SEB su klientais Lietuvoje bendraus ir socialiniame tinkle „Facebook“

Publikuota: 2012 m. balandžio 2 d. pirmadienis

Informacija apie siūlomus finansinius sprendimus ir paslaugas, banko ekspertų įžvalgomis ir kitomis naujienomis SEB grupė Lietuvoje nuo šiol dalinsis populiariausiame Lietuvoje socialiniame tinkle „Facebook“. SEB banko paskyroje „SEB Lietuvoje“ vartotojai galės pasitarti su banko specialistais, gauti atsakymus ir rekomendacijų.

SEB paskyra „Facebook“ tinkle lietuvių kalba yra pasiekiama adresu www.facebook.com/seblietuvoje. „Visada ieškome naujų galimybių ir būdų, kaip dalintis naujausia informacija ir dar efektyviau bendrauti su dabartiniais ir būsimais klientais, kuriems yra įprasta ieškoti informacijos socialiniuose tinkluose. Toliau plėsime paskyrą „SEB ekspertai“ portale „Youtube“, o nuo šiol bendrausime ir „Facebook“ – didžiausiame socialiniame tinkle Lietuvoje“, – sakė Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Pasak jo, bankas kiekvieną mėnesį sulaukia po daugiau kaip 6,5 tūkst. bendro pobūdžio elektroninių paklausimų, o banko svetainę kasdien vidutiniškai aplanko 40 tūkst. unikalių vartotojų. „Žmonės dažnai ieško ir teiraujasi informacijos ta pačia tema, užduoda panašius klausimus. Atsakydami į konkrečius paklausimus viešai „Facebook“ paskyroje, vienu metu galėsime pateikti aktualią informaciją kur kas didesniam žmonių skaičiui. Be to, taip galėsime greičiau reaguoti į įvairius pastebėjimus ir sulaukti klientų atsiliepimų, nuomonių bei pasiūlymų“, – bendravimo socialiniame tinkle privalumus vardijo V. Doveika.

Vykdydamas klientams įsipareigojimus dėl duomenų ir informacijos konfidencialumo, socialiniame tinkle bankas nekomentuos individualios kliento situacijos, sutarties sąlygų ar kitų asmeninių klausimų. Tokiu atveju privatiems klientams bus siūloma kreiptis į banką telefonu 1528, kuris veikia kasdien visą parą.

SEB grupės paskyrą „Facebook“ tinkle prižiūrės ir su gyventojais bendraus SEB banko Kontaktų centro specialistai. Jiems bus galima rašyti tinklalapio „Facebook“ skelbimų lentoje „Siena“ arba specialioje skiltyje „Klauskite ir gaukite atsakymus“. Paskyroje taip pat bus skelbiama įvairi vaizdo medžiaga, rengiamos diskusijos finansų tema, o skiltyje „Ekspertai“ lankytojai galės susipažinti su aktualiais banko analitikų ir kitų sričių specialistų komentarais.

Šaltinis: seb.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuvos bankų ekonomistai susivienijo į bendrą grupę

Lietuvos bankų asociacijoje (LBA) savo veiklą pradeda nauja ekonomistų darbo grupė, kuri sustiprins asociacijos analitinį ir ekspertinį potencialą bei prisidės prie reikšmingų sprendimų parengimo ekonominiais ir pinigų politikos klausimais ne tik Lietuvos, bet ir visos Europos lygmeniu. skaityti »

Kenijos bankas finansines paslaugas integruoja į socialinius tinklus

Kenijos bankas „NIC Bank“ pristatė naują socialinės bankininkystės platformą NIC KONNECT. Ji leis socialinių tinklų ir pokalbių programų naudotojams naudotis banko finansinėmis paslaugomis. skaityti »

„MasterCard“ testuoja veido atpažinimo technologiją

„MasterCard“, bendradarbiaudama su Olandijos bendrove „International Card Services“ (ICS), ruošiasi išbandyti biometrijos technologiją. skaityti »

„Visa“ ir QIWI įgyvendino bekontaktį atsiskaitymą

„Visa“ ir QIWI paskelbė apie bekontaktės technologijos „Visa payWave“ integraciją į el. piniginę „Visa QIWI Wallet“. skaityti »

SEB bankas pradeda teikti valstybės iš dalies kompensuojamus būsto kreditus

SEB bankas pasirašė sutartį su Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija dėl valstybės iš dalies kompensuojamų būsto kreditų teikimo 2015 – 2017 metais. skaityti »

10 ateities inovacijų bankams

Ekspertai išskyrė keletą bankinių inovacijų, kurios mūsų laukia artimiausioje ateityje. skaityti »

Šveicarai laukia naujų frankų pasirodymo

Nacionalinis Šveicarijos bankas ketina išleisti naujas Šveicarijos frankų kupiūras. skaityti »

„Global Finance“ SEB interneto banką pripažino geriausiu Lietuvoje

Tarptautinis verslo ir finansų žurnalas „Global Finance“ SEB banką pripažino geriausiu interneto banku privatiems klientams Lietuvoje. Tokio paties pripažinimo sulaukė ir SEB bankai Latvijoje bei Estijoje. skaityti »

„Ingenico Group“ – mokėjimo sistemų lyderė

Tarptautinės agentūros „Nilson Report“ duomenimis, 2014 m. kompanija „Ingenico Group“ tapo pirmąja pasaulio įmone, užimančia 30,23 proc. pasaulinės rinkos. skaityti »

„BlackBerry Messenger“ išmoko persiųsti pinigus

Kanados gyventojai jau gali išmėginti per „BlackBerry Messenger“ pranešimų programą pervesti pinigus savo artimiesiems ar draugams. skaityti »