„Apple“ įrenginį namuose turi daugiau nei pusė amerikiečių

Publikuota: 2012 m. kovo 30 d. penktadienis

Daugiau nei pusėje gyvenamųjų namų Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) yra bent vienas kompanijos „Apple“ prietaisas. Tai įrodė „All-America Economuc Survey“ apklausos rezultatai.

Maždaug 51 proc. apklaustųjų amerikiečių prisipažino, kad jų namuose yra arba išmanusis telefonas „iPhone“, arba „iPad“ planšetė, arba „Mac“ kompiuteris. Visgi tik trečdalis šių gyventojų turi tik vieną įrenginį – dauguma jų turi bent tris „Apple“ prietaisus. Per metus apie ketvirtį JAV namų savininkų ketina įsigyti dar bent vieną „Apple“ įrenginį.

Apie 49 proc. JAV gyventojų vis dar neturi namuose nė vieno įrenginio su „obuoliuku“. Tačiau kas dešimtas iš jų ketina per metus įsigyti „Apple“ prietaisą.

„Tai toks verslo modelis – kuo daugiau produktų naudotojas turi, tuo didesnė tikimybė, jog jis jų pirks ir daugiau“, – teigia Jay Campbell, vienas iš apklausą atliekančių specialistų.

CNBC duomenimis, tik 28 proc. respondentų, kurių metinis uždarbis mažesnis nei 30 tūkst. dol., yra turėję bent vieną „Apple“ prietaisą, o tarp daugiau nei 75 tūkst. dol. per metus uždirbančių amerikiečių tokių yra per tris ketvirtadalius.

Be to, apklausa parodė, jog čia svarbus ir naudotojų amžius. 63 proc. 18–24 metų amžiaus ir tiek pat 35–49 metų amžiaus amerikiečių laiko save „Apple“ įrenginių naudotojais. Vyresnio amžiaus žmonės „Apple“ prietaisus renkasi rečiau. Įdomus ir dar vienas išaiškėjęs faktas – „Apple“ įrenginių turi 61 proc. šeimų su vaikais, ir tik 48 proc. bevaikių šeimų.

 

Šaltinis: rian.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »