„Canon“ pristatė mažiems biurams ir namams skirtus lazerinius spausdintuvus „i–SENSYS“

Publikuota: 2011 m. rugpjūčio 29 d. pirmadienis

„Canon“ pristatė naują spalvinių lazerinių spausdintuvų seriją „i–SENSYS“ LBP7010C ir LBP7018C bei daugiafunkcį lazerinį spausdintuvą „i–SENSYS“ MF3010. Šie moderniomis „Canon“ technologijomis pasižymintys spausdintuvai siūlomi patraukliomis kainomis tiek namų, tiek ir nedidelių biurų vartotojams.

„i–SENSYS“ LBP7010C ir LBP7018C serija

LBP7010C ir LBP7018C – tai nebrangūs spalviniai lazeriniai spausdintuvai, skirti individualiems naudotojams, namų bei nedidelių įmonių biurams, nespalvotai spausdinantys šešiolikos puslapių per minutę, o spalvotai – keturių puslapių per minutę sparta. Kitos svarbios šių nedidelių spausdintuvų savybės – itin paprasta priežiūra ir greitas įšilimas iš neaktyvios būsenos. Abu modeliai vienas nuo kito skiriasi tik spalva – spausdintuvas LBP7010C prieinamas baltos, o LBP7018C – juodos spalvos.

„i–SENSYS“ MF3010

„i–SENSYS“ MF3010 – nebrangus, kompaktiškas nespalvinis daugiafunkcinis lazerinis spausdintuvas, turintis nuskaitymo bei kopijavimo funkcijas. Spausdintuve įdiegta „Canon“ spartaus pirmojo puslapio spausdinimo ir kopijavimo funkcija, leidžianti taupyti laiką ir sparčiai dirbti iškart po to, kai prietaisas paleidžiamas iš neaktyvios būsenos. Nespalvotai spausdinama ir kopijuojama 18 puslapių per minutę sparta, o pirmojo puslapio spausdinimo trukmė – vos 7,8 sekundės.

Lietuvoje visi trys lazeriniai spausdintuvai bus parduodamas nuo 2011 m. rugsėjo mėnesio.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »