankai, draudikai ir aktyvus valdančios kompanijos susitarė su šalies valdžia dėl 5mlrd. eurų gelbėjimo fondo. skaityti »

Zambijos valiuta – vertingiausia pasaulyje?

Per pirmuosius 2016 m. mėnesius Zambijos valiuta sugebėjo šoktelti taip, kad savo verte aplenkė net auksą ir sidabrą. skaityti »

„Citadele“ bankas pirmasis Baltijos šalyse įdiegė internetinę tiesioginio pokalbio programą

„Citadele“ bankas Lietuvoje pradėjo naudoti internetinę tiesioginio pokalbio programą (angl. Live Chat). Tai pirmas kartas Baltijos šalyse, kuomet ši technologija pritaikoma bankiniame sektoriuje. skaityti »

Europos parlamente – konferencija apie virtualiąsias valiutas

Europos parlamente organizuojamas keturių dienų konferencija virtualiųjų valiutų ir „Blockchain“ technologijų klausimais. Informacinio apžvalginio pobūdžio renginys, visų pirma, skirtas deputatams. skaityti »

Pradėjo veikti Lietuvos banko paskyra „Facebook'e“

Lietuvos bankas jau turi oficialią paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“ skaityti »

Didžiojoje Britanijoje – nauja paslauga „PayPal Credit“

Mokėjimo kompanija „PayPal“ Didžiojoje Britanijoje pristatė naują paslaugą „PayPal Credit“. Ji leis naudotojams pasiskolinti iki 150 svarų sterlingų be jokių palūkanų pirmus keturis mėnesius. skaityti »

Bankai su klientais ketina bendrauti per „Facebook Messenger“

„Bank of America“ – vienas iš pirmųjų bankų, pareiškusių apie komunikacijos platformos „Facebook Messenger“ panaudojimą bendraujant su klientais. skaityti »

Bankai turi būti pasiruošę technologijų plėtros pokyčiams

„Šiandienėje bankininkystėje svarbu turėti finansinių išteklių ir būti pasiruošusiems technologijų plėtros pokyčiams“, – sakė SEB grupės prezidentė Annika Falkengren Taline vykusiame renginyje „Baltic Business Summit 2016“, skirtame Baltijos šalių didelėms įmonėms. skaityti »