Nuolaidomis daugiausia naudojasi 30–40 metų amžiaus gyventojai

Publikuota: 2012 m. spalio 16 d. antradienis

Kas antra (48 proc.) „Danske Bonus“ lojalumo programos nuolaida naudojasi 30–40 metų klientai. Vyrai ir moterys yra vienodai aktyvūs, tačiau nuolaidas renkasi skirtingai. Moterys beveik 3 kartus dažniau nei vyrai sukauptus taškus panaudoja grynų pinigų išmokėjimui „Danske“ banko kasose, 1,5 karto – pinigų išsigryninimui bankomatuose. Vyrai penktadaliu (22 proc.) dažniau renkasi nuolaidas mokesčių mokėjimui, taip pat vietiniams lėšų pervedimams „Danske eBanke“.

„Danske Bonus“ lojalumo programa sudaro sąlygas įprastai naudojantis banko paslaugomis kaupti taškus, kuriuos panaudojus galima sutaupyti atsiskaitant už kasdienes banko paslaugas ar partnerių pasiūlymus. Per pusantrų metų išryškėjo tendencija rinktis nuolaidas pagal tai, kokias paslaugas klientai naudoja dažniausiai ir kas jiems tuo metu yra aktualu. Būtent „Danske Bonus“ ir suteikia pasirinkimo galimybę klientams“, – sako Mindaugas Dambrauskas, „Danske“ banko Produktų vadybos skyriaus vadovas.

Pasak M. Dambrausko, bent kartą lojalumo programos nauda pasinaudoję klientai mato finansinę naudą ir išlieka lojalūs toliau – net 72 proc. klientų, dabar užsisakiusių nuolaidas, anksčiau jau buvo išbandę bent vieną nuolaidą. Dažniausiai sukaupti lojalumo taškai panaudojami vietiniams lėšų pervedimams ir mokesčių mokėjimui „Danske eBanke“.

Šaltinis: danskebankas.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Austrijoje įgyvendinta bekontakčių atsiskaitymų sistema

Austrijoje paleista mobiliųjų bekontakčių mokėjimų sistema „Bankomatkarte Mobil system“. Projektas įgyvendintas padedant mokėjimo paslaugų tarnybai „Austria Card“, sėkmingai atlikus bandymus Lince. skaityti »

Lietuvoje bankų klientai aptarnaujami geriausiai iš Baltijos šalių

Kasmetiniai tyrimai rodo, kad Baltijos šalyse nuolat gerėja bankų klientų aptarnavimas. Bendras bankinių paslaugų kokybės Baltijos šalyse rodiklis išaugo iki 85 proc. skaityti »

„MasterCard“ įdiegė mokėjimus į golfo pirštines

Golfo turnyro „PGA Tour — Arnold Palmer Invitational“ metu „MasterCard“ išdalijo žaidėjams golfo pirštines, kuriomis jie gali atsiskaityti parduotuvėse. skaityti »

Brangiausias bankinis prekės ženklas pasaulyje – „Wells Fargo“

Brangiausiu prekės ženklu bankiniame sektoriuje 2016 metų pradžioje tapo „Wells Fargo“. Ši amerikiečių kompanija įkainojama 44,170 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

Banko BBVA bankomatuose – CINEO technologija

Ispanijos bankas BBVA planuoja į savo bankomatus įdiegti kompanijos „Wincor Nixdorf“ CINEO technologiją. skaityti »

Kuriama „Huawei“ mobilioji mokėjimo sistema

Išmaniųjų telefonų gamintoja „Huawei“ planuoja Kinijoje paleisti nuosavą mobiliąją mokėjimo sistemą. skaityti »

Bankų skolinimas – didžiausias per pastaruosius septynerius metus

Lietuvoje veikiančių bankų ir užsienio bankų filialų paskolų portfelis padidėjo 3,9 % ir pasiekė 16,3 mlrd. eurų. skaityti »

Švedijoje atidaryta parduotuvė be pardavėjų

Švedijos mieste Vikene atidaryta pirmoji pasaulyje parduotuvė be kasininkų ir apsaugininkų – jų darbą dirba išmanusis telefonas. skaityti »

Ekstremaliausios bankomatų įrengimo vietos

Šiuo metu pasaulyje yra daugiau nei 3 mln. bankomatų. Bankomatų gamintojų asociacija pasidalijo informacija apie bankomatus, įrengtus keisčiausiose vietose. skaityti »

„Google“ siūlo atsiskaityti laisvomis rankomis

„Google“ pasiūlė bekontakčius atsiskaitymus pakeisti laisvųjų rankų atsiskaitymais, kai pirkėjui iš viso nereikia liesti jokio įrenginio. skaityti »