SNORAS kviečia klientus padėti išrinkti geriausius banko darbuotojus

Publikuota: 2011 m. rugpjūčio 31 d. trečiadienis

Plačiausią klientų aptarnavimo tinklą Lietuvoje valdantis bankas SNORAS prašys klientų padėti išrinkti geriausius darbuotojus – rugsėjis banke yra skelbiamas „Klientų šypsenų mėnesiu“. Taip siekiama motyvuoti tiesiogiai su klientais dirbančius specialistus atkreipti dar didesnį dėmesį į klientų aptarnavimo kokybę kasdieniame darbe.

„Tai, kad bankui visada rūpėjo ir rūpi aukšta aptarnavimo kultūra, įrodo ir gausus klientų skaičius – šiandien turime beveik 1,2 milijono banko SNORAS paslaugas pasirinkusių Lietuvos gyventojų. Dažniausiai mūsų klientai susiduria su asmeniškai juos aptarnaujančiais vadybininkais, todėl šios darbuotojų grandies aptarnavimo kokybė yra banko „vizitinė kortelė“. Ši akcija ne tik motyvuos mūsų darbuotojus dar geriau aptarnauti klientus, bet ir suteiks galimybę sulaukti vertingų atsiliepimų apie banko darbą“, – sako banko SNORAS Mažmeninio verslo tarnybos direktorius Žoržas Šarafanovičius.

Pasak Ž. Šarafanovičiaus, daugiausia teigiamų atsiliepimų sulaukę banko darbuotojai ir padalinys akcijos pabaigoje bus apdovanoti specialiais prizais.

Apie „Klientų šypsenų mėnesį“ banke SNORAS informuos vadybininkų segami specialūs ženkliukai, lipdukai. Darbuotojai, aptarnavę klientus, pasiūlys jiems palikti savo „šypseną“ už patikusį aptarnavimą, užpildant mini anketą.

Filialuose ir filialų skyriuose užpildytas anketas klientai galės patys įmesti į „Šypsenų banko“ balsadėžes arba palikti jas aptarnavusiam vadybininkui. Savo nuomonę klientai taip pat galės pareikšti el. paštu sypsenos@snoras.com arba skambindami banko Kontaktų centro telefonu 1814.

Šaltinis: snoras.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Paskelbti nauji mobiliosios bankininkystės standartai

Tarptautinė standartizacijos organizacija išleido naują naudojimosi finansinėmis paslaugomis specifikaciją. skaityti »

Australijoje susimokėti bus galima patvirtinant tapatybę balsu

Australijos bankas ANZ netrukus pradės bandyti atsiskaitymų patvirtinimo balsu sistemą, kuri veiks per mobilųjį telefoną. skaityti »

Apsipirkti „Amazon“ bus galima ir neturint banko kortelės

„Amazon“ paskelbė pradėjusi teikti paslaugą „Amazon Cash“ tiems pirkėjams, kurie nori apsipirkti interneto parduotuvėje Amazon.com, tačiau neturi kreditinės kortelės. skaityti »

Anglijos bankas pinigų gamybai ruošiasi naudoti palmių aliejų

Po kritikos dėl gyvūnų taukų panaudojimo gaminant plastikinę 5 svarų sterlingų kupiūrą Anglijos bankas svarsto galimybę 20 svarų sterlingų kupiūros gamybai naudoti palmių aliejų. skaityti »

Estija išleis du kolekcinius eurus

Estijos banko stebėtojų taryba patvirtino dviejų atminties monetų dizainą. skaityti »

60 proc. europiečių per internetą apsiperka bent kartą per mėnesį

Kas ketvirtas prieigą prie interneto turintis europietis interneto parduotuvėje apsiperka bent kartą per savaitę. skaityti »

Futbolininkai baudas susimokės savo marškinėliais

„Mastercard“ bekontakčio atsiskaitymo technologija bus integruota į futbolo teisėjų korteles ir žaidėjų marškinėlius, kad pastarieji galėtų susimokėti už baudas tiesiog žaidimo lauke. skaityti »

Europos pirkėjai nebesidomi skaitmenine valiuta

Neseniai „Mastercard“ atliktas tyrimas rodo, kad Europos pirkėjai nenoriai naudojasi skaitmenine valiuta. skaityti »

Amerikoje grynuosius pinigus iš bankomato jau galima išsiimti be banko kortelės

Amerikos bankas „Wells Fargo & Co“ pasiūlė klientams galimybę išsiimti grynuosius pinigus iš bankomatų be banko kortelių, naudojantis vien išmaniuoju telefonu. skaityti »

Latvijos bankas išleido eurą su pirštine

Latvija išleido kolekcinę monetą, iliustruojančią pasaką apie pirštinaitę. skaityti »