Erdvinio 3D garso LG namų kino sistema – jau Lietuvoje

Publikuota: 2012 m. birželio 29 d. penktadienis

Lietuvos rinkoje pristatoma trimačio garso namų kino sistemą „LG BH9520T“. 9.1 kanalo sistema suderinta su visų modelių „LG Smart TV" televizoriais ir leidžia perkelti duomenimis iš įvairaus tipo išorinių įrenginių.

Naujojoje namų kino teatro sistemoje įdiegta „3D Sound Zooming" technologija, kuri sinchronizuoja garso stiprumą su įvairių televizoriaus ekrane rodomų objektų padėtimi ir judesiais. Ši technologija analizuoja daugybę įvairių vaizdų, todėl leidžia priartėti ar nutolti garsui žiūrint tiek 3D, tiek ir standartinio 2D formato vaizdo įrašus.

Nuo įprastinių erdvinio garso namų kino sistemų „LG BH9520T" skiriasi trimačio garso efektais. Keturi papildomi, į lubas nukreipti garsiakalbiai kartu su 5.1 kanalo namų kino sistema paskirsto garsą įvairiomis kryptimis užpildydami visą patalpos erdvę – taip sukuriama koncertų ar kino teatrų salėms artima akustika. Technologija „Sound Field Expansion" paskirsto garso stiprumą ir sutelkia jo centrą aplink vartotoją, nepriklausomai nuo to, kurioje vietoje jis yra.

„LG BH9520T" suderinta su 3D televizorių funkcija „Smart TV", kuri suteikia platų erdvinio garso bei ryškių 3D vaizdų pasirinkimą – vartotojai gali rinktis iš daugybės programėlių, interaktyvių žaidimų, pasinaudoti vaizdo pagal pareikalavimą (VOD) paslauga. Funkcija „Smart Share" leidžia belaidžiu ryšiu perkelti ir televizoriