Mobiliąją bankininkystę dažniau renkasi jauni vartotojai

Publikuota: 2012 m. balandžio 4 d. trečiadienis

Tyrimai rodo, kad mobiliosios bankininkystės ir tokių mokėjimų augimą garantuoja jauni vartotojai, rašoma svetainėje cuna.org.  

Kompanija „Auriemma Consulting“ internetu apklausė 504 amerikiečių debeto kortelių turėtojų. Pernai iš savo finansinių institucijų mobiliąsias programas siuntėsi 43 proc. respondentų iki 45 m. ir tik 22 proc. vyresnių nei 45 m.

Iš visų respondentų, besinaudojančių mobiliąja bankininkyste, apie 75 proc. naudojosi išmaniaisiais telefonais, kad pasitikrintų sąskaitos balansą, 36 proc. atsiskaitė už prekes ar paslaugas, 32 proc. gavo banko priminimus, 31 proc. mokėjo telefonu, įnešdavo depozitą, o 3 proc. pervesdavo lėšas. Apie 17 proc. respondentų sakė nedarę mobiliųjų mokėjimų.

Daugelis vyresnių respondentų buvo nepatenkinti atsiskaitymu už prekes ar paslaugas mobiliaisiais telefonais. Apie 47 proc. sakė, kad tai buvo labai arba gana nepatogu, 34 proc. – labai arba gana patogu ir 19 proc. negalėjo apsispręsti. Tarp respondentų iki 45 m. apie 48 proc. sakė, kad jiems buvo patogu pirkti mobiliuoju telefonu, ir tik 21 proc. vyrersnių nei 45 m. sakė tą patį.

Pagrindinė vyresnių žmonių nepasitenkinimo mobiliuoju pirkimu priežastis – nerimavimas dėl šios technologijos saugumo (58 proc.). Po to sekė susirūpinimas dėl asmeninių duomenų vagystės (55 proc.), baimė pamesti telefoną ir konfidencialius duomenis (52 proc.), naujo mokėjimo būdo būtinybės nebuvimas (43 proc.), nepasitikėjimas mobiliąja mokėjimų sistema (34 proc.), rūpestis, kad tai gali daugiau kainuoti (27 proc.), nesupratimas, kaip kas veikia (15 proc.).

Šaltinis: atmmarketplace.com, smart-payments.info
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Europos Sąjungoje bus atidarytas bendras europietiškas bankas

Finansų technologijų įmonė „FinTech Group“ sudarė partnerystės sutartį su pradedančiąsias įmones konsultuojančia bendrove „Rocket Internet“. skaityti »

„Mastercard“ augina pelną

Bendrovės „Mastercard“ grynasis pelnas išaugo beveik 7 proc. ir sudarė 983 mln. dolerių. skaityti »

Šiaulių banko grupė pirmąjį metų pusmetį pagerino veiklos rezultatus

Šiaulių banko grupė pirmąjį metų pusmetį uždirbo 26,2 mln. eurų neaudituoto grynojo pelno – tai 73 proc. geresnis rezultatas nei atitinkamu 2015 m. laikotarpiu, kai uždirbta 15,2 mln. eurų. skaityti »

Dar viena šalis artėja prie bekontakčių mokėjimų

Airija – būtent čia bekontakčių mokėjimai sudaro daugiau nei pusę (54 proc.) visų atliekamų finansinių operacijų. skaityti »

Britai mokėjimo programėlėmis naudojasi 7 kartus per minutę

Tyrimai rodo, kad Didžiojoje Britanijoje praėjusiais metais mokėjimų, atliekamų naudojantis mobiliosiomis programėlėmis, apimtys išaugo 54 proc. ir siekė 347 mln. svarų sterlingų. skaityti »

Brangiausiame pasaulio banke dirbs robotai

2017 m. pradžioje brangiausias pasaulio bankas „Wells Fargo & Co.“ numato klientų konsultavimui pradėti naudoti robotus. skaityti »

Per pirmąjį pusmetį „Danske Bank“ Lietuvoje uždirbo 6,3 mln. Eur prieš pelno mokestį

Didžiausios Danijoje ir antros pagal turtą Šiaurės Europoje finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ A/S Lietuvos filialas per pirmąjį šių metų pusmetį iš pagrindinės veiklos (verslo ir privačios bankininkystės) uždirbo 6,3 mln. Eur prieš pelno mokestį. skaityti »

Mokėjimo sistema „Apple Pay“ tapo prieinama prancūzams

Mokėjimo sistema „Apple Pay“ tapo prieinama Prancūzijos gyventojams. skaityti »

Naujas įmokų surinkimo standartas atveria galimybes įmonėms efektyviau surinkti mokėjimus

Mokėjimo paslaugų teikėjai ir įmonės, surenkančios lėšas pagal specialias įmokų formas internetinėje bankininkystėje, galės efektyviau veikti pasinaudoję nauju įmokų surinkimo standartu, kurį paskelbė Lietuvos standartizacijos departamentas. skaityti »

„Mastercard“ keičia logotipą

Tarptautinė mokėjimo sistemų bendrovė „Mastercard“ po 20 metų pakeitė savo logotipą. skaityti »