SNORAS kviečia klientus padėti išrinkti geriausius banko darbuotojus

Publikuota: 2011 m. rugpjūčio 31 d. trečiadienis

Plačiausią klientų aptarnavimo tinklą Lietuvoje valdantis bankas SNORAS prašys klientų padėti išrinkti geriausius darbuotojus – rugsėjis banke yra skelbiamas „Klientų šypsenų mėnesiu“. Taip siekiama motyvuoti tiesiogiai su klientais dirbančius specialistus atkreipti dar didesnį dėmesį į klientų aptarnavimo kokybę kasdieniame darbe.

„Tai, kad bankui visada rūpėjo ir rūpi aukšta aptarnavimo kultūra, įrodo ir gausus klientų skaičius – šiandien turime beveik 1,2 milijono banko SNORAS paslaugas pasirinkusių Lietuvos gyventojų. Dažniausiai mūsų klientai susiduria su asmeniškai juos aptarnaujančiais vadybininkais, todėl šios darbuotojų grandies aptarnavimo kokybė yra banko „vizitinė kortelė“. Ši akcija ne tik motyvuos mūsų darbuotojus dar geriau aptarnauti klientus, bet ir suteiks galimybę sulaukti vertingų atsiliepimų apie banko darbą“, – sako banko SNORAS Mažmeninio verslo tarnybos direktorius Žoržas Šarafanovičius.

Pasak Ž. Šarafanovičiaus, daugiausia teigiamų atsiliepimų sulaukę banko darbuotojai ir padalinys akcijos pabaigoje bus apdovanoti specialiais prizais.

Apie „Klientų šypsenų mėnesį“ banke SNORAS informuos vadybininkų segami specialūs ženkliukai, lipdukai. Darbuotojai, aptarnavę klientus, pasiūlys jiems palikti savo „šypseną“ už patikusį aptarnavimą, užpildant mini anketą.

Filialuose ir filialų skyriuose užpildytas anketas klientai galės patys įmesti į „Šypsenų banko“ balsadėžes arba palikti jas aptarnavusiam vadybininkui. Savo nuomonę klientai taip pat galės pareikšti el. paštu sypsenos@snoras.com arba skambindami banko Kontaktų centro telefonu 1814.

Šaltinis: snoras.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Bankas „Al Rajhi“ kortelę išduoda pagal piršto atspaudą

Saudo Arabijoje veikiančiame banke „Al Rajhi“ įdiegti biometriniai pirštų atspaudų skaitytuvai. Jie naudojami išduodant debetines korteles visuose padaliniuose. skaityti »

Įdomiausios finansiniam sektoriui skirtos konferencijos Europoje

Siūlome Jums 10 renginių Europoje, skirtų finansinių technologijų temoms. skaityti »

Atnaujinta SEB banko mobilioji programėlė padės akimirksniu pervesti pinigus

Vis daugiau SEB banko klientų prie interneto banko jungiasi išmaniaisiais įrenginiais, todėl bankas, atsižvelgdamas į klientų lūkesčius, atnaujina mobiliąją programėlę. skaityti »

Mobiliųjų mokėjimų rinka augs 33 proc. per metus

2020 metais mobiliųjų mokėjimų rinkos apimtys sieks 3,338 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

„Diebold Nixdorf“ pristatė mažiausią pasaulyje savitarnos įrenginį

Š. m. sausio 15–17 dienomis Niujorke vyko viena didžiausių pasaulyje mažmeninei prekybai skirtų parodų „National Retail Federation‘s BIG Show“. skaityti »

Paskelbti atnaujinti sąskaitos perkėlimo paslaugos dokumentai

Nuo 2017 m. vasario 1 d., įgyvendinant Mokėjimų įstatymo nuostatas, mokėjimo paslaugų teikėjams įsigalioja nauji sąskaitos perkėlimo paslaugos reikalavimai. skaityti »

Vietoj banko skyriaus – savitarnos įrenginys

Londono tyrimų bendrovės RBR tyrimas rodo, kad per pastaruosius dvejus metus daugėjo bankomatų, įrengtų toli nuo bankų klientų aptarnavimo skyrių. skaityti »

Bankinio sektoriaus tendencijos 2017

Kas pasikeitė bankininkystės sferoje 2016 metais ir kas laukia 2017-aisiais? skaityti »

Bitkoinui sukako 8 metai

Prie aštuonerius metus, 2009 metų sausio 3 dieną, buvo sugeneruotas bitkoinas. Jo autorius – išradėjas Satoši Nakamoto (Satoshi Nakamoto), kurio tikroji tapatybė nežinoma iki šiol. skaityti »

Čekijoje – bekontakčiai mokėjimai per išmaniuosius telefonus

Čekijos bankų klientai, kurie naudojasi išmaniaisiais telefonais su „Android“ sistema, artimiausiu metu turės daugiau galimybių atsiskaityti už pirkinius bekontakčiu būdu per išmanųjį telefoną. skaityti »