Anonsuota „greičiausia pasaulyje“ atminties kortelė

Publikuota: 2013 m. rugsėjo 17 d. antradienis

Kompanija „SanDisk“ pristatė atminties kortelę „Extreme Pro CFast 2.0“, informuoja „Engadget“. Gamintojas tvirtina, kad ji yra greičiausia pasaulyje.

Kortelė gali būti dviejų variantų: 60 ir 120 GB. Abi nuskaito duomenis iki 450 MB/s greičiu. Įrašymo greitis į talpesnę kortelę – iki 350, o mažesnę – iki 225 MB/s.

„SanDisk“ atstovai praneša, kad ši kortelė pirmiausia skirta fotografams ir operatoriams, filmuojantiems 4K raiška.

Kortelės pagrindas – standartas „CFast 2.0“, 2012 metais sukurtas asociacijos „CompactFlash“ (CFA). Kortelės „CFast“ yra tokio pat dydžio, kaip ir jų pirmtakės „CompactFlash“. Tačiau kortelėse „CFast“ naudojama grafinė sąsaja SATA, todėl jos nesuderinamos su „CompactFlash“.

„SanDisk“ kol kas nepraneša, kiek kainuos naujosios kortelės. Už neseniai anonsuotą 256 GB senojo standarto „CompactFlash“ kortelę gamintojas prašo 1809 JAV dolerių.

Ketinimus palaikyti „CFast 2.0“ jau pareiškė „Canon“, ARRI ir „Codex“. Beje, kol kas su šio standarto kortelėmis be adapterio gali dirbti tik viena vaizdo kamera „ARRI Amira“.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Naujos kartos USB atmintinė – kortelių skaitytuvas

Informacijos laikmenų pasirinkimas per kelerius metus gerokai pasikeitė. Anksčiau naudojamus vadinamuosius „flopikus“ pakeitė kompaktiniai diskai, nešiojamieji kietieji diskai, USB atmintinės, atminties kortelės ir kitos laikmenos. skaityti »

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »