„Canon“ – skaitmeninių fotoaparatų su keičiamaisiais objektyvais lyderė

Publikuota: 2013 m. balandžio 26 d. penktadienis

„Canon Inc.“ paskelbė, kad bendrovės skaitmeniniai fotoaparatai su keičiamaisiais objektyvais (skaitmeniniai veidrodiniai ir kompaktiniai sisteminiai fotoaparatai) 10 metų – nuo 2003 iki 2012 – užima didžiausią skaitmeninių fotoaparatų keičiamaisiais objektyvais pasaulio rinkos dalį.

„Canon“ taip pat gamina kitas svarbiausias fotoaparatų su keičiamaisiais objektyvais sudedamąsias dalis – CMOS vaizdo jutiklius ir vaizdo procesorius. Pažangiausios šios srities technologijos įdiegtos į serijos EOS-1D gaminius.

2003 m. „Canon“ pristatė kompaktišką, lengvą ir paprastą naudoti fotoaparatą „EOS 300D Digital“. Šis modelis ne tik paskatino pasaulinės skaitmeninių veidrodinių fotoaparatų rinkos augimą, bet ir padėjo kompanijai užimti didžiausią šios rinkos dalį. „EOS 5D“ serija buvo pirmoji, kuriai pradėta taikyti vaizdo įrašymo skaitmeniniais fotoaparatais technologija.

2012 m. „Canon“ paminėjo sistemos EOS pristatymo 25 metų sukaktį.  Kompanija šiais metais išleido kompaktinį sisteminį fotoaparatą EOS M, kuriuo buvo papildytas pradedantiesiems vartotojams skirtų bendrovės gaminių asortimentas. Taip pat buvo pristatytas EOS 6D – mažiausias ir lengviausias pasaulyje skaitmeninį veidrodinį fotoaparatą modelis su 35 mm viso kadro CMOS jutikliu.

Šiais metais „Canon“ pristatė EOS 100D – mažiausią ir lengviausią DSLR fotoaparatą pasaulyje – su APS-C dydžio jutikliu. Su šiuo gaminiu bendrovė siekia vienuoliktus metus iš eilės išlikti pasaulio rinkos lydere.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »