SEB su klientais Lietuvoje bendraus ir socialiniame tinkle „Facebook“

Publikuota: 2012 m. balandžio 2 d. pirmadienis

Informacija apie siūlomus finansinius sprendimus ir paslaugas, banko ekspertų įžvalgomis ir kitomis naujienomis SEB grupė Lietuvoje nuo šiol dalinsis populiariausiame Lietuvoje socialiniame tinkle „Facebook“. SEB banko paskyroje „SEB Lietuvoje“ vartotojai galės pasitarti su banko specialistais, gauti atsakymus ir rekomendacijų.

SEB paskyra „Facebook“ tinkle lietuvių kalba yra pasiekiama adresu www.facebook.com/seblietuvoje. „Visada ieškome naujų galimybių ir būdų, kaip dalintis naujausia informacija ir dar efektyviau bendrauti su dabartiniais ir būsimais klientais, kuriems yra įprasta ieškoti informacijos socialiniuose tinkluose. Toliau plėsime paskyrą „SEB ekspertai“ portale „Youtube“, o nuo šiol bendrausime ir „Facebook“ – didžiausiame socialiniame tinkle Lietuvoje“, – sakė Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Pasak jo, bankas kiekvieną mėnesį sulaukia po daugiau kaip 6,5 tūkst. bendro pobūdžio elektroninių paklausimų, o banko svetainę kasdien vidutiniškai aplanko 40 tūkst. unikalių vartotojų. „Žmonės dažnai ieško ir teiraujasi informacijos ta pačia tema, užduoda panašius klausimus. Atsakydami į konkrečius paklausimus viešai „Facebook“ paskyroje, vienu metu galėsime pateikti aktualią informaciją kur kas didesniam žmonių skaičiui. Be to, taip galėsime greičiau reaguoti į įvairius pastebėjimus ir sulaukti klientų atsiliepimų, nuomonių bei pasiūlymų“, – bendravimo socialiniame tinkle privalumus vardijo V. Doveika.

Vykdydamas klientams įsipareigojimus dėl duomenų ir informacijos konfidencialumo, socialiniame tinkle bankas nekomentuos individualios kliento situacijos, sutarties sąlygų ar kitų asmeninių klausimų. Tokiu atveju privatiems klientams bus siūloma kreiptis į banką telefonu 1528, kuris veikia kasdien visą parą.

SEB grupės paskyrą „Facebook“ tinkle prižiūrės ir su gyventojais bendraus SEB banko Kontaktų centro specialistai. Jiems bus galima rašyti tinklalapio „Facebook“ skelbimų lentoje „Siena“ arba specialioje skiltyje „Klauskite ir gaukite atsakymus“. Paskyroje taip pat bus skelbiama įvairi vaizdo medžiaga, rengiamos diskusijos finansų tema, o skiltyje „Ekspertai“ lankytojai galės susipažinti su aktualiais banko analitikų ir kitų sričių specialistų komentarais.

Šaltinis: seb.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

SEB: skaitmenizacijos nauda verslui – greitis ir paprastumas

Lietuvos, Latvijos ir Estijos didžiosios įmonės pripažįsta, kad skaitmenizacija šiandien yra labai svarbi sėkmingai verslo plėtrai. skaityti »

Kinai diegia naują veidų atpažinimo technologiją

Kinijos kompanija PING AN diegia naują veidų atpažinimo technologiją. Ji bus naudojama kapitalo valdymo sistemoje ir prisidės prie greičiausios Kinijoje virtualios kreditų išdavimo platformos kūrimo. skaityti »

Italija kuria bankų gelbėjimo fondą

Silpnesni Italijos bankai, draudikai ir aktyvus valdančios kompanijos susitarė su šalies valdžia dėl 5mlrd. eurų gelbėjimo fondo. skaityti »

Zambijos valiuta – vertingiausia pasaulyje?

Per pirmuosius 2016 m. mėnesius Zambijos valiuta sugebėjo šoktelti taip, kad savo verte aplenkė net auksą ir sidabrą. skaityti »

„Citadele“ bankas pirmasis Baltijos šalyse įdiegė internetinę tiesioginio pokalbio programą

„Citadele“ bankas Lietuvoje pradėjo naudoti internetinę tiesioginio pokalbio programą (angl. Live Chat). Tai pirmas kartas Baltijos šalyse, kuomet ši technologija pritaikoma bankiniame sektoriuje. skaityti »

Europos parlamente – konferencija apie virtualiąsias valiutas

Europos parlamente organizuojamas keturių dienų konferencija virtualiųjų valiutų ir „Blockchain“ technologijų klausimais. Informacinio apžvalginio pobūdžio renginys, visų pirma, skirtas deputatams. skaityti »

Pradėjo veikti Lietuvos banko paskyra „Facebook'e“

Lietuvos bankas jau turi oficialią paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“ skaityti »

Didžiojoje Britanijoje – nauja paslauga „PayPal Credit“

Mokėjimo kompanija „PayPal“ Didžiojoje Britanijoje pristatė naują paslaugą „PayPal Credit“. Ji leis naudotojams pasiskolinti iki 150 svarų sterlingų be jokių palūkanų pirmus keturis mėnesius. skaityti »

Bankai su klientais ketina bendrauti per „Facebook Messenger“

„Bank of America“ – vienas iš pirmųjų bankų, pareiškusių apie komunikacijos platformos „Facebook Messenger“ panaudojimą bendraujant su klientais. skaityti »

Bankai turi būti pasiruošę technologijų plėtros pokyčiams

„Šiandienėje bankininkystėje svarbu turėti finansinių išteklių ir būti pasiruošusiems technologijų plėtros pokyčiams“, – sakė SEB grupės prezidentė Annika Falkengren Taline vykusiame renginyje „Baltic Business Summit 2016“, skirtame Baltijos šalių didelėms įmonėms. skaityti »