Teismas atmetė SNORO kliento ieškinį dėl obligacijų sandorių pripažinimo negaliojančiais

Publikuota: 2012 m. gruodžio 22 d. šeštadienis

2012 m. gruodžio 7 d. Vilniaus apygardos teismas atmetė SNORO obligacijų turėtojo (ieškovo) pateiktą prašymą pripažinti negaliojančiomis obligacijų pasirašymo sutartis ir laikyti, kad lėšų sumai priklauso draudimo išmokos pagal Indėlių ir įsipareigojimų investuotojams draudimo įstatymą ir remiantis Indėlių draudimo sistema.

Ieškovas pranešė Teismui, kad jis galvojo, jog SNORAS veikė nesąžiningai, kad bankas jį apgavo, ir todėl ieškovas manė, jog obligacijų pasirašymo sandoriams taikoma Indėlių draudimo sistema.

Nepaisant šių pareiškimų, Teismas nusprendė, jog kadangi ieškovas investavo lėšas į produktus tikėdamasis gauti didesnę piniginę grąžą, jis žinojo ir suprato esmines sudarytų sandorių sąlygas ir su jais susijusias rizikas.

Teismas konstatavo, kad, jeigu obligacijų pasirašymo sutartyse nebuvo nurodyta, jog obligacijoms galiojo indėlių draudimo sistema, pats ieškovas turėjo atidžiai perskaityti sutartį prieš sudarydamas sandorį. Tai buvo ieškovo pareiga suprasti ir įsidėmėti teisinius reikalavimus prieš pasirašant dokumentus ir sudarant sandorį. Ieškovas neatliko šių veiksmų ir todėl privalo susitaikyti su sutikimo su sandorio sąlygomis pasekmėmis.

Teismas taip pat padarė išvadą, kad Bankas, parduodamas finansinius produktus, laikėsi griežtų standartų ir pateikė klientams ir potencialiems klientams visą būtiną informaciją apie siūlomą paslaugą, taip įvykdydamas visus finansinės institucijos įsipareigojimus. Bankas bandė surinkti reikalaujamą informaciją apie ieškovo investavimo patirtį, tačiau ieškovas atsisakė pateikti šią informaciją.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Austrijoje įgyvendinta bekontakčių atsiskaitymų sistema

Austrijoje paleista mobiliųjų bekontakčių mokėjimų sistema „Bankomatkarte Mobil system“. Projektas įgyvendintas padedant mokėjimo paslaugų tarnybai „Austria Card“, sėkmingai atlikus bandymus Lince. skaityti »

Lietuvoje bankų klientai aptarnaujami geriausiai iš Baltijos šalių

Kasmetiniai tyrimai rodo, kad Baltijos šalyse nuolat gerėja bankų klientų aptarnavimas. Bendras bankinių paslaugų kokybės Baltijos šalyse rodiklis išaugo iki 85 proc. skaityti »

„MasterCard“ įdiegė mokėjimus į golfo pirštines

Golfo turnyro „PGA Tour — Arnold Palmer Invitational“ metu „MasterCard“ išdalijo žaidėjams golfo pirštines, kuriomis jie gali atsiskaityti parduotuvėse. skaityti »

Brangiausias bankinis prekės ženklas pasaulyje – „Wells Fargo“

Brangiausiu prekės ženklu bankiniame sektoriuje 2016 metų pradžioje tapo „Wells Fargo“. Ši amerikiečių kompanija įkainojama 44,170 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

Banko BBVA bankomatuose – CINEO technologija

Ispanijos bankas BBVA planuoja į savo bankomatus įdiegti kompanijos „Wincor Nixdorf“ CINEO technologiją. skaityti »

Kuriama „Huawei“ mobilioji mokėjimo sistema

Išmaniųjų telefonų gamintoja „Huawei“ planuoja Kinijoje paleisti nuosavą mobiliąją mokėjimo sistemą. skaityti »

Bankų skolinimas – didžiausias per pastaruosius septynerius metus

Lietuvoje veikiančių bankų ir užsienio bankų filialų paskolų portfelis padidėjo 3,9 % ir pasiekė 16,3 mlrd. eurų. skaityti »

Švedijoje atidaryta parduotuvė be pardavėjų

Švedijos mieste Vikene atidaryta pirmoji pasaulyje parduotuvė be kasininkų ir apsaugininkų – jų darbą dirba išmanusis telefonas. skaityti »

Ekstremaliausios bankomatų įrengimo vietos

Šiuo metu pasaulyje yra daugiau nei 3 mln. bankomatų. Bankomatų gamintojų asociacija pasidalijo informacija apie bankomatus, įrengtus keisčiausiose vietose. skaityti »

„Google“ siūlo atsiskaityti laisvomis rankomis

„Google“ pasiūlė bekontakčius atsiskaitymus pakeisti laisvųjų rankų atsiskaitymais, kai pirkėjui iš viso nereikia liesti jokio įrenginio. skaityti »