SNORAS kviečia klientus padėti išrinkti geriausius banko darbuotojus

Publikuota: 2011 m. rugpjūčio 31 d. trečiadienis

Plačiausią klientų aptarnavimo tinklą Lietuvoje valdantis bankas SNORAS prašys klientų padėti išrinkti geriausius darbuotojus – rugsėjis banke yra skelbiamas „Klientų šypsenų mėnesiu“. Taip siekiama motyvuoti tiesiogiai su klientais dirbančius specialistus atkreipti dar didesnį dėmesį į klientų aptarnavimo kokybę kasdieniame darbe.

„Tai, kad bankui visada rūpėjo ir rūpi aukšta aptarnavimo kultūra, įrodo ir gausus klientų skaičius – šiandien turime beveik 1,2 milijono banko SNORAS paslaugas pasirinkusių Lietuvos gyventojų. Dažniausiai mūsų klientai susiduria su asmeniškai juos aptarnaujančiais vadybininkais, todėl šios darbuotojų grandies aptarnavimo kokybė yra banko „vizitinė kortelė“. Ši akcija ne tik motyvuos mūsų darbuotojus dar geriau aptarnauti klientus, bet ir suteiks galimybę sulaukti vertingų atsiliepimų apie banko darbą“, – sako banko SNORAS Mažmeninio verslo tarnybos direktorius Žoržas Šarafanovičius.

Pasak Ž. Šarafanovičiaus, daugiausia teigiamų atsiliepimų sulaukę banko darbuotojai ir padalinys akcijos pabaigoje bus apdovanoti specialiais prizais.

Apie „Klientų šypsenų mėnesį“ banke SNORAS informuos vadybininkų segami specialūs ženkliukai, lipdukai. Darbuotojai, aptarnavę klientus, pasiūlys jiems palikti savo „šypseną“ už patikusį aptarnavimą, užpildant mini anketą.

Filialuose ir filialų skyriuose užpildytas anketas klientai galės patys įmesti į „Šypsenų banko“ balsadėžes arba palikti jas aptarnavusiam vadybininkui. Savo nuomonę klientai taip pat galės pareikšti el. paštu sypsenos@snoras.com arba skambindami banko Kontaktų centro telefonu 1814.

Šaltinis: snoras.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Indijos bankas įdiegė klientų identifikavimo pagal akies tinklainę sistemą

Indijos bankas DCB įdiegė „Aadhaar“ biometrijos sistemą, kuri skenuoja klientų akies tinklainę. skaityti »

Londono naktiniame bare galima susimokėti pirštu

Didžiojoje Britanijoje buvo atliktas pirmas atsiskaitymas nuskenavus piršto atspaudą. skaityti »

Skelbiami SEB banko grupės Lietuvoje 2016 metų veiklos rezultatai

Preliminariais duomenimis, per 2016 metus AB SEB bankas uždirbo 94,5 mln. eurų, o AB SEB banko grupė – 93,1 mln. eurų neaudituoto grynojo pelno. skaityti »

Mobiliųjų atsiskaitymų per „PayPal“ padaugėjo 55 proc.

2016 metų ketvirtajame ketvirtyje trečdalis per mokėjimo sistemą „PayPal“ atliktų atsiskaitymų buvo įgyvendinta per mobiliuosius įrenginius. skaityti »

Singapūre už transporto paslaugas bus galima atsiskaityti išmaniosiomis apyrankėmis

Singapūro mokėjimo technologijų ir telekomunikacijų bendrovė „EZ-Link“ pristatė savo elektroninės piniginės CEPAS integraciją į išmaniąsias sportines apyrankes „Garmin“ ir „Watchdata Technologies“. skaityti »

Rinkos dalyviams sudarytos sąlygos pasiruošti naujam būsto paskolų rinkos reguliavimui

Atnaujinęs Atsakingojo skolinimo nuostatus, Lietuvos bankas baigė priimti jo reguliavimo sričiai priskiriamus antrinius teisės aktus, reikalingus nuo 2017 m. liepos 1 d. įsigaliosiančio Su nekilnojamuoju turtu susijusio kredito įstatymo nuostatoms įgyvendinti. skaityti »

Austrijos bankai prieinami iš namų

Austrijos bankai „Erste Bank“ ir „Sparkasse“ sudarys galimybę savo klientams atsidaryti banko sąskaitą iš namų per vaizdo pokalbių programą. skaityti »

Kinijoje grynųjų pinigų galima gauti nusišypsojus bankomatui

Kinijos banko „China Merchants Bank“ klientai galės išsiimti iš bankomatų pinigus, naudodamiesi veidų atpažinimo technologija. skaityti »

Venesuela išleido vertikalius banknotus

Venesuela pradėjo leisti vertikalaus vaizdo banknotus. Iki šiol pats stambiausias šalies banknotas buvo 100 bolivarų. skaityti »

Japonijos bankas „Mitsubishi UFJ“ pradeda naudoti debesų technologiją

Japonijos bankas „Mitsubishi UFJ Financial Group“ susitarė su „Amazon.com“ dėl debesų technologijos platformos naudojimo plėtojant banko IT sistemą skaityti »