„Cisco“ pranešė apie visišką „Cisco ūmi“ ir „Cisco TelePresence“ suderinamumą namų naudotojams

Publikuota: 2011 m. balandžio 8 d. penktadienis

Kompanija „Cisco“ supaprastino korporatyvinių užsakovų ryšį su naudotojais – paskelbė apie visišką šeimos produktų „Cisco ūmi“ bei „Cisco TelePresence“ suderinamumą. Be to, „Cisco“ išplėtė ūmi produktų šeimą papildžiusi ją daugybe naujų funkcijų, įskaitant nemokamą didelės raiškos vaizdo medžiagą stalinėms sistemoms ir aukštos kokybės funkcijas, suteikiančias galimybę perkelti žiūrovą į telepresence pasaulį didelės raiškos televizorių ekranuose. Išplėstą „Cisco ūmi“ produktų šeimą sudaro šie komponentai:

  • ·         „Cisco ūmi Connect“ – nemokamas programinis sprendimas, skirtas didelės raiškos (HD) vaizdo ryšiui. Jis naudojamas asmeniniuose kompiuteriuose ir su „Mac“ suderintuose įrenginiuose (šiuo metu testuojamas);
  • ·         „Cisco ūmi 720“ –  naujas produktas, teikiantis aukštos kokybės telepresence paslaugas kanalais su mažesnio pralaidumo juosta. Jo kaina – 399 JAV dol.
  • ·         „Cisco ūmi 1080“ – pirmasis tokio tipo produktas, pirmą kartą teikiantis namų naudotojams telepresence paslaugas. Jo kaina sumažinta iki 499 dol.

Abonementinis įrenginių „Cisco ūmi 1080“ ir „Cisco ūmi 720“ mokestį sudaro 99 dol. per metus arba 9,95 dol. per mėnesį. Klientams, naudojantiems „Cisso ūmi Connect“ programinę įrangą asmeniniuose ir „Mac“ kompiuteriuose, abonementinio mokesčio mokėti nereikės. „Cisco ūmi“ ir „Cisco TelePresence“ naudotojams JAV bus teikiamos aukštos kokybės didelės raiškos vaizdo ryšio paslaugos.

Cisco ūmi 1080“ ir „Cisco ūmi 720“ sudaro didelės raiškos (HD) vaizdo kamera, pultas ir nuotolinio valdymo pultelis. Skirtingai nei kitos sistemos, palaikančios vaizdo pokalbių svetaines, sprendimas ūmi telepresence iš pat pradžių buvo kurtas grupiniam bendravimui. Sistema automatiškai prisiderina prie vietos apšvietimo ir foninio triukšmo suteikdama abonentams kur kas natūralesnes bendravimo galimybes. Abu produktai turi optinio didinimo bei kamerų judėjimo horizontaliai ir vertikaliai funkcijas, o tai suteikia galimybę dirbti su stambiais planais (pavyzdžiui, norint išryškinti kalbantį pašnekovą) ir gauti panoraminį viso nutolusio kambario su jame esančiais žmonėmis vaizdą.

Įrenginiai Cisco ūmi 1080“ ir „Cisco ūmi 720“ galima prijungti prie bet kokio HD televizoriaus ir plačiajuosčio interneto kanalo. Rezultatas – aukštos kokybės vaizdo ryšio paslaugos. Naujas įrenginys „Cisco ūmi 720“ naudoja kur kas siauresnio pralaidumo juostą (1,5 Mb/s), pasiekiamą didžiojoje JAV teritorijos dalyje. Abi „Cisco ūmi“ įrenginių versijos „protingai“ prisitaiko prie realios abonento plačiajuostės prieigos kanalo kokybės.  

Be realaus vaizdo ir garso bei paprasto naudojimo, „Cisco ūmi“ gali įrašyti vaizdo ryšio seansus HD formatu vėlesnėms publikacijoms tinkluose „Facebook“, „Flipshare“, „Youtube“. Jei kviečiamas abonentas nepriima jūsų kvietimo, jam galima palikti vaizdinį pranešimą. Įrašytus vaizdo fragmentus ir pranešimus galima perkelti į asmeninį kompiuterį, „Mac“ įrenginį arba išmanųjį telefoną.

