BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą.
Visas straipsnis
„Penkių kontinentų“ grupės įmonė BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą! Nuo šiol Kazachstano bankų klientai galės gauti operatyvias konsultacijas mokėjimo kortelių skaitytuvų eksploatavimo klausimais, užsisakyti jų apžiūros bei remonto paslaugas.
Plačiau apie tai pakalbinome „BS/2 Kazakhstan“ direktorių Azat Lyukhuzayev ir technikos direktorių Viktorą Tumanovą.
Ar buvo sudėtinga įsteigti visą parą veikiantį techninės priežiūros centrą?
Azat Lyukhuzayev:
Įsteigti visą parą veikiantį techninės pagalbos centrą buvo vienas iš strateginių mūsų įmonės tikslų. Nuolatinės techninės pagalbos centras padeda ne tik greičiau apdoroti klientų užklausas, bet ir užmegzti pasitikėjimu grįstus santykius su kiekvienu klientu.
Centras buvo atidarytas labai operatyviai, per trumpą laiką. Reikėjo skubiai atlikti personalo atranką, mokymus ir suformuoti visus sąveikos su bankų struktūromis procesus. Projektą įgyvendinome 2021 gruodį ir šių metų sausį – tais mėnesiais, kai buvo daug švenčių, o ir šalyje sudėtinga situacija.
Papasakokite apie visą parą veikiančio skambučių centro darbą – kur yra įrašymo įranga, kas apdoroja užklausas?
Viktor Tumanov:
Banko pageidavimu įrašomi visų klientų pokalbiai su operatoriumi – šiuo metu tai standartinė klientų aptarnavimo procedūra. Banko skambučių centro operatoriai automatiškai nukreipia klientų skambučius mūsų specialistams, o šie priima jų užduotis.
Tarp dažniausiai užduodamų klausimų – sunkumai spausdinant čekį, ryšio sutrikimai ir mokėjimo operacijų problemos. Šiuo metu BS/2 skambučių centre pamainomis dirba keturi operatoriai.
Ar techninė pagalbą visą parą yra aktuali?
Azat Lyukhuzayev:
Atsižvelgiant į mokėjimo kortelių skaitytuvų naudojimo specifiką (viešbučiuose, restoranuose ir kitose vietose, kur paslaugos teikiamos visą parą), skambučių sulaukiame nuolat. Visų pirma, šio centro paslaugų poreikį lemia aukšti aptarnavimo standartai ir į klientą orientuotas techninių paslaugų personalo darbas.
Kiekvienam šiuolaikiniam vartotojui svarbus paslaugų prieinamumas 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, todėl įsteigę visą parą veikiantį centrą, galime teikti bankų, su kuriais bendradarbiaujame, klientams reikiamo lygio techninę pagalbą.
BS/2 centro Kazachstane personalas operatyviai reaguoja į klientų užklausas ir teikia individualią pagalbą sprendžiant problemines situacijas 24/7 formatu.
Suskleisti straipsnį