Įvykus gedimui, ne vienas tūkstantis bendrovės „Teo LT“ privačių klientų sekmadienį (liepos 25 d.) keletą valandų turėjo praleisti be interneto.
Įvykus gedimui, ne vienas tūkstantis bendrovės „Teo LT“ privačių klientų sekmadienį (liepos 25 d.) keletą valandų turėjo praleisti be interneto.
Kaip teigė bendrovės atstovai, ankstyvą sekmadienio popietę (apie 14 val.) dėl techninės įrangos gedimo daliai klientų visoje Lietuvoje buvo sutrikęs interneto tiekimas. Visiškai atnaujintas jis buvo tik vėlai vakare (apie 21.30 val.). Visgi nemaža dalis šios įmonės klientų skundėsi interneto ryšio neturėję ir gerokai po 21.30 val.
Interneto ryšį praradę naudotojai puolė skambinti konsultaciniu „Teo“ telefonu, tačiau masiškai pasipylę skambučiai užkimšo telefono liniją ir kurį laiką buvo visiškai neįmanoma susisiekti su konsultantu. Beje, konsultantai tik informavo, jog tai masinis sistemos gedimas, o prognozuoti, ar interneto sutrikimas bus pataisytas šiandien bei kiek laiko tai užtruks, negalėjo.
Kiek tiksliai klientų negalėjo naudotis internetu ir kaip konkrečiai ruošiamasi kompensuoti dėl gedimo patirtus nepatogumus, bendrovė neskelbia.