„Apple“ atmetė įtarimus dėl klientų sekimo

Publikuota: 2011 m. balandžio 28 d. ketvirtadienis

Viena didžiausių IT kompanijų pasaulyje „Apple“ oficialiai paneigė gandus apie tai, kad seka savo klientų buvimo vietą.

Praėjusią savaitę žiniasklaidoje pasirodė teiginių, kad „Apple“ išmanieji telefonai ir planšetiniai kompiuteriai kaupia paslėptus failus, kuriuose renkama informacija apie įrenginių savininkų buvimo vietą. Kai kurie „iPhone“ naudotojai sugebėjo „ištraukti“ šią informaciją ir atkurti ją žemėlapyje. Tačiau oficialiame pranešime „Apple“ griežtai paneigė, kad yra renkama informacija apie klientus, bei informavo, jog kompanija nežada to daryti ir ateityje.

„iPhone“ neregistruoja jūsų buvimo vietos. Jis tik palaiko ryšį su Wi-Fi stotimis ir mobiliojo ryšio bokštais, kurie gali būti kelis šimtus mylių nutolę nuo jūsų telefono tam, kad greitai ir tiksliai apskaičiuotų buvimo vietą, kai vartotojas siųs užklausą telefonui“, – teigiama oficialiame „Apple“ pranešime.  

Tačiau pasirodė įrodymų, kad telefono ir planšetinio kompiuterio buvimo vietos duomenys yra kaupiami ir laikomi kelis mėnesius ar net metus. „Apple“ pranešime teigiama, jog to neturėtų būti ir tai yra techninė programinės įrangos klaida, kurią pažadėjo ištaisyti.

Deja, šis paaiškinimas įtikino ne visus: yra nuomonių, kad „Apple“ kaltę sumesdama programinės įrangos gedimams bando išvengti didelių baudų, kurias jie gautų už JAV ir Europoje galiojančių griežtų duomenų apsaugos įstatymų pažeidimus.

Šaltinis: BBC
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »