20 sparčiausiai augančių IT kompanijų Europoje

Publikuota: 2011 m. lapkričio 27 d. sekmadienis

Gyvename technologijų amžiuje ir kasdien sužinome apie naujus mokslo ir technologijų pasiekimus, kurie  palengvina mums buitį ar priartina prie svajonių. Paskutiniai rinkos tyrimai atskleidė, kokios kompanijos Europoje sparčiausiai auga ir plačia IT sferą.

Didžiausią šuolį padarė Turkijos kompanija „Logic Bilisim“, kurios pagrindinė veiklos sritis – komunikacijos ir internetas. Žvelgiant į regionus galima drąsiai teigti, jog Didžiojoje Britanijoje įsikūrusios kompanijos sparčiai prisideda prie IT naujovių diegimo. Tarp dvidešimties sparčiausiai augančių IT kompanijų, net šešios yra įsikūrusios šioje šalyje.

Pateikiame sparčiausiai Europoje augančių kompanijų sąrašą:

1. „Logic Bilisim“ ( Turkija )
2. „Fixnetix“ ( Didžioji Britanija )
3. „LeadPoint UK“ ( Didžioji Britanija )
4. „GPEG International Ltd.“ ( Didžioji Britanija )
5. „PKR“ ( Didžioji Britanija )
6. „RatedPeople.com“ ( Didžioji Britanija )
7. „Populis Ireland Limited“ ( Airija )
8. „sacion GmbH“ ( Vokietija )
9. „Elkotek“ ( Turkija )
10. „Software Asset Management Ireland“ ( Airija )
11. „ER–Telecom“ ( Rusija )
12. „Vola.ro Student Adventure SRL“ ( Rumunija )
13. „Eniram Oy“ ( Suomija )
14. „LiveSport s.r.o.“ ( Čekija )
15. „Keybroker AB“ ( Švedija )
16. „Medialine EuroTrade AG“ ( Vokietija )
17. „Kebony ASA“ ( Norvegija )
18. „SLM Finland Oy“ ( Suomija )
19. „BioAlliance Pharma“  ( Prancūzija )
20. „Nujira“ ( Didžioji Britanija )

Šaltinis: businessinsider.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »