SNORAS kviečia klientus padėti išrinkti geriausius banko darbuotojus

Publikuota: 2011 m. rugpjūčio 31 d. trečiadienis

Plačiausią klientų aptarnavimo tinklą Lietuvoje valdantis bankas SNORAS prašys klientų padėti išrinkti geriausius darbuotojus – rugsėjis banke yra skelbiamas „Klientų šypsenų mėnesiu“. Taip siekiama motyvuoti tiesiogiai su klientais dirbančius specialistus atkreipti dar didesnį dėmesį į klientų aptarnavimo kokybę kasdieniame darbe.

„Tai, kad bankui visada rūpėjo ir rūpi aukšta aptarnavimo kultūra, įrodo ir gausus klientų skaičius – šiandien turime beveik 1,2 milijono banko SNORAS paslaugas pasirinkusių Lietuvos gyventojų. Dažniausiai mūsų klientai susiduria su asmeniškai juos aptarnaujančiais vadybininkais, todėl šios darbuotojų grandies aptarnavimo kokybė yra banko „vizitinė kortelė“. Ši akcija ne tik motyvuos mūsų darbuotojus dar geriau aptarnauti klientus, bet ir suteiks galimybę sulaukti vertingų atsiliepimų apie banko darbą“, – sako banko SNORAS Mažmeninio verslo tarnybos direktorius Žoržas Šarafanovičius.

Pasak Ž. Šarafanovičiaus, daugiausia teigiamų atsiliepimų sulaukę banko darbuotojai ir padalinys akcijos pabaigoje bus apdovanoti specialiais prizais.

Apie „Klientų šypsenų mėnesį“ banke SNORAS informuos vadybininkų segami specialūs ženkliukai, lipdukai. Darbuotojai, aptarnavę klientus, pasiūlys jiems palikti savo „šypseną“ už patikusį aptarnavimą, užpildant mini anketą.

Filialuose ir filialų skyriuose užpildytas anketas klientai galės patys įmesti į „Šypsenų banko“ balsadėžes arba palikti jas aptarnavusiam vadybininkui. Savo nuomonę klientai taip pat galės pareikšti el. paštu sypsenos@snoras.com arba skambindami banko Kontaktų centro telefonu 1814.

Šaltinis: snoras.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Samsung“ plečia bekontakčių atsiskaitymų prieinamumą

„Samsung Electronics“ siekia integruoti NFC lustus į daugybę skirtingų įrenginių: laikrodžius, apyrankes, raktų pakabukus. skaityti »

Mokėjimo sistema „LG Pay“ pradės veikti jau šią vasarą

Pietų Korėjos bendrovė LG nusprendė sukurti savo mobiliųjų atsiskaitymų tarnybą, analogišką konkurentų „Apple“, „Samsung“ ir „Google“. skaityti »

Lietuvos banke lankysis Baltarusijos nacionalinio banko valdybos pirmininko vadovaujama delegacija

Kovo 23–24 dienomis Lietuvos banke lankysis Baltarusijos nacionalinio banko valdybos pirmininko Pavelo V. Kalauro (Pavel V. Kallaur) vadovaujama delegacija. skaityti »

Atsiskaityti bus galima ir saulės akiniais

„Visa“ planuoja įgyvendinti bekontakčių atsiskaitymų projektą panaudodama saulės akinius ir belaidę duomenų perdavimo technologiją NFC. skaityti »

Paskelbti geriausi pasaulio bankai

Žurnalas „Global Finance“ pristatė geriausių 2017 m. pasaulio bankų reitingą. skaityti »

Čikagos bendrovė pasiūlė atsiskaityti delnu

Čikagos biometrijos technologijų bendrovė „Keyo“ pasiūlė parduotuvėms atsiskaitymo delnu terminalą. skaityti »

Lietuvos bankas numizmatinėmis vertybėmis prekiaus naujoje el. parduotuvėje

Siekdamas plėtoti numizmatiką, Lietuvos bankas netrukus numizmatinėmis vertybėmis pradės prekiauti naujoje patogioje elektroninėje parduotuvėje. skaityti »

Lietuvoje nori įsikurti naujas bankas

Letuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas pranešė, kad Lietuvoje artimiausiu metu gali būti įsteigtas naujas užsienio kapitalo bankas. skaityti »

2016 m. bankai skolino gerokai daugiau, kartu augo jų pelnas

Bankų klientams suteiktų paskolų portfelio grynoji vertė per 2016 m. išaugo 10,6 proc. – iki 18,1 mlrd. Eur. skaityti »

Bankai aktyviai investuoja į dirbtinį intelektą

Konsultacijų bendrovė „Opimas“ prognozuoja, kad per artimiausius aštuonerius metus dirbtinis intelektas pakeis apie 230 tūks. kapitalo rinkų darbuotojų. skaityti »