SNORAS kviečia klientus padėti išrinkti geriausius banko darbuotojus

Publikuota: 2011 m. rugpjūčio 31 d. trečiadienis

Plačiausią klientų aptarnavimo tinklą Lietuvoje valdantis bankas SNORAS prašys klientų padėti išrinkti geriausius darbuotojus – rugsėjis banke yra skelbiamas „Klientų šypsenų mėnesiu“. Taip siekiama motyvuoti tiesiogiai su klientais dirbančius specialistus atkreipti dar didesnį dėmesį į klientų aptarnavimo kokybę kasdieniame darbe.

„Tai, kad bankui visada rūpėjo ir rūpi aukšta aptarnavimo kultūra, įrodo ir gausus klientų skaičius – šiandien turime beveik 1,2 milijono banko SNORAS paslaugas pasirinkusių Lietuvos gyventojų. Dažniausiai mūsų klientai susiduria su asmeniškai juos aptarnaujančiais vadybininkais, todėl šios darbuotojų grandies aptarnavimo kokybė yra banko „vizitinė kortelė“. Ši akcija ne tik motyvuos mūsų darbuotojus dar geriau aptarnauti klientus, bet ir suteiks galimybę sulaukti vertingų atsiliepimų apie banko darbą“, – sako banko SNORAS Mažmeninio verslo tarnybos direktorius Žoržas Šarafanovičius.

Pasak Ž. Šarafanovičiaus, daugiausia teigiamų atsiliepimų sulaukę banko darbuotojai ir padalinys akcijos pabaigoje bus apdovanoti specialiais prizais.

Apie „Klientų šypsenų mėnesį“ banke SNORAS informuos vadybininkų segami specialūs ženkliukai, lipdukai. Darbuotojai, aptarnavę klientus, pasiūlys jiems palikti savo „šypseną“ už patikusį aptarnavimą, užpildant mini anketą.

Filialuose ir filialų skyriuose užpildytas anketas klientai galės patys įmesti į „Šypsenų banko“ balsadėžes arba palikti jas aptarnavusiam vadybininkui. Savo nuomonę klientai taip pat galės pareikšti el. paštu sypsenos@snoras.com arba skambindami banko Kontaktų centro telefonu 1814.

Šaltinis: snoras.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Būtiniausių mokėjimo paslaugų įkainiai bus apriboti jau kitų metų pradžioje

Pakeistos Mokėjimų įstatymo nuostatos įpareigoja bankus ir kredito unijas jau kitų metų vasarį gyventojams pasiūlyti pagrindinę mokėjimo sąskaitą su būtiniausiomis mokėjimo paslaugomis. skaityti »

Bankas persikrausto į telefoną

DNB banko atlikta apklausa parodė, kad naudotojai vis labiau linkę banką nešiotis savo kišenėje – beveik 60 proc. respondentų norėtų viena jų telefone esančia programėle valdyti visas savo sąskaitas skirtinguose bankuose. skaityti »

Skelbiami SEB banko grupės Lietuvoje 2016 metų pirmo pusmečio veiklos rezultatai

Preliminariais duomenimis, per 2016 metų pirmą pusmetį AB SEB bankas uždirbo 45,1 mln. eurų, o AB SEB banko grupė – 43,1 mln. eurų neaudituoto grynojo pelno. skaityti »

Didinamas dėmesys naujoms finansinėms technologijoms ir „Fintech“ sektoriaus plėtrai Lietuvoje

Sparti finansinių technologijų („Fintech“) sektoriaus plėtra pasaulyje lemia poreikį efektyviau išnaudoti šioje srityje turimą Lietuvos potencialą. skaityti »

Nuo kriauklyčių iki virtualių pinigų

Per 8 000 metų atsiskaitymo tarp žmonių būdai labai keitėsi. Kaip atsiskaitysime ateityje? skaityti »

Japonijoje bandomi atsiskaitymai pagal veido atpažinimą

Bendrovė NEC Japonijoje pradėjo mokėjimo sistemos pagal pirkėjo nustatymą iš veido bandymus. skaityti »

Tarptautinis žurnalas „Euromoney“ SEB banką pripažino geriausiu Lietuvoje

Pasaulio kapitalo ir finansų rinkas analizuojantis leidinys „Euromoney“ SEB banką vėl pripažino geriausiu banku Lietuvoje. skaityti »

„Euromoney“ banko „Citadele“ pokyčius pripažino geriausiais Vidurio ir Rytų Europos bankininkystės sektoriuje

Remdamasis 2016 m. tyrimo „Euromoney Awards of Excellence“ rezultatais, prestižinis žurnalas „Euromoney“ „Citadele“ banko pokyčius pripažino „Geriausia Vidurio ir Rytų Europos banko transformacija“ (angl. Central and Eastern Europe’s Best Bank Transformation). skaityti »

Vasaros olimpinėse žaidynėse – bekontakčiai „Swatch“ laikrodžiai

Šveicarijos laikrodžių gamintoja „Swatch“ išleido išmanųjį laikrodį su NFC lustu „Swatch Bellamy“. skaityti »

Singapūro gyventojai pinigus perves naudodamiesi socialiniais tinklais

Singapūro bankai nusprendė pasiūlyti savo klientams galimybę susieti socialinių tinklų „Facebook“ ir „Twitter“ paskyras su banko sąskaita. skaityti »