SNORAS kviečia klientus padėti išrinkti geriausius banko darbuotojus

Publikuota: 2011 m. rugpjūčio 31 d. trečiadienis

Plačiausią klientų aptarnavimo tinklą Lietuvoje valdantis bankas SNORAS prašys klientų padėti išrinkti geriausius darbuotojus – rugsėjis banke yra skelbiamas „Klientų šypsenų mėnesiu“. Taip siekiama motyvuoti tiesiogiai su klientais dirbančius specialistus atkreipti dar didesnį dėmesį į klientų aptarnavimo kokybę kasdieniame darbe.

„Tai, kad bankui visada rūpėjo ir rūpi aukšta aptarnavimo kultūra, įrodo ir gausus klientų skaičius – šiandien turime beveik 1,2 milijono banko SNORAS paslaugas pasirinkusių Lietuvos gyventojų. Dažniausiai mūsų klientai susiduria su asmeniškai juos aptarnaujančiais vadybininkais, todėl šios darbuotojų grandies aptarnavimo kokybė yra banko „vizitinė kortelė“. Ši akcija ne tik motyvuos mūsų darbuotojus dar geriau aptarnauti klientus, bet ir suteiks galimybę sulaukti vertingų atsiliepimų apie banko darbą“, – sako banko SNORAS Mažmeninio verslo tarnybos direktorius Žoržas Šarafanovičius.

Pasak Ž. Šarafanovičiaus, daugiausia teigiamų atsiliepimų sulaukę banko darbuotojai ir padalinys akcijos pabaigoje bus apdovanoti specialiais prizais.

Apie „Klientų šypsenų mėnesį“ banke SNORAS informuos vadybininkų segami specialūs ženkliukai, lipdukai. Darbuotojai, aptarnavę klientus, pasiūlys jiems palikti savo „šypseną“ už patikusį aptarnavimą, užpildant mini anketą.

Filialuose ir filialų skyriuose užpildytas anketas klientai galės patys įmesti į „Šypsenų banko“ balsadėžes arba palikti jas aptarnavusiam vadybininkui. Savo nuomonę klientai taip pat galės pareikšti el. paštu sypsenos@snoras.com arba skambindami banko Kontaktų centro telefonu 1814.

Šaltinis: snoras.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

SEB banko klientams – vartojimo kreditas internetu

SEB banko klientai pasirašyti vartojimo kredito sutartį gali ir neatvykę į banko skyrių – nuotoliniu būdu. skaityti »

Toliau sparčiai mažėja vėluojančių grąžinti greituosius kreditus

Teigiamos tendencijos greitųjų kreditų rinkoje tęsėsi ir šių metų trečiąjį ketvirtį – toliau sparčiai mažėjo vėluojamų grąžinti greitųjų kreditų. Metų pradžioje labai smukusi skolinimo apimtis ir antrąjį pusmetį tebėra panašaus lygio. skaityti »

Australijoje už kavą galima susimokėti kavos puodeliu

Bendradarbiaudama su išmaniųjų puodelių ir buteliukų gamintoja „Frank Green“, „Optus“ įdiegė į daugkartinį kavos puodelį NFC mikroschemą. skaityti »

Paskelbti 2015/2016 fiskalinių metų rezultatai – solidi „Diebold Nixdorf“ veiklos pradžia

Kompanijos „Wincor Nixdorf“ (dabar – „Diebold Nixdorf“) užsibrėžti tikslai, susiję su 2015–2016 fiskalinių metų pajamomis, buvo įgyvendinti ir net viršijo lūkesčius. skaityti »

SEB banko privačiosios bankininkystės paslaugos - geriausios Baltijos šalyse

Įtakingas tarptautinis pasaulio bankų veiklą analizuojantis žurnalas „The Banker“ SEB pripažino geriausias privačiosios bankininkystės paslaugas teikiančiu banku Baltijos šalyse. skaityti »

Bekontakčių atsiskaitymų rinkai prognozuojamas beprecedentis augimas

Anot „Grand View Research“ atlikto tyrimo, pasaulinė bekontakčių mokėjimų rinka iki 2024 m. turėtų išaugti iki 47,43 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

„Visa“ kuria įvairialypę biometrijos sistemą

„Visa“ bendradarbiaudama su „BioConnect“ įgyvendina klientų biometrinę identifikaciją per mobiliąją programą. skaityti »

„Samsung Pay“ atkeliauja į Kanadą

Mobiliųjų mokėjimų platformos „Samsung Pay“ kūrėjai šių metų pabaigoje ketina pasiūlyti savo paslaugų Kanados gyventojams. skaityti »

Latvija išleido auksinę kolekcinę monetą

Latvijos bankas išleido naują auksinę kolekcinę monetą iš serijos „Auksinės sagtys“. skaityti »

Banko klientai identifikuojami pagal pirštų atspaudus

Tarptautinis bankas „Citi“ paskelbė įdiegęs naują klientų identifikavimo būdą pagal pirštų atspaudus. skaityti »