SNORAS kviečia klientus padėti išrinkti geriausius banko darbuotojus

Publikuota: 2011 m. rugpjūčio 31 d. trečiadienis

Plačiausią klientų aptarnavimo tinklą Lietuvoje valdantis bankas SNORAS prašys klientų padėti išrinkti geriausius darbuotojus – rugsėjis banke yra skelbiamas „Klientų šypsenų mėnesiu“. Taip siekiama motyvuoti tiesiogiai su klientais dirbančius specialistus atkreipti dar didesnį dėmesį į klientų aptarnavimo kokybę kasdieniame darbe.

„Tai, kad bankui visada rūpėjo ir rūpi aukšta aptarnavimo kultūra, įrodo ir gausus klientų skaičius – šiandien turime beveik 1,2 milijono banko SNORAS paslaugas pasirinkusių Lietuvos gyventojų. Dažniausiai mūsų klientai susiduria su asmeniškai juos aptarnaujančiais vadybininkais, todėl šios darbuotojų grandies aptarnavimo kokybė yra banko „vizitinė kortelė“. Ši akcija ne tik motyvuos mūsų darbuotojus dar geriau aptarnauti klientus, bet ir suteiks galimybę sulaukti vertingų atsiliepimų apie banko darbą“, – sako banko SNORAS Mažmeninio verslo tarnybos direktorius Žoržas Šarafanovičius.

Pasak Ž. Šarafanovičiaus, daugiausia teigiamų atsiliepimų sulaukę banko darbuotojai ir padalinys akcijos pabaigoje bus apdovanoti specialiais prizais.

Apie „Klientų šypsenų mėnesį“ banke SNORAS informuos vadybininkų segami specialūs ženkliukai, lipdukai. Darbuotojai, aptarnavę klientus, pasiūlys jiems palikti savo „šypseną“ už patikusį aptarnavimą, užpildant mini anketą.

Filialuose ir filialų skyriuose užpildytas anketas klientai galės patys įmesti į „Šypsenų banko“ balsadėžes arba palikti jas aptarnavusiam vadybininkui. Savo nuomonę klientai taip pat galės pareikšti el. paštu sypsenos@snoras.com arba skambindami banko Kontaktų centro telefonu 1814.

Šaltinis: snoras.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Didžiausios pasaulio kompanijos – Kinijos bankai

Tarptautinis leidinys „Forbes“ paskelbė didžiausių 2016 metų pasaulio kompanijų reitingą „Forbes Global 2000“. skaityti »

Užsakymus restorane priims išmanioji staltiesė

Japonai pagamino išmaniąją staltiesę, kuri iš esmės pakeis restoranų verslą. skaityti »

Mokėjimo terminalai ateityje bus dėvimi?

Manoma, kad ateityje ne tik pirkėjai, bet ir kasininkai galėtų dėvėti mokėjimo terminalus, kurie priimtų įvairius atsiskaitymo būdus. skaityti »

Brangiausias pasaulio bankas sukūrė bekontakčių atsiskaitymų programą

JAV bankas „Wells Fargo“ sukūrė asmeninę mobiliųjų mokėjimų programą, leidžiančią atlikti atsiskaitymus ir išsiimti grynuosius pinigus iš bankomatų bekontakčiu būdu. skaityti »

Mobiliųjų atsiskaitymų rinka auga

Prognozuojama, kad iki 2020 metų pasaulinės mobiliųjų atsiskaitymų rinkos dalis išaugs 36 proc. skaityti »

Nori išleisti paskutinius pinigus – gausi elektrošoką

Išmanioji apyrankė „Pavlok“ nupurto 255 voltų elektrošoku, jei jos savininkas nusprendžia išleisti daugiau, nei yra nusistatęs savo išlaidų ribas. skaityti »

Didžioji dalis elektroninių aukcionų dėl litų monetų pavyko sėkmingai

Prieš savaitę Lietuvos bankas paskelbtuose numizmatinių vertybių pardavimo elektroniniuose aukcionuose buvo galima įsigyti dvidešimt keturių pavadinimų kolekcinių litų monetų ir jų rinkinių. skaityti »

Technologijos keičia klientų poreikius

Bendrovių „ACI Worldwide“ ir „Ovum“ atliktame tyrime skelbiama, kad įmonės, kurios priešinasi naujovių įdiegimui, rizikuoja artimiausiu metu netekti klientų. skaityti »

JAV sukurta investavimo platforma moterims

Buvusi JAV bankų „Bank of America“ ir „Citi“ vadovė Sali Kročak sukūrė investavimo platformą „Ellevest“ su robotais konsultantais, skirtą būtent moterims. skaityti »

„Swatch“ pradeda prekiauti laikrodžiais su mokėjimo funkcija

Laikrodžių gamintoja „Swatch“, bendradarbiaudama su „Visa Europe“ ir Šveicarijos banku „Corner Bank“, Šveicarijoje pradės prekiauti išmaniaisiais laikrodžiais „Bellamy“ su mokėjimo funkcija. skaityti »