SEB su klientais Lietuvoje bendraus ir socialiniame tinkle „Facebook“

Publikuota: 2012 m. balandžio 2 d. pirmadienis

Informacija apie siūlomus finansinius sprendimus ir paslaugas, banko ekspertų įžvalgomis ir kitomis naujienomis SEB grupė Lietuvoje nuo šiol dalinsis populiariausiame Lietuvoje socialiniame tinkle „Facebook“. SEB banko paskyroje „SEB Lietuvoje“ vartotojai galės pasitarti su banko specialistais, gauti atsakymus ir rekomendacijų.

SEB paskyra „Facebook“ tinkle lietuvių kalba yra pasiekiama adresu www.facebook.com/seblietuvoje. „Visada ieškome naujų galimybių ir būdų, kaip dalintis naujausia informacija ir dar efektyviau bendrauti su dabartiniais ir būsimais klientais, kuriems yra įprasta ieškoti informacijos socialiniuose tinkluose. Toliau plėsime paskyrą „SEB ekspertai“ portale „Youtube“, o nuo šiol bendrausime ir „Facebook“ – didžiausiame socialiniame tinkle Lietuvoje“, – sakė Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Pasak jo, bankas kiekvieną mėnesį sulaukia po daugiau kaip 6,5 tūkst. bendro pobūdžio elektroninių paklausimų, o banko svetainę kasdien vidutiniškai aplanko 40 tūkst. unikalių vartotojų. „Žmonės dažnai ieško ir teiraujasi informacijos ta pačia tema, užduoda panašius klausimus. Atsakydami į konkrečius paklausimus viešai „Facebook“ paskyroje, vienu metu galėsime pateikti aktualią informaciją kur kas didesniam žmonių skaičiui. Be to, taip galėsime greičiau reaguoti į įvairius pastebėjimus ir sulaukti klientų atsiliepimų, nuomonių bei pasiūlymų“, – bendravimo socialiniame tinkle privalumus vardijo V. Doveika.

Vykdydamas klientams įsipareigojimus dėl duomenų ir informacijos konfidencialumo, socialiniame tinkle bankas nekomentuos individualios kliento situacijos, sutarties sąlygų ar kitų asmeninių klausimų. Tokiu atveju privatiems klientams bus siūloma kreiptis į banką telefonu 1528, kuris veikia kasdien visą parą.

SEB grupės paskyrą „Facebook“ tinkle prižiūrės ir su gyventojais bendraus SEB banko Kontaktų centro specialistai. Jiems bus galima rašyti tinklalapio „Facebook“ skelbimų lentoje „Siena“ arba specialioje skiltyje „Klauskite ir gaukite atsakymus“. Paskyroje taip pat bus skelbiama įvairi vaizdo medžiaga, rengiamos diskusijos finansų tema, o skiltyje „Ekspertai“ lankytojai galės susipažinti su aktualiais banko analitikų ir kitų sričių specialistų komentarais.

Šaltinis: seb.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Europos Sąjungoje bus atidarytas bendras europietiškas bankas

Finansų technologijų įmonė „FinTech Group“ sudarė partnerystės sutartį su pradedančiąsias įmones konsultuojančia bendrove „Rocket Internet“. skaityti »

„Mastercard“ augina pelną

Bendrovės „Mastercard“ grynasis pelnas išaugo beveik 7 proc. ir sudarė 983 mln. dolerių. skaityti »

Šiaulių banko grupė pirmąjį metų pusmetį pagerino veiklos rezultatus

Šiaulių banko grupė pirmąjį metų pusmetį uždirbo 26,2 mln. eurų neaudituoto grynojo pelno – tai 73 proc. geresnis rezultatas nei atitinkamu 2015 m. laikotarpiu, kai uždirbta 15,2 mln. eurų. skaityti »

Dar viena šalis artėja prie bekontakčių mokėjimų

Airija – būtent čia bekontakčių mokėjimai sudaro daugiau nei pusę (54 proc.) visų atliekamų finansinių operacijų. skaityti »

Britai mokėjimo programėlėmis naudojasi 7 kartus per minutę

Tyrimai rodo, kad Didžiojoje Britanijoje praėjusiais metais mokėjimų, atliekamų naudojantis mobiliosiomis programėlėmis, apimtys išaugo 54 proc. ir siekė 347 mln. svarų sterlingų. skaityti »

Brangiausiame pasaulio banke dirbs robotai

2017 m. pradžioje brangiausias pasaulio bankas „Wells Fargo & Co.“ numato klientų konsultavimui pradėti naudoti robotus. skaityti »

Per pirmąjį pusmetį „Danske Bank“ Lietuvoje uždirbo 6,3 mln. Eur prieš pelno mokestį

Didžiausios Danijoje ir antros pagal turtą Šiaurės Europoje finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ A/S Lietuvos filialas per pirmąjį šių metų pusmetį iš pagrindinės veiklos (verslo ir privačios bankininkystės) uždirbo 6,3 mln. Eur prieš pelno mokestį. skaityti »

Mokėjimo sistema „Apple Pay“ tapo prieinama prancūzams

Mokėjimo sistema „Apple Pay“ tapo prieinama Prancūzijos gyventojams. skaityti »

Naujas įmokų surinkimo standartas atveria galimybes įmonėms efektyviau surinkti mokėjimus

Mokėjimo paslaugų teikėjai ir įmonės, surenkančios lėšas pagal specialias įmokų formas internetinėje bankininkystėje, galės efektyviau veikti pasinaudoję nauju įmokų surinkimo standartu, kurį paskelbė Lietuvos standartizacijos departamentas. skaityti »

„Mastercard“ keičia logotipą

Tarptautinė mokėjimo sistemų bendrovė „Mastercard“ po 20 metų pakeitė savo logotipą. skaityti »