Didėja įtampa dėl TV transliacijų tarp „Google“ ir „Apple“

Publikuota: 2010 m. spalio 13 d. trečiadienis

Televizija
Analitikų teigimu, namų televizijos plėtra priklauso nuo to, kiek laiko tradicinių televizorių gamintojams pavyks priešintis aukštųjų technologijų bendrovėms, tokioms kaip „Google“ ir „Apple“, siūlančioms TV internete.

Pasauliniai televizorių ir dekoderių gamintojai kovoja dėl rinkos dalies ir ypatingą dėmesį skiria technologijoms, sujungiančioms televizorių su internetu. Specialistai mano, jog „Google“ atėjimas pagyvino rinką, kurioje iki šiol dominavo bendrovė „Apple“, siūlanti savo konverterius, skaitmeniniams signalams priimti.

„Šiuo metu atsirado daug galimybių, tačiau akivaizdaus lyderio nėra, – teigia Polas Eriksonas, bendrovės „IMS Research“ vyriausiasis analitikas. – Kiekvienas gamintojas nori, jog būtent jo produktą žiūrovas pasirinktų.“

Visgi, specialistų teigimu, daugiau nei 5 milijonai pasaulio gyventojų mieliau žiūri programas televizoriaus ekrane – tai maždaug du kartus daugiau nei mobiliuoju telefonu arba kompiuteriu.  

Titanų kova

Kai kurie analitikai prognozuoja, kad pagrindinė kova vyks tarp „Google“ ir „Apple“. Praėjusią savaitę kompiuterinės įrangos gamintoja „Logitech“, bendradarbiaudama su „Google“, išleido skaitmeninį priedėlį, prijungiantį televizorių prie interneto. Diena anksčiau „Apple“ pristatė rinkai priedėlį, užtikrinantį prieigą prie TV transliacijų, filmų, nuotraukų, muzikos internetu. Visgi Polas Eriksonas iš „IMS Research“ mano, jog ne šios kompanijos svarbiausios.

Google

„Nei viena, nei kita („Google“ ir „Apple“) neįrodė, jog atlieka svarbų vaidmenį televizijos rinkoje. „Apple“ televizija jau ilgokai egzistuoja rinkoje, bet akivaizdžios sėkmės nesulaukė. „TV Google“ – kol kas naujovė, tačiau jai dar reikia įtvirtinti savo vardą ir, jei bendrovė susidoros su šia užduotimi, tuomet viskas gali pasikeisti“, – teigė specialistas.

„Google“ tik šiemet prakalbo apie namų televiziją. Ji tai pristatė kaip savotišką nuotykį, kuriame televizija sujungiama su tinklu, taikomosiomis programomis, naršykle. Be to, „Google“, tikėdamasi didesnių įplaukų iš reklamos, siūlo televizorių gamintojams nemokamą platformą, skirtą taikomajai programai sukurti.

Beje, „Apple“ vadovas Stivas Džobsas „Apple TV“ pavadino „hobiu“, rugsėjį vykusioje konferencijoje pripažindamas, jog kompanijai nepavyko sudominti naudotojų.
„Pardavėme daugiau priedėlių, tačiau tai netapo rinkos sensacija“, – teigė jis.

„Viskas viename“

Visgi „Google“ ir „Apple“ ne vienintelės bendrovės, bandančios pakeisti televizijos žiūrėjimo koncepciją ir išsikovoti rinkos dalį. Daugybė televizorių gamintojų, tokių kaip „Panasonic“, LG, „Sharp“, „Toshiba“, siūlo prieigą prie internetinės televizijos remdamiesi principu „viskas viename“.

Pavyzdžiui, viena didžiausių televizorių gamintojų „Samsung“ mano, jog jos siūlomi „protingi“ televizoriai suteiks galimybę išlaikyti jai lyderio poziciją rinkoje.

„Dabar – pereinamasis laikotarpis, kuomet galima stebėti, kaip keičiasi televizijos žiūrėjimo principai ir, manau, jog tai kovų už namų televiziją pradžia“, – teigia „Samsung“ atstovas BK Junas.

Na, o naudotojui tokia pasiūlymų įvairovė reiškia tik viena – ateityje renkantis televizorių atsiras didesnė pasirinkimo galimybė. 

Beje, įvairūs tyrimai rodo, kad dauguma naudotojų naują televizorių įsigyja kas 7 metus, o tyrimų bendrovė „Forrester“ teigia, jog prie interneto prijungtų televizorių skaičius JAV išaugs nuo 2 mln. šiemet iki 43 mln. 2015 metais. 

Šaltinis: BBC
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Microsoft“ sukūrė nemokamą programėlę silpnaregiams

„Microsoft“ sukūrė nemokamą mobilią programėlę „Seeing AI“ silpnaregiams, kuri analizuoja vaizdo kameros informaciją ir pasakoja balsu, ką mato aplink. skaityti »

Skaitmeninė evoliucija: kokios šalys lyderiauja?

Flečerio mokykla ir „Mastercard“ atliko tyrimą ir paskelbė ataskaitą „Skaitmeninės evoliucijos indeksas 2017 metais“, kurioje vertinami šalių pasiekimai skaitmeninės ekonomikos srityje. skaityti »

18 proc. elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami

Elektronikos platintojų asociacijos (EPA) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 18 proc. visų laikomų elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami. skaityti »

Pristatytas įrankis, pakeisiantis šiandieninę skaitmeninę ekonomiką

Neseniai „Dell EMC“ užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad organizacijos, kurios IT transformacijai skiria daug dėmesio, į IT žiūri kaip į konkurencinį pranašumą septynis kartus dažniau. skaityti »

Vairuotojų dėmesiui: 4 išmanūs sprendimai saugiam eismui

Pasirodo, eismo saugumo sprendimai gimsta ne tik automobilių gamyklose, bet ir išmaniųjų telefonų gamintojų dirbtuvėse. skaityti »

Sukurtas trimatis infraraudonųjų spindulių veido skeneris

Bendrovė „Morpho“ išleido naują biometrijos terminalą „3D Face Reader“, skirtą identifikuoti darbuotojus, skenuojant jų veidus. skaityti »

Elektroninės komercijos naujienos: siuntas pristatantys dronai ir auganti Kinijos galia

Elektroniniai verslai smarkiai keičia ne tik mažmeninės prekybos, bet ir logistikos sektorių. Kas ir kaip mums pristatinės mūsų internetinius pirkinius ir kas mums parduos prekes? skaityti »

Augantis kompiuterinių žaidimų įrangos pardavimas skatina inovacijas

Viename seniausių ir didžiausių žaidimams skirtų renginių pasaulyje „Electronic Entertainment Expo“ (E3) pristatyta daugybė naujų kompiuterinių žaidimų ir jiems skirtos techninės įrangos. skaityti »

„Microsoft“ pristatė klaviatūrą su įtaisytu pirštų atspaudų skeneriu

Klaviatūra panaši į pirmtakę „Surface Keyboard“, tačiau turi atskirą mygtuką su jutikliu „Fingerprint ID“, kuris geba pažinti naudotoją. skaityti »

Saulėtekio slėnyje kuriamos aukštosios technologijos Silicio slėniui

Saulėtekio slėnyje Vilniuje įsikūręs Fizinių ir technologijos mokslų centras bendradarbiauja su Silicio slėnio kompanija „Lam Research Corporation“. skaityti »