Nuolaidomis daugiausia naudojasi 30–40 metų amžiaus gyventojai

Publikuota: 2012 m. spalio 16 d. antradienis

Kas antra (48 proc.) „Danske Bonus“ lojalumo programos nuolaida naudojasi 30–40 metų klientai. Vyrai ir moterys yra vienodai aktyvūs, tačiau nuolaidas renkasi skirtingai. Moterys beveik 3 kartus dažniau nei vyrai sukauptus taškus panaudoja grynų pinigų išmokėjimui „Danske“ banko kasose, 1,5 karto – pinigų išsigryninimui bankomatuose. Vyrai penktadaliu (22 proc.) dažniau renkasi nuolaidas mokesčių mokėjimui, taip pat vietiniams lėšų pervedimams „Danske eBanke“.

„Danske Bonus“ lojalumo programa sudaro sąlygas įprastai naudojantis banko paslaugomis kaupti taškus, kuriuos panaudojus galima sutaupyti atsiskaitant už kasdienes banko paslaugas ar partnerių pasiūlymus. Per pusantrų metų išryškėjo tendencija rinktis nuolaidas pagal tai, kokias paslaugas klientai naudoja dažniausiai ir kas jiems tuo metu yra aktualu. Būtent „Danske Bonus“ ir suteikia pasirinkimo galimybę klientams“, – sako Mindaugas Dambrauskas, „Danske“ banko Produktų vadybos skyriaus vadovas.

Pasak M. Dambrausko, bent kartą lojalumo programos nauda pasinaudoję klientai mato finansinę naudą ir išlieka lojalūs toliau – net 72 proc. klientų, dabar užsisakiusių nuolaidas, anksčiau jau buvo išbandę bent vieną nuolaidą. Dažniausiai sukaupti lojalumo taškai panaudojami vietiniams lėšų pervedimams ir mokesčių mokėjimui „Danske eBanke“.

Šaltinis: danskebankas.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuvos bankų ekonomistai susivienijo į bendrą grupę

Lietuvos bankų asociacijoje (LBA) savo veiklą pradeda nauja ekonomistų darbo grupė, kuri sustiprins asociacijos analitinį ir ekspertinį potencialą bei prisidės prie reikšmingų sprendimų parengimo ekonominiais ir pinigų politikos klausimais ne tik Lietuvos, bet ir visos Europos lygmeniu. skaityti »

Kenijos bankas finansines paslaugas integruoja į socialinius tinklus

Kenijos bankas „NIC Bank“ pristatė naują socialinės bankininkystės platformą NIC KONNECT. Ji leis socialinių tinklų ir pokalbių programų naudotojams naudotis banko finansinėmis paslaugomis. skaityti »

„MasterCard“ testuoja veido atpažinimo technologiją

„MasterCard“, bendradarbiaudama su Olandijos bendrove „International Card Services“ (ICS), ruošiasi išbandyti biometrijos technologiją. skaityti »

„Visa“ ir QIWI įgyvendino bekontaktį atsiskaitymą

„Visa“ ir QIWI paskelbė apie bekontaktės technologijos „Visa payWave“ integraciją į el. piniginę „Visa QIWI Wallet“. skaityti »

SEB bankas pradeda teikti valstybės iš dalies kompensuojamus būsto kreditus

SEB bankas pasirašė sutartį su Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija dėl valstybės iš dalies kompensuojamų būsto kreditų teikimo 2015 – 2017 metais. skaityti »

10 ateities inovacijų bankams

Ekspertai išskyrė keletą bankinių inovacijų, kurios mūsų laukia artimiausioje ateityje. skaityti »

Šveicarai laukia naujų frankų pasirodymo

Nacionalinis Šveicarijos bankas ketina išleisti naujas Šveicarijos frankų kupiūras. skaityti »

„Global Finance“ SEB interneto banką pripažino geriausiu Lietuvoje

Tarptautinis verslo ir finansų žurnalas „Global Finance“ SEB banką pripažino geriausiu interneto banku privatiems klientams Lietuvoje. Tokio paties pripažinimo sulaukė ir SEB bankai Latvijoje bei Estijoje. skaityti »

„Ingenico Group“ – mokėjimo sistemų lyderė

Tarptautinės agentūros „Nilson Report“ duomenimis, 2014 m. kompanija „Ingenico Group“ tapo pirmąja pasaulio įmone, užimančia 30,23 proc. pasaulinės rinkos. skaityti »

„BlackBerry Messenger“ išmoko persiųsti pinigus

Kanados gyventojai jau gali išmėginti per „BlackBerry Messenger“ pranešimų programą pervesti pinigus savo artimiesiems ar draugams. skaityti »