SEB su klientais Lietuvoje bendraus ir socialiniame tinkle „Facebook“

Publikuota: 2012 m. balandžio 2 d. pirmadienis

Informacija apie siūlomus finansinius sprendimus ir paslaugas, banko ekspertų įžvalgomis ir kitomis naujienomis SEB grupė Lietuvoje nuo šiol dalinsis populiariausiame Lietuvoje socialiniame tinkle „Facebook“. SEB banko paskyroje „SEB Lietuvoje“ vartotojai galės pasitarti su banko specialistais, gauti atsakymus ir rekomendacijų.

SEB paskyra „Facebook“ tinkle lietuvių kalba yra pasiekiama adresu www.facebook.com/seblietuvoje. „Visada ieškome naujų galimybių ir būdų, kaip dalintis naujausia informacija ir dar efektyviau bendrauti su dabartiniais ir būsimais klientais, kuriems yra įprasta ieškoti informacijos socialiniuose tinkluose. Toliau plėsime paskyrą „SEB ekspertai“ portale „Youtube“, o nuo šiol bendrausime ir „Facebook“ – didžiausiame socialiniame tinkle Lietuvoje“, – sakė Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Pasak jo, bankas kiekvieną mėnesį sulaukia po daugiau kaip 6,5 tūkst. bendro pobūdžio elektroninių paklausimų, o banko svetainę kasdien vidutiniškai aplanko 40 tūkst. unikalių vartotojų. „Žmonės dažnai ieško ir teiraujasi informacijos ta pačia tema, užduoda panašius klausimus. Atsakydami į konkrečius paklausimus viešai „Facebook“ paskyroje, vienu metu galėsime pateikti aktualią informaciją kur kas didesniam žmonių skaičiui. Be to, taip galėsime greičiau reaguoti į įvairius pastebėjimus ir sulaukti klientų atsiliepimų, nuomonių bei pasiūlymų“, – bendravimo socialiniame tinkle privalumus vardijo V. Doveika.

Vykdydamas klientams įsipareigojimus dėl duomenų ir informacijos konfidencialumo, socialiniame tinkle bankas nekomentuos individualios kliento situacijos, sutarties sąlygų ar kitų asmeninių klausimų. Tokiu atveju privatiems klientams bus siūloma kreiptis į banką telefonu 1528, kuris veikia kasdien visą parą.

SEB grupės paskyrą „Facebook“ tinkle prižiūrės ir su gyventojais bendraus SEB banko Kontaktų centro specialistai. Jiems bus galima rašyti tinklalapio „Facebook“ skelbimų lentoje „Siena“ arba specialioje skiltyje „Klauskite ir gaukite atsakymus“. Paskyroje taip pat bus skelbiama įvairi vaizdo medžiaga, rengiamos diskusijos finansų tema, o skiltyje „Ekspertai“ lankytojai galės susipažinti su aktualiais banko analitikų ir kitų sričių specialistų komentarais.

Šaltinis: seb.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

SEB banko klientams – vartojimo kreditas internetu

SEB banko klientai pasirašyti vartojimo kredito sutartį gali ir neatvykę į banko skyrių – nuotoliniu būdu. skaityti »

Toliau sparčiai mažėja vėluojančių grąžinti greituosius kreditus

Teigiamos tendencijos greitųjų kreditų rinkoje tęsėsi ir šių metų trečiąjį ketvirtį – toliau sparčiai mažėjo vėluojamų grąžinti greitųjų kreditų. Metų pradžioje labai smukusi skolinimo apimtis ir antrąjį pusmetį tebėra panašaus lygio. skaityti »

Australijoje už kavą galima susimokėti kavos puodeliu

Bendradarbiaudama su išmaniųjų puodelių ir buteliukų gamintoja „Frank Green“, „Optus“ įdiegė į daugkartinį kavos puodelį NFC mikroschemą. skaityti »

Paskelbti 2015/2016 fiskalinių metų rezultatai – solidi „Diebold Nixdorf“ veiklos pradžia

Kompanijos „Wincor Nixdorf“ (dabar – „Diebold Nixdorf“) užsibrėžti tikslai, susiję su 2015–2016 fiskalinių metų pajamomis, buvo įgyvendinti ir net viršijo lūkesčius. skaityti »

SEB banko privačiosios bankininkystės paslaugos - geriausios Baltijos šalyse

Įtakingas tarptautinis pasaulio bankų veiklą analizuojantis žurnalas „The Banker“ SEB pripažino geriausias privačiosios bankininkystės paslaugas teikiančiu banku Baltijos šalyse. skaityti »

Bekontakčių atsiskaitymų rinkai prognozuojamas beprecedentis augimas

Anot „Grand View Research“ atlikto tyrimo, pasaulinė bekontakčių mokėjimų rinka iki 2024 m. turėtų išaugti iki 47,43 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

„Visa“ kuria įvairialypę biometrijos sistemą

„Visa“ bendradarbiaudama su „BioConnect“ įgyvendina klientų biometrinę identifikaciją per mobiliąją programą. skaityti »

„Samsung Pay“ atkeliauja į Kanadą

Mobiliųjų mokėjimų platformos „Samsung Pay“ kūrėjai šių metų pabaigoje ketina pasiūlyti savo paslaugų Kanados gyventojams. skaityti »

Latvija išleido auksinę kolekcinę monetą

Latvijos bankas išleido naują auksinę kolekcinę monetą iš serijos „Auksinės sagtys“. skaityti »

Banko klientai identifikuojami pagal pirštų atspaudus

Tarptautinis bankas „Citi“ paskelbė įdiegęs naują klientų identifikavimo būdą pagal pirštų atspaudus. skaityti »