SEB su klientais Lietuvoje bendraus ir socialiniame tinkle „Facebook“

Publikuota: 2012 m. balandžio 2 d. pirmadienis

Informacija apie siūlomus finansinius sprendimus ir paslaugas, banko ekspertų įžvalgomis ir kitomis naujienomis SEB grupė Lietuvoje nuo šiol dalinsis populiariausiame Lietuvoje socialiniame tinkle „Facebook“. SEB banko paskyroje „SEB Lietuvoje“ vartotojai galės pasitarti su banko specialistais, gauti atsakymus ir rekomendacijų.

SEB paskyra „Facebook“ tinkle lietuvių kalba yra pasiekiama adresu www.facebook.com/seblietuvoje. „Visada ieškome naujų galimybių ir būdų, kaip dalintis naujausia informacija ir dar efektyviau bendrauti su dabartiniais ir būsimais klientais, kuriems yra įprasta ieškoti informacijos socialiniuose tinkluose. Toliau plėsime paskyrą „SEB ekspertai“ portale „Youtube“, o nuo šiol bendrausime ir „Facebook“ – didžiausiame socialiniame tinkle Lietuvoje“, – sakė Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Pasak jo, bankas kiekvieną mėnesį sulaukia po daugiau kaip 6,5 tūkst. bendro pobūdžio elektroninių paklausimų, o banko svetainę kasdien vidutiniškai aplanko 40 tūkst. unikalių vartotojų. „Žmonės dažnai ieško ir teiraujasi informacijos ta pačia tema, užduoda panašius klausimus. Atsakydami į konkrečius paklausimus viešai „Facebook“ paskyroje, vienu metu galėsime pateikti aktualią informaciją kur kas didesniam žmonių skaičiui. Be to, taip galėsime greičiau reaguoti į įvairius pastebėjimus ir sulaukti klientų atsiliepimų, nuomonių bei pasiūlymų“, – bendravimo socialiniame tinkle privalumus vardijo V. Doveika.

Vykdydamas klientams įsipareigojimus dėl duomenų ir informacijos konfidencialumo, socialiniame tinkle bankas nekomentuos individualios kliento situacijos, sutarties sąlygų ar kitų asmeninių klausimų. Tokiu atveju privatiems klientams bus siūloma kreiptis į banką telefonu 1528, kuris veikia kasdien visą parą.

SEB grupės paskyrą „Facebook“ tinkle prižiūrės ir su gyventojais bendraus SEB banko Kontaktų centro specialistai. Jiems bus galima rašyti tinklalapio „Facebook“ skelbimų lentoje „Siena“ arba specialioje skiltyje „Klauskite ir gaukite atsakymus“. Paskyroje taip pat bus skelbiama įvairi vaizdo medžiaga, rengiamos diskusijos finansų tema, o skiltyje „Ekspertai“ lankytojai galės susipažinti su aktualiais banko analitikų ir kitų sričių specialistų komentarais.

Šaltinis: seb.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Skelbiami SEB banko grupės 2015 metų pirmo pusmečio veiklos rezultatai

Preliminariais duomenimis, per pirmą 2015 metų pusmetį AB SEB bankas uždirbo 36,9 mln. eurų, o AB SEB banko grupė – 32,7 mln. eurų neaudituoto grynojo pelno. skaityti »

Tiesioginio debeto ateitis – dar patogesnė klientams e. sąskaita

2016 m. Lietuva prisijungs prie bendrosios mokėjimų eurais erdvės (SEPA) – tai antrasis euro integracijos žingsnis. SEPA atneš įvairių pokyčių: visų pirma, mokėjimai eurais vyks vienodomis sąlygomis tiek šalies viduje, tiek kitose Europos valstybėse SEPA erdvėje. skaityti »

„Alfa bank“ išleido rankinį laikrodį su banko kortele

Rusijos bankas „Alfa bank“ kartu su tarptautine mokėjimo sistema „MasterCard“ išleido rankinį laikrodį su įtaisyta debetine banko kortele – specialiu lustu su programa. skaityti »

„PayPal“ perka el. mokėjimų tiekėją „Xoom“

„PayPal“ perka amerikietišką elektroninių mokėjimų sistemų tiekėją „Xoom“. Skelbiama, kad sandorio suma – 890 mln. dolerių arba 25 doleriai už akciją. skaityti »

Amerikiečiai jau gali pervesti pinigus per „Messenger“

„Facebook“ galutinai įgyvendino P2P atsiskaitymus JAV teritorijoje. Nuo šiol bet kuris „Messenger“ naudotojas gali persiųsti pinigus savo artimiesiems ar draugams tiesiogiai iš savo banko sąskaitos. skaityti »

Raginama naudoti vartotojams naudingas elektroninės atpažinties priemones

Lietuvos bankas skatina elektroninių mokėjimų rinkos dalyvius iki 2015 m. rugpjūčio 1 d. apsispręsti dėl kryptingos elektroninės atpažinties priemonių naudojimo plėtros. skaityti »

„eBay“ ir „PayPal“ skiriasi

„eBay Inc“ direktorių valdyba patvirtino, kad įmonės skyriai „eBay“ ir „PayPal“ nuo liepos 20 dienos pradės veikti kaip atskiros nepriklausomos įmonės. skaityti »

Danijos bankai renkasi CINEO šeimos produktus

Trečias pagal dydį Danijos bankas „Jyske Bank“ dalį klientų aptarnavimo padalinių planuoja pertvarkyti paversdamas juos savitarnai skirtomis erdvėmis, kur bus galima gauti daugumą finansinių paslaugų. Įgyvendinti šį tikslą bankui padeda Vokietijos koncernas „Wincor Nixdorf“. skaityti »

Pietų Korėjoje – „Samsung Pay“ konkurentė

Pietų Korėjos interneto svetainė „Naver“ pasiūlė mobiliųjų mokėjimų paslaugą. skaityti »

Mobilusis bankas naudotojo kišenėje

Didžiosios Britanijos bankas „Atom“, kuris teikia paslaugas išskirtinai tik mobiliaisiais kanalais, gavo banko licenciją ir šiais planuoja pradėti veiklą šioje šalyje. skaityti »