SNORAS kviečia klientus padėti išrinkti geriausius banko darbuotojus

Publikuota: 2011 m. rugpjūčio 31 d. trečiadienis

Plačiausią klientų aptarnavimo tinklą Lietuvoje valdantis bankas SNORAS prašys klientų padėti išrinkti geriausius darbuotojus – rugsėjis banke yra skelbiamas „Klientų šypsenų mėnesiu“. Taip siekiama motyvuoti tiesiogiai su klientais dirbančius specialistus atkreipti dar didesnį dėmesį į klientų aptarnavimo kokybę kasdieniame darbe.

„Tai, kad bankui visada rūpėjo ir rūpi aukšta aptarnavimo kultūra, įrodo ir gausus klientų skaičius – šiandien turime beveik 1,2 milijono banko SNORAS paslaugas pasirinkusių Lietuvos gyventojų. Dažniausiai mūsų klientai susiduria su asmeniškai juos aptarnaujančiais vadybininkais, todėl šios darbuotojų grandies aptarnavimo kokybė yra banko „vizitinė kortelė“. Ši akcija ne tik motyvuos mūsų darbuotojus dar geriau aptarnauti klientus, bet ir suteiks galimybę sulaukti vertingų atsiliepimų apie banko darbą“, – sako banko SNORAS Mažmeninio verslo tarnybos direktorius Žoržas Šarafanovičius.

Pasak Ž. Šarafanovičiaus, daugiausia teigiamų atsiliepimų sulaukę banko darbuotojai ir padalinys akcijos pabaigoje bus apdovanoti specialiais prizais.

Apie „Klientų šypsenų mėnesį“ banke SNORAS informuos vadybininkų segami specialūs ženkliukai, lipdukai. Darbuotojai, aptarnavę klientus, pasiūlys jiems palikti savo „šypseną“ už patikusį aptarnavimą, užpildant mini anketą.

Filialuose ir filialų skyriuose užpildytas anketas klientai galės patys įmesti į „Šypsenų banko“ balsadėžes arba palikti jas aptarnavusiam vadybininkui. Savo nuomonę klientai taip pat galės pareikšti el. paštu sypsenos@snoras.com arba skambindami banko Kontaktų centro telefonu 1814.

Šaltinis: snoras.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Austrijoje įgyvendinta bekontakčių atsiskaitymų sistema

Austrijoje paleista mobiliųjų bekontakčių mokėjimų sistema „Bankomatkarte Mobil system“. Projektas įgyvendintas padedant mokėjimo paslaugų tarnybai „Austria Card“, sėkmingai atlikus bandymus Lince. skaityti »

Lietuvoje bankų klientai aptarnaujami geriausiai iš Baltijos šalių

Kasmetiniai tyrimai rodo, kad Baltijos šalyse nuolat gerėja bankų klientų aptarnavimas. Bendras bankinių paslaugų kokybės Baltijos šalyse rodiklis išaugo iki 85 proc. skaityti »

„MasterCard“ įdiegė mokėjimus į golfo pirštines

Golfo turnyro „PGA Tour — Arnold Palmer Invitational“ metu „MasterCard“ išdalijo žaidėjams golfo pirštines, kuriomis jie gali atsiskaityti parduotuvėse. skaityti »

Brangiausias bankinis prekės ženklas pasaulyje – „Wells Fargo“

Brangiausiu prekės ženklu bankiniame sektoriuje 2016 metų pradžioje tapo „Wells Fargo“. Ši amerikiečių kompanija įkainojama 44,170 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

Banko BBVA bankomatuose – CINEO technologija

Ispanijos bankas BBVA planuoja į savo bankomatus įdiegti kompanijos „Wincor Nixdorf“ CINEO technologiją. skaityti »

Kuriama „Huawei“ mobilioji mokėjimo sistema

Išmaniųjų telefonų gamintoja „Huawei“ planuoja Kinijoje paleisti nuosavą mobiliąją mokėjimo sistemą. skaityti »

Bankų skolinimas – didžiausias per pastaruosius septynerius metus

Lietuvoje veikiančių bankų ir užsienio bankų filialų paskolų portfelis padidėjo 3,9 % ir pasiekė 16,3 mlrd. eurų. skaityti »

Švedijoje atidaryta parduotuvė be pardavėjų

Švedijos mieste Vikene atidaryta pirmoji pasaulyje parduotuvė be kasininkų ir apsaugininkų – jų darbą dirba išmanusis telefonas. skaityti »

Ekstremaliausios bankomatų įrengimo vietos

Šiuo metu pasaulyje yra daugiau nei 3 mln. bankomatų. Bankomatų gamintojų asociacija pasidalijo informacija apie bankomatus, įrengtus keisčiausiose vietose. skaityti »

„Google“ siūlo atsiskaityti laisvomis rankomis

„Google“ pasiūlė bekontakčius atsiskaitymus pakeisti laisvųjų rankų atsiskaitymais, kai pirkėjui iš viso nereikia liesti jokio įrenginio. skaityti »