SEB su klientais Lietuvoje bendraus ir socialiniame tinkle „Facebook“

Publikuota: 2012 m. balandžio 2 d. pirmadienis

Informacija apie siūlomus finansinius sprendimus ir paslaugas, banko ekspertų įžvalgomis ir kitomis naujienomis SEB grupė Lietuvoje nuo šiol dalinsis populiariausiame Lietuvoje socialiniame tinkle „Facebook“. SEB banko paskyroje „SEB Lietuvoje“ vartotojai galės pasitarti su banko specialistais, gauti atsakymus ir rekomendacijų.

SEB paskyra „Facebook“ tinkle lietuvių kalba yra pasiekiama adresu www.facebook.com/seblietuvoje. „Visada ieškome naujų galimybių ir būdų, kaip dalintis naujausia informacija ir dar efektyviau bendrauti su dabartiniais ir būsimais klientais, kuriems yra įprasta ieškoti informacijos socialiniuose tinkluose. Toliau plėsime paskyrą „SEB ekspertai“ portale „Youtube“, o nuo šiol bendrausime ir „Facebook“ – didžiausiame socialiniame tinkle Lietuvoje“, – sakė Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Pasak jo, bankas kiekvieną mėnesį sulaukia po daugiau kaip 6,5 tūkst. bendro pobūdžio elektroninių paklausimų, o banko svetainę kasdien vidutiniškai aplanko 40 tūkst. unikalių vartotojų. „Žmonės dažnai ieško ir teiraujasi informacijos ta pačia tema, užduoda panašius klausimus. Atsakydami į konkrečius paklausimus viešai „Facebook“ paskyroje, vienu metu galėsime pateikti aktualią informaciją kur kas didesniam žmonių skaičiui. Be to, taip galėsime greičiau reaguoti į įvairius pastebėjimus ir sulaukti klientų atsiliepimų, nuomonių bei pasiūlymų“, – bendravimo socialiniame tinkle privalumus vardijo V. Doveika.

Vykdydamas klientams įsipareigojimus dėl duomenų ir informacijos konfidencialumo, socialiniame tinkle bankas nekomentuos individualios kliento situacijos, sutarties sąlygų ar kitų asmeninių klausimų. Tokiu atveju privatiems klientams bus siūloma kreiptis į banką telefonu 1528, kuris veikia kasdien visą parą.

SEB grupės paskyrą „Facebook“ tinkle prižiūrės ir su gyventojais bendraus SEB banko Kontaktų centro specialistai. Jiems bus galima rašyti tinklalapio „Facebook“ skelbimų lentoje „Siena“ arba specialioje skiltyje „Klauskite ir gaukite atsakymus“. Paskyroje taip pat bus skelbiama įvairi vaizdo medžiaga, rengiamos diskusijos finansų tema, o skiltyje „Ekspertai“ lankytojai galės susipažinti su aktualiais banko analitikų ir kitų sričių specialistų komentarais.

Šaltinis: seb.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

SEB bankas tankina savitarnos zonų Lietuvoje tinklą

SEB bankas toliau tankina visą parą veikiančių klientų savitarnos zonų šalies regionuose tinklą — atidarytos dar penkios naujos zonos ir dabar jų Lietuvoje veikia jau penkiolika. skaityti »

Kylanti ekonomika verčia darbdavius grąžinti „skolą“ darbuotojams

Statistikos departamento duomenimis, vidutinis mėnesinis bruto darbo užmokestis šalies ūkyje (be individualiųjų įmonių) antrąjį 2013 m. ketvirtį sudarė 2 253 Lt ir, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų ketvirčiu, išaugo 4,6 proc.: valstybės sektoriuje — 3,7 proc., privačiajame — 5,4 proc. skaityti »

Vis daugiau gyventojų turi laisvų pinigų

Vis daugiau šalies gyventojų teigia, kad padengus būtinąsias pragyvenimo išlaidas, kurias sudaro lėšos maistui, transportui, komunaliniams, kitiems mokesčiams, jiems lieka pinigų kitiems poreikiams tenkinti. skaityti »

Tėvai labiausiai rūpinasi, kaip sukaupti lėšų vaikų studijoms

SEB užsakymu trijose Baltijos šalyse atlikta šeimų, auginančių vaikus, apklausa parodė, kad tėvai pirmiausia nori, jog jų atžalos užaugusios turėtų gerą išsilavinimą, dirbtų mėgstamą darbą ir įgyvendintų savo svajones. skaityti »

SEB bankas: viena iš 100 pinigų pervedimo operacijų atliekama naudojantis mobiliuoju telefonu

SEB banko statistika rodo, kad mobiliosios bankininkystės paslaugos populiarėja: šiuo metu kas dvidešimtas klientas, kuris naudojasi banko paslaugomis internetu, naudojasi ir mobiliąja banko paslaugų internetu svetaine, o viena iš 100 pinigų pervedimo operacijų yra atliekama mobiliuoju telefonu. skaityti »

SEB bankas atnaujino mobiliąją banko paslaugų internetu svetainę

SEB bankas, atsižvelgdamas į klientų poreikius ir naujas technologines galimybes, atnaujino mobiliąją banko paslaugų internetu svetainę nauju adresu e.seb.lt. skaityti »

Įsigaliojusios kredito unijų veiklos riziką ribojančios priemonės pradeda duoti vaisių

Šiemet įsigalioję sugriežtinti kredito unijų veiklos riziką ribojantys normatyvai, kai kurioms kredito unijoms taikomos poveikio priemonės sumažino neatsakingą kredito unijų kreditavimą ir padėjo užtikrinti tvaresnę viso sektoriaus plėtrą. skaityti »

Telkiamos pajėgos Lietuvos smulkiajam verslui skatinti

Suprasadamos ir įvertindamos smulkiojo ir vidutinio verslo (SVV) svarbą šalies ekonomikai, Lietuvos įmonės pačios imasi iniciatyvų, kurios skatina ir padeda verslininkams atskleisti savo verslo potencialą. Didžiausias lietuviško kapitalo bankas – Šiaulių bankas, kurio prioritetinė veiklos kryptis – SVV finansavimas, pasirašė bendradarbiavimo sutartį su daugiau kaip prieš metus internete startavusios ir sėkmingai augančios paslaugų paieškos ir reklamos sistemos „Versliukai.lt“ įkūrėjais. skaityti »

Europos lizingo rinkos profesionalų lūkesčiai išlieka teigiami

Rugpjūčio 8-ąją Europos lizingo asociacija „Leaseurope“ paskelbė naujausius birželį atliktos verslo pasitikėjimo apklausos duomenis. skaityti »

Lietuvos bankas leido nutraukti banko „UniCredit Bank“ skyriaus veiklą

Lietuvos banko valdyba ketvirtadienį pareiškė leidžianti banko AS „UniCredit Bank“ Lietuvos skyriui nutraukti veiklą. skaityti »