SEB bankas privatiems klientams, besinaudojantiems banko paslaugomis internetu, pristato naują sprendimą, kuris padės saugiai, patogiai ir paprastai stebėti savo pajamas ir išlaidas bei planuoti asmeninį ar šeimos biudžetą.
SEB bankas privatiems klientams, besinaudojantiems banko paslaugomis internetu, pristato naują sprendimą, kuris padės saugiai, patogiai ir paprastai stebėti savo pajamas ir išlaidas bei planuoti asmeninį ar šeimos biudžetą. Nemokama paslauga „Finansų planuotojas“ įdiegta banko paslaugų internetu sistemoje. Šios paslaugos naudotojams jų išlaidos automatiškai sugrupuojamos, jos iliustruojamos paprastais ir aiškiai suprantamais grafikais. Naudojantis šia paslauga, taip pat galima išsamiai planuoti asmeninį biudžetą: nustatyti išlaidų limitus konkrečioms prekių ir paslaugų rūšims ir nuolat stebėti, kaip sekasi laikytis išlaidų plano.
Paslaugos „Finansų planuotojas“ naudotojams automatiškai analizuojamos visos į SEB banko sąskaitas pervedamos pajamos, visi atsiskaitymai iš šių sąskaitų ir pinigų pervedimo operacijos internetu, atsiskaitymai SEB banko mokėjimo kortelėmis. Taip pat suteikiama galimybė susieti kelių žmonių, pavyzdžiui, visų šeimos narių, sąskaitas SEB banke, patiems įkelti kitų savo sąskaitų SEB ar kituose bankuose išrašus ar įvesti pasirinktų operacijų duomenis.
„Nuolatos siūlome įvairius sprendimus ir teikiame patarimus, kaip valdyti savo asmeninius finansus. Tikimės, kad nauja mūsų pasiūlyta priemonė palengvins finansų valdymą ir daugeliui tai taps patogiu kasdieniniu įpročiu“, – sakė Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.
Pasak jo, norintiems tiksliai sužinoti savo išlaidas ir pradėti jas valdyti, ši naujovė padės sutaupyti labai daug laiko. „Nuo šiol visus skaičiavimus už klientą atliks sistema – nebereikės patiems suvesti pirkinių duomenų, mėnesio pabaigoje skaičiuoti visų išlaidų ir spėlioti, kur dingo pinigai, kadangi yra registruojamos net ir smulkiausios išlaidos“, – sakė V. Doveika.
Naudojantis banko paslauga „Finansų planuotojas“, išlaidos automatiškai sugrupuojamos net į keturiolika pagrindinių rūšių. „Naujoji paslauga buvo kuriama atsižvelgiant į tai, kad kiekvieno kliento poreikiai yra skirtingi – žmogus ir pats gali plėsti išlaidų sąrašą, pagal situaciją numatytas išlaidų sumas mažinti arba didinti, taip pat įtraukti pavienes mokėjimo operacijas ir atlikti kitus pakeitimus“, – teigė V. Doveika.
Banko paslaugų internetu sistemoje aktyvinę paslaugą „Finansų planuotojas“, klientai iš karto matys ankstesnių šešių mėnesių pajamų ir išlaidų analizę. Ji padės klientams pastebėti, kam ir kiek jie yra linkę daugiausia išleisti, kaip kiekvieną mėnesį kinta tos pačios rūšies išlaidos, efektyviau sudaryti ateinančio mėnesio biudžetą, nustatyti tikslesnius išlaidų limitus. Apie pastarųjų viršijimą klientas bus informuotas iš karto: biudžeto vykdymo grafike išlaidų suma iki nustatyto limito žymima žalia spalva, limito perviršis – raudona.
Pasak SEB banko šeimos finansų ekspertės Julitos Varanauskienės, žmonės apytiksliai žino, kiek pinigų ir kur išleidžia, tačiau išsamiau susipažinti su savo išlaidomis ir esama situacija nebando, nors asmeninio biudžeto analizės nauda yra akivaizdi. „Matant visą savo išlaidų analizę, lengviau apskaičiuoti, kiek šeimai būtina turėti santaupų, jei kartais sumažėtų pajamos, kas nors šeimoje netektų darbo ar ateitų kitokia juoda diena,“ – sakė J. Varanauskienė. Pasak ekspertės, išsami išlaidų analizė padeda tiksliau planuoti būsimas išlaidas ir realiau įvertinti, per kiek laiko galima įgyvendinti užsibrėžtus tikslus: grąžinti paskolas, susitaupyti atostogoms ar kitiems svarbiems tikslams.
Naująja SEB banko paslauga „Finansų planuotojas“ gali naudotis visi privatūs banko klientai, prisijungę prie SEB banko paslaugų internetu svetainės – tereikia pasirinkti meniu punktus „Investicijos ir taupymas“ ir „Finansų planuotojas“.