Specialus SEB banko finansų konsultavimo modelis įmonėms padės geriau valdyti pinigų srautus

Publikuota: 2012 m. kovo 27 d. antradienis

SEB bankas, atsižvelgdamas į augantį verslininkų finansinių patarimų poreikį, pristato specialų finansų konsultavimo modelį. Jis skirtas mažoms ir vidutinėms įmonėms, kurių metų apyvarta yra didesnė negu 1 mln. litų. Konsultuojant banko vadybininkai naudoja verslo analizės ir modeliavimo kompiuterinę programą, kuri aiškiai parodo, kaip vieni ar kiti verslo sprendimai, pavyzdžiui, investuoti, skolintis apyvartiniam kapitalui ir kiti, gali lemti įmonės finansinę padėtį trumpuoju ir ilguoju laikotarpiu. Tokia analizė padės įmonių vadovams priimti geriausius sprendimus, kad būtų užtikrintas finansinis verslo stabilumas ir sėkminga jo plėtra.

„Konsultavimo modelį pritaikėme įmonėms, kurių metų apyvarta didesnė negu 1 mln. litų, kadangi tokių bendrovių finansus valdyti tampa sudėtingiau. Be to, jos turi daugiau galimybių toliau plėstis. Tačiau, norint planuoti augimą, nebeužtenka paprastų pelno ar nuostolio ataskaitų, reikia gilesnės finansinių srautų analizės. Tad teikdami tokio pobūdžio konsultacijas, galėsime prisidėti plečiant Lietuvos smulkųjį ir vidutinį verslą“, – sako Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Pasak jo, sunkmetis įmones išmokė atidžiau planuoti finansus, mažinti sąnaudas ir dirbti kuo efektyviau, o dabar jau pamažu juntamas noras plėstis, didinti gamybos, eksporto mastą. „Vis dėlto verslininkai išlieka atsargūs prieš imdamiesi plėtros. Jie nori gerai apgalvoti, kokia gali būti planuojamų sprendimų finansinė rizika. Tai be patogių priemonių neretai sunku padaryti“, – sako V. Doveika.

SEB kompiuterinė programa, naudojama teikiant konsultacijas, padeda ne tik įvertinti dabartinę įmonės finansinę būklę, bet ir pasižiūrėti, kaip ji kistų priėmus vieną ar kitą sprendimą, susijusį su naujomis investicijomis, apyvartinio kapitalo, sąnaudų pokyčiais, dabartiniais ir naujais finansiniais įsipareigojimais bei kitais piniginiais reikalais. Kompiuterio ekrane įmonės finansinės padėties kitimas matomas iš karto lengvai suprantamuose grafikuose ir lentelėse.

SEB banko verslo klientų vadybininkas kartu su klientu atlieka tris žingsnius. Pirmiausia išanalizuojami visi įmonės pajamų ir išlaidų srautai – galima įvertinti duomenis net nuo pat įmonės įkūrimo dienos. Tuomet pereinama prie finansų prognozių, kurios modeliuojamos atsižvelgiant į kliento svarstomus verslo planus, pavyzdžiui, ketinimą investuoti tam tikras lėšas į naudojamos įrangos modernizavimą, numatomą žaliavų brangimą, lemiantį įmonės sąnaudų augimą ir kitus. Pastaroji analizė padeda įmonei įvertinti galimų sprendimų įtaką būsimiems įmonės pinigų srautams, verslo ateičiai. Galiausiai pasirenkamos tos priemonės ir sprendimai, kurie geriausiai padės įgyvendinti numatytus tikslus.

„Bankas turi įvairių paslaugų, padedančių įmonėms užtikrinti investicijų tęstinumą, apyvartinio kapitalo stabilumą, prekybos plėtrą – tai ir kreditai, faktoringas, lėšų valdymas ir daugelis kitų. Tam, kad būtų pasiūlyta geriausia jų, svarbu žinoti, kokia yra dabartinė įmonės padėtis, ateities planai, poreikiai, o taip pat turėti galimybę parodyti, kaip per metus keistųsi įmonės finansai pasirinkus vieną ar kitą paslaugą. Be to, mūsų naudojama kompiuterinė programa verslininkui leidžia kur kas aiškiau pamatyti, kaip vidiniai sprendimai, pavyzdžiui, atsiskaitymo terminų su užsakovais peržiūrėjimas ar produkcijos kainodaros keitimas, lemia įmonės pinigų srautus“, – sako V. Doveika.

Į nemokamas konsultacijas, kuriose taikomas finansų konsultavimo modelis, mažos ir vidutinės įmonės gali registruotis susisiekusios su savo vadybininku arba bendruoju SEB banko telefonu įmonėms 19222. Toks pats įmonių finansų konsultavimo modelis jau naudojamas SEB grupės bankuose Latvijoje ir Estijoje. Artimiausiu metu jis bus pradėtas naudoti ir Švedijoje.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

SEB banko klientams – vartojimo kreditas internetu

SEB banko klientai pasirašyti vartojimo kredito sutartį gali ir neatvykę į banko skyrių – nuotoliniu būdu. skaityti »

Toliau sparčiai mažėja vėluojančių grąžinti greituosius kreditus

Teigiamos tendencijos greitųjų kreditų rinkoje tęsėsi ir šių metų trečiąjį ketvirtį – toliau sparčiai mažėjo vėluojamų grąžinti greitųjų kreditų. Metų pradžioje labai smukusi skolinimo apimtis ir antrąjį pusmetį tebėra panašaus lygio. skaityti »

Australijoje už kavą galima susimokėti kavos puodeliu

Bendradarbiaudama su išmaniųjų puodelių ir buteliukų gamintoja „Frank Green“, „Optus“ įdiegė į daugkartinį kavos puodelį NFC mikroschemą. skaityti »

Paskelbti 2015/2016 fiskalinių metų rezultatai – solidi „Diebold Nixdorf“ veiklos pradžia

Kompanijos „Wincor Nixdorf“ (dabar – „Diebold Nixdorf“) užsibrėžti tikslai, susiję su 2015–2016 fiskalinių metų pajamomis, buvo įgyvendinti ir net viršijo lūkesčius. skaityti »

SEB banko privačiosios bankininkystės paslaugos - geriausios Baltijos šalyse

Įtakingas tarptautinis pasaulio bankų veiklą analizuojantis žurnalas „The Banker“ SEB pripažino geriausias privačiosios bankininkystės paslaugas teikiančiu banku Baltijos šalyse. skaityti »

Bekontakčių atsiskaitymų rinkai prognozuojamas beprecedentis augimas

Anot „Grand View Research“ atlikto tyrimo, pasaulinė bekontakčių mokėjimų rinka iki 2024 m. turėtų išaugti iki 47,43 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

„Visa“ kuria įvairialypę biometrijos sistemą

„Visa“ bendradarbiaudama su „BioConnect“ įgyvendina klientų biometrinę identifikaciją per mobiliąją programą. skaityti »

„Samsung Pay“ atkeliauja į Kanadą

Mobiliųjų mokėjimų platformos „Samsung Pay“ kūrėjai šių metų pabaigoje ketina pasiūlyti savo paslaugų Kanados gyventojams. skaityti »

Latvija išleido auksinę kolekcinę monetą

Latvijos bankas išleido naują auksinę kolekcinę monetą iš serijos „Auksinės sagtys“. skaityti »

Banko klientai identifikuojami pagal pirštų atspaudus

Tarptautinis bankas „Citi“ paskelbė įdiegęs naują klientų identifikavimo būdą pagal pirštų atspaudus. skaityti »