Ką tik pasibaigusiais 2014 metais ženkliai sumažėjo mobiliosios operacinės sistemos „Android“ įrenginių pardavimo apimtys.
Ką tik pasibaigusiais 2014 metais ženkliai sumažėjo mobiliosios operacinės sistemos „Android“ įrenginių pardavimo apimtys.
Kompanijos „Chetan Sharma Consulting“ analitikų duomenimis, iš „Android“ įrenginių gautas pelnas pasaulinėje rinkoje 2014 metais sumažėjo dvigubai, palyginti su ankstesniais metais. Beje, tai pirmas toks kartas „Android“ gyvavimo istorijoje.
Svarbų vaidmenį šiuose procesuose suvaidino kompanija „Samsung“. Jos išmanusis telefonas „Galaxy S5“ nepateisino vilčių. Savo ruožtu tai sukėlė pasikeitimų kompanijos mobiliajame padalinyje, kuriam teko kurti naują strategiją, kaip toliau dalyvauti sparčiai besikeičiančioje išmaniųjų telefonų ir kitų mobiliųjų įrenginių rinkoje. Kiti stiprūs rinkos žaidėjai „Sony“ ir „Motorola“ taip pat daug prarado dėl nesėkmių, susijusių su „Android“ projektais.
Analitikų nuomone, „Google“, kuri yra pagrindinė „Android“ kūrėja, privalo išsaugoti platformą „sveiką ir subalansuotą“, nes negaudami pelno kai kurie rinkos žaidėjai, pasirinkę „Android“, gali greitai iš jos pasitraukti.