Kas antra (48 proc.) „Danske Bonus“ lojalumo programos nuolaida naudojasi 30–40 metų klientai. Vyrai ir moterys yra vienodai aktyvūs, tačiau nuolaidas renkasi skirtingai.
Kas antra (48 proc.) „Danske Bonus“ lojalumo programos nuolaida naudojasi 30–40 metų klientai. Vyrai ir moterys yra vienodai aktyvūs, tačiau nuolaidas renkasi skirtingai. Moterys beveik 3 kartus dažniau nei vyrai sukauptus taškus panaudoja grynų pinigų išmokėjimui „Danske“ banko kasose, 1,5 karto – pinigų išsigryninimui bankomatuose. Vyrai penktadaliu (22 proc.) dažniau renkasi nuolaidas mokesčių mokėjimui, taip pat vietiniams lėšų pervedimams „Danske eBanke“.
„Danske Bonus“ lojalumo programa sudaro sąlygas įprastai naudojantis banko paslaugomis kaupti taškus, kuriuos panaudojus galima sutaupyti atsiskaitant už kasdienes banko paslaugas ar partnerių pasiūlymus. Per pusantrų metų išryškėjo tendencija rinktis nuolaidas pagal tai, kokias paslaugas klientai naudoja dažniausiai ir kas jiems tuo metu yra aktualu. Būtent „Danske Bonus“ ir suteikia pasirinkimo galimybę klientams“, – sako Mindaugas Dambrauskas, „Danske“ banko Produktų vadybos skyriaus vadovas.
Pasak M. Dambrausko, bent kartą lojalumo programos nauda pasinaudoję klientai mato finansinę naudą ir išlieka lojalūs toliau – net 72 proc. klientų, dabar užsisakiusių nuolaidas, anksčiau jau buvo išbandę bent vieną nuolaidą. Dažniausiai sukaupti lojalumo taškai panaudojami vietiniams lėšų pervedimams ir mokesčių mokėjimui „Danske eBanke“.
Šaltinis:
danskebankas.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.