Be to, „Cisco ūmi TelePresence“ suteikia galimybę perduoti ir priimti vaizdinius iškvietimus ir taip palaikyti ryšį su bet kuriuo kompiuterio, interneto kameros, „Cisco ūmi Connect“, „Google Video Chat“ naudotoju.

Programiniam sprendimui „Cisco ūmi Connect“ taikomas beta testas. Planuojama, jog JAV jį bus galima nemokamai įdiegti į tinklą nuo 2011 metų vasaros. 

 

Šaltinis: digitalvoip.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Cisco“ atidarė naują duomenų centrą JAV

Bendrovė „Cisco“ atidarė naują 5 megavatų galingumo duomenų centrą, skirtą komercinių klientų ir pačios „Cisco“ poreikiams patenkinti. skaityti »

Kokią ateitį pranašauja „Microsoft“

„Microsoft“ Tyrimų skyriaus darbuotojai prognozuoja, kad per artimiausius dešimt metų išnyks paieškos laukelis, naudojamas interneto puslapiuose, o virtualioji realybė taps neatsiejama nuo realybės. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ pajamos iš paslaugų išaugo

Pajamos iš „Cisco Systems Inc.“ teikiamų paslaugų išaugo 7,5 proc. Daugiausia paslaugų sudarė tinklo įrangos atnaujinimo darbai, taip pat įsigytos įrangos priežiūra. skaityti »

IRT studentai Europos Sąjungos lyderiams įteikė „Skaitmeninės Europos manifestą“

74-ių informacinių ir technologijų studentų grupė iš visos Europos parengė ir Europos Sąjungos lyderiams pristatė „Rytojaus skaitmeninės Europos manifestą“ (angl. Manifesto for the Digital Europe of Tomorrow). skaityti »

Pasaulinėje informacinių technologijų ataskaitoje Lietuva užima 29-ą vietą

Pasaulio ekonomikos forumo parengtoje Pasaulinėje informacinių technologijų ataskaitoje, kurioje skelbiamas Įtinklinto pasirengimo indeksas, įvertinantis valstybių galimybes išnaudoti informacinių ir ryšių technologijų potencialą, 2016 m. Lietuva, surinkusi 4,9 taško iš 7 galimų, užima 29-ą vietą tarp 139 pasaulio valstybių. skaityti »

„Dell Technologies“ ištyrė įmonių pasirengimą skaitmeninei revoliucijai

Skaitmeninės technologijos ne tik negrįžtamai keičia visas veiklos sritis – kaip mes gyvename, dirbame ir bendraujame, bet ir diktuoja pokyčių kryptį verslui bei ištisiems pramonės sektoriams. skaityti »

E. sveikata – greita, patogu ir paprasta

Nuo 2016 m. Lietuvos sveikatos priežiūros įstaigos pradėjo naudoti sukurtus e. sveikatos sprendimus, t. y. įstaigų informacines sistemas kartu su centrine e. sveikatos informacine sistema (ESPBI IS). skaityti »

Lietuva – viena iš debesų kompiuterijos naudojimo lyderių

Lietuvos verslas itin sparčiai pritaiko debesų kompiuterijos sprendimus savo veiklai. Tarp 15 Centrinės ir Rytų Europos šalių Lietuvos bendrovės yra pirmajame trejetuke pagal tai, kokią dalį jų versle užima debesų kompiuterijos sprendimai. skaityti »

Lietuvos moksleiviai į virtualią realybę kels žymiausius Baltijos kaimynių objektus

Gebėjimas programuoti gali padėti ne tik profesinėje karjeroje, bet ir sprendžiant problemas bei ieškant sprendimų gyvenime. skaityti »

Kuo skiriamės nuo kaimynų, pirkdami naują išmanųjį?

Net 81 proc. Lietuvos gyventojų šiuo metu naudojamą išmanųjį telefoną įsigijo ne seniau nei prieš dvejus metus – rodo rinkos tyrimas. skaityti »

RRT skelbia išankstinius elektroninių ryšių rinkos 2016 m. III ketvirčio duomenis

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia išankstinius 2016 m. III ketvirčio elektroninių ryšių rinkos duomenis. skaityti »