SNORAS kviečia klientus padėti išrinkti geriausius banko darbuotojus

Publikuota: 2011 m. rugpjūčio 31 d. trečiadienis

Plačiausią klientų aptarnavimo tinklą Lietuvoje valdantis bankas SNORAS prašys klientų padėti išrinkti geriausius darbuotojus – rugsėjis banke yra skelbiamas „Klientų šypsenų mėnesiu“. Taip siekiama motyvuoti tiesiogiai su klientais dirbančius specialistus atkreipti dar didesnį dėmesį į klientų aptarnavimo kokybę kasdieniame darbe.

„Tai, kad bankui visada rūpėjo ir rūpi aukšta aptarnavimo kultūra, įrodo ir gausus klientų skaičius – šiandien turime beveik 1,2 milijono banko SNORAS paslaugas pasirinkusių Lietuvos gyventojų. Dažniausiai mūsų klientai susiduria su asmeniškai juos aptarnaujančiais vadybininkais, todėl šios darbuotojų grandies aptarnavimo kokybė yra banko „vizitinė kortelė“. Ši akcija ne tik motyvuos mūsų darbuotojus dar geriau aptarnauti klientus, bet ir suteiks galimybę sulaukti vertingų atsiliepimų apie banko darbą“, – sako banko SNORAS Mažmeninio verslo tarnybos direktorius Žoržas Šarafanovičius.

Pasak Ž. Šarafanovičiaus, daugiausia teigiamų atsiliepimų sulaukę banko darbuotojai ir padalinys akcijos pabaigoje bus apdovanoti specialiais prizais.

Apie „Klientų šypsenų mėnesį“ banke SNORAS informuos vadybininkų segami specialūs ženkliukai, lipdukai. Darbuotojai, aptarnavę klientus, pasiūlys jiems palikti savo „šypseną“ už patikusį aptarnavimą, užpildant mini anketą.

Filialuose ir filialų skyriuose užpildytas anketas klientai galės patys įmesti į „Šypsenų banko“ balsadėžes arba palikti jas aptarnavusiam vadybininkui. Savo nuomonę klientai taip pat galės pareikšti el. paštu sypsenos@snoras.com arba skambindami banko Kontaktų centro telefonu 1814.

Šaltinis: snoras.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Bekontaktį atsiskaitymo žiedą jau galima užsisakyti per internetą

Bendrovės „Visa“ bekontakčio atsiskaitymo žiedai, kuriuos vasaros olimpiadoje Rio de Žaneire sėkmingai išbandė 45 sportininkai, nuo šiol prieinami kiekvienam. skaityti »

Jungiasi „Nordea“ ir DNB bankai Baltijos šalyse

Didžiausia Šiaurės ir Baltijos šalių finansų grupė „Nordea“ ir didžiausia Norvegijos finansų grupė DNB susitarė sujungti veiklą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, pranešė bankai. skaityti »

Kazachstanas išleido žydinčią ovalią monetą

Nacionalinis Kazachstano bankas išleido 500 vertės kolekcinę sidabrinę tengės monetą iš serijos „Kazachstano fauna ir flora“. skaityti »

„Swedbank“ Lietuvoje pristato pirmąsias bekontaktes korteles

„Swedbank“ pirmasis Lietuvoje pristato naują atsiskaitymų technologiją – bekontaktes mokėjimų korteles. skaityti »

Elektroninės komercijos pajamos auga

JAV el. parduotuvių pajamos 2016 m. antrajame ketvirtyje pasiekė 91,24 mlrd. dolerių. skaityti »

Bankinį sektorių išjudins daiktų internetas?

Daiktų internetas gali tapti bankinio sektoriaus varikliu. Taip mano „Lloyds Banking Group“ Infrastruktūros ir paslaugų skyriaus vadovė Jacqueline Guichelaar. skaityti »

Vietoj piniginės – auksinė tatuiruotė

Manoma, kad ateityje išpopuliarės ant odos klijuojama elektronika. skaityti »

Europos Sąjungos bankai svarsto galimybę saugoti pinigus grynųjų pavidalu

Europos Sąjungos bankai ir draudimo įmonės svarsto pereiti prie piniginių lėšų saugojimo grynaisiais centriniuose bankuose, o ne elektroniniu būdu. Viso to priežastis – išaugęs neigiamų palūkanų procentas. skaityti »

Mobilieji atsiskaitymai populiarėja tarp jaunimo

29 proc. JAV gyventojų per artimiausią pusmetį planuoja išbandyti mobiliuosius atsiskaitymus. skaityti »

„Diebold Nixdorf“ – naujas lyderis pasaulinėje finansų ir mažmeninės prekybos technologijų rinkoje

Baigtas kompanijų „Diebold“ ir „Wincor Nixdorf“ susijungimas. Nuo 2016 metų rugpjūčio 16 dienos pradeda veikti bendra įmonė „Diebold Nixdorf“. skaityti »