SEB bankas: viena iš 100 pinigų pervedimo operacijų atliekama naudojantis mobiliuoju telefonu

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 13 d. antradienis

SEB banko statistika rodo, kad mobiliosios bankininkystės paslaugos populiarėja: šiuo metu kas dvidešimtas klientas, kuris naudojasi banko paslaugomis internetu, naudojasi ir mobiliąja banko paslaugų internetu svetaine, o viena iš 100 pinigų pervedimo operacijų yra atliekama mobiliuoju telefonu. Tuo pačiu laikotarpiu pernai prie SEB banko svetainės naudodamasis mobiliuoju telefonu jungėsi kas trisdešimtas banko paslaugomis internetu besinaudojantis klientas, o viena iš 180 lėšų pervedimo operacijų buvo atliekama mobiliuoju telefonu.

„Vis daugiau žmonių Lietuvoje naudojasi išmaniaisiais mobiliaisiais telefonais. Tai lemia ir aktyvesnį naudojimąsi banko paslaugomis šiais įrenginiais. Tokią natūralią bankininkystės sektoriaus evoliuciją stebime jau kurį laiką, pavyzdžiui, nuo 2011 metų vidurio, kai atnaujinome mobiliąją banko paslaugų internetu svetainę, prisijungimo prie jos ir atliekamų operacijų skaičius kiekvieną mėnesį didėja maždaug po 8 proc., o naujų vartotojų — po 4 procentus“, — sako Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Banko duomenų analizė rodo, kad prie mobiliosios banko paslaugų internetu svetainės vartotojai prisijungia vidutiniškai kartą per savaitę, o per mėnesį vidutiniškai atlieka po dvi-tris pinigų pervedimo operacijas. Mobiliosios bankininkystės naudotojai telefonuose taip pat reguliariai peržiūri sąskaitų likučius, atliktų operacijų istoriją, stebi valiutų kursus.

SEB bankas, norėdamas, kad mobilioji banko paslaugų internetu svetainė būtų efektyvesnė, rugpjūčio mėnesį atnaujino ir jos dizainą, ir technines galimybes. Nuo šiol vartotojai, besinaudojantys SEB mobiliąja banko paslaugų internetu svetaine, gali matyti daugiau informacijos, susijusios su asmeniniais finansais, pavyzdžiui, visų turimų kortelių sąrašą ir jų operacijų išrašus, taip pat sąskaitų likučius. Vartotojai tiesiai iš šios svetainės gali išsiųsti bankui užklausą apie banko teikiamas paslaugas ar kitais klausimais. Daugelis pakeitimų yra aktualūs ir verslo klientams, pavyzdžiui, įmonės, naudodamos mobiliuosius telefonus, gali patvirtinti parengtus mokėjimo nurodymus.

Pirmąją mobiliąją banko paslaugų internetu svetainę SEB bankas pristatė 2006 metais. 2011 metais buvo pristatyta ir išmaniųjų mobiliųjų telefonų turėtojams skirta speciali SEB banko paslaugų internetu programėlė.

Šaltinis: seb.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Išleidžiama moneta, skirta A. J. Greimo 100-osioms gimimo metinėms

Lietuvos bankas paskelbė išleidžiantis naują kolekcinę sidabro monetą, skirtą pasaulinio lygio mokslininko, semiotikos darbų autoriaus Algirdo Juliaus Greimo 100-osioms gimimo metinėms. skaityti »

Mokėjimo terminalų rinkos prognozės 2020-iesiems

Per penkerius metus mokėjimo terminalų skaičius pasaulyje turėtų išaugti dvigubai. skaityti »

„Visa“ plečia atsiskaitymą QR kodais

„Visa“ pranešė, kad netrukus QR kodais bus galima atlikti finansines operacijas Egipte, Indonezijoje, Kazachstane, Nigerijoje Pakistane ir Vietname. skaityti »

Šiaulių banko grupės uždirbo rekordinį pelną

2016 metais Šiaulių banko grupė uždirbo 43,7 mln. eurų neaudituoto grynojo pelno – tai 83 proc. daugiau nei 2015 metais. skaityti »

SWIFT įdiegė naują traptautinių mokėjimų sistemą be „blokchain“

Įdiegdama naują sistemą, SWIFT siekia modernizuoti tarptautinius mokėjimus, padaryti pinigų pervedimą pigesnį ir greitesnį. skaityti »

80 proc. naujų įmonių sąskaitas atidaro internetu

„Danske Bank“ duomenimis, praėjusiais metais 7 iš 10 naujų įmonių buvo įregistruotos internetu. skaityti »

Lietuvos bankas veiks ne tik kaip reiklus reguliuotojas, bet ir kaip prižiūrimų rinkos dalyvių partneris

Absoliuti dauguma Lietuvos banko prižiūrimų finansų rinkos dalyvių pripažįsta, kad centrinio banko priežiūra yra veiksminga, o respondentai aukštai vertina priežiūros darbuotojų kompetenciją ir elgesį. skaityti »

Už drabužius bus galima susimokėti per veidrodį

„eBay“ gamintojai sukūrė bekontaktį veidrodį „Oak Mirror“, per kurį galima susimokėti neišeinant iš parduotuvės matavimosi kabinos. skaityti »

„Blockchain“ ir biometrijos projektas – patogiam naudojimuisi bankinėmis paslaugomis

Kovo mėnesį Taline vyksiančioje konferencijoje „Blockchain & Bitcoin Conference Tallinn“ bus pristatytas naujas projektas „Humaniq“. skaityti »

Anglijoje galima atsiskaityti balso komandomis

Didžiosios Britanijos bankas „Santander“ pirmasis šalyje įgyvendino atsiskaitymus, patvirtinant tapatybę balso atpažinimo technologija. skaityti »