Auga susidomėjimas kurti „Windows Phone“ programėles

Publikuota: 2011 m. gruodžio 2 d. penktadienis

Mobiliųjų programėlių kūrėjai vis labiau domisi „Microsoft“ išmaniųjų telefonų operacine sistema „Windows Phone“ ir šiuo metu per dieną išleidžia apie 150 naujų programėlių. Programėlių prekiautojas „Appcelerator“ ir IDC surengė 2 160 programuotojų apklausą, kurios metu paaiškėjo, kad  per paskutinius 6 mėn. programėlių kūrėjų susidomėjimas „Windows Phone“ išaugo 8 proc. ir šiuo metu yra 38 procentai.

Pasak programuotojų, pagrindine tokio susidomėjimo priežastimi tapo „Microsoft“ bendradarbiavimo su „Nokia“ pradžia – šį faktorių nurodė 48 proc. apklaustųjų. Be to, prie išaugusio susidomėjimo prisidėjo naujų „Nokia“ telefonų su „Windows Phone“ pristatymas. 28 proc. apklaustų programuotojų teigiamai įvertino naujuosius gaminius ir nurodė, kad yra pasiryžę kurti programėles šiems išmaniesiems telefonams.

„Programuotojus vilioja tai, kad jų programėles galės parsisiųsti platus „Nokia“ klientų ratas. Be to, „Microsoft“ programuotojams suteikia solidų korporacinį palaikymą, todėl programuotojai jaučia tvirtą užnugarį jų programėlių kūrimo procese“, – sakė „Windows Phone“ programėlių reklamos apsikeitimo tinklo „AdDuplex“ įkūrėjas Alan Mendelevič.

Prie sparčiai augančios „Windows Phone“ programėlių šeimos „Microsoft“ kviečia prisijungti ir programuotojus iš Lietuvos. „Microsoft Lietuva“ organizuoja konkursą, kuriame geriausių programėlių kūrėjai bus apdovanoti „HTC“ ir „AdDuplex“ prizais. Geriausia studento sukurta programėlė gaus specialų prizą – „LG Optimus 7“ telefoną ir reklamos galimybes  „AdDuplex“ tinkle. Nugalėtojai bus išrinkti ir paskelbti specialios komisijos iki 2012 metų sausio 23 dienos. Daugiau informacijos apie konkursą, adresu http://www.microsoft.lt/wp/.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Šauniausi vaizdo žaidimai žiemos atostogoms

Šiuolaikiniai žaidimai gali prisidėti prie kasdieniam gyvenimui reikalingų įgūdžių formavimo: atsakomybės jausmo, loginio mąstymo, sprendimų priėmimo, reakcijos, kūrybiškumo ir greitos orientacijos. skaityti »

M. Zuckerbergas sukūrė dirbtinio intelekto sistemą

„Facebook“ vadovas pristatė dirbtinio intelekto sistemą, padedančią tvarkytis namuose. skaityti »

Japonai sužymės senjorus QR kodu

Japonijos kompanija „Iruma“ sukūrė nemokamą QR kodu pagrįstų žymių sistemą, kuri padės rasti atminties sutrikimais sergančius pasiklydusius žmones. skaityti »

Lietuvių studentų sukurta programėlė kamšys raštingumo spragas?

Šiaulių universiteto studentai trečiakursiai sukūrė mobiliesiems telefonams pritaikytą išmaniąją programėlę „Pažink ABC“. skaityti »

Kiek įmonėms kainuoja netinkamas IT ūkio valdymas?

IT infrastruktūros valdymo procesų optimizavimas suteikia daugybę privalumų – gali sumažinti veiklos sąnaudas ir padidinti bendrą įmonės kibernetinės apsaugos lygį. skaityti »

Tyrimas, kaip tautiečiai renkasi naują telefoną

Pagal kokius kriterijus tautiečiai renkasi naują telefoną? Kokioms techninės savybės svarbiausios? Kiek svarbi įrenginio spalva? skaityti »

Lietuviai žaidimų kūrėjai turi visus įgūdžius sėkmei pasiekti

Pasaulinės žaidimų rinkos augimas stebimas jau ne vienerius metus. Šiuo metu yra apie 2 milijardus žaidėjų ir prognozuojama, kad iki šių metų pabaigos žaidimų rinka atneš daugiau nei 90 milijardų JAV dolerių pajamų. skaityti »

„Dell EMC“ Baltijos šalyse vadovaus Pavol Varga

„Dell EMC“ bendrovės vadovu Šiaurės ir Rytų Europos šalyse buvo paskirtas Pavol Varga. skaityti »

Šiuolaikinė darbo vieta: Y kartai reikia pažangiausių technologijų

Sparčiai tobulėjant technologijoms, keičiasi ir darbuotojų poreikiai – moderniausia įranga aprūpinta darbo vieta šiandien tampa neatsiejamu patrauklaus darbdavio atributu. skaityti »

Įvertinti Vyriausybės planai informacinių technologijų srityje

Lietuvos verslo konfederacija (LVK) palankiai įvertino naujosios Vyriausybės, vadovaujamos Sauliaus Skvernelio, planus orientuotis į aukštųjų technologijų sritį, spartinti mokslo ir technologijų plėtros politiką, kurti naujas inovatyvias technologijas bei skatinti mokslo ir verslo bendradarbiavimą. skaityti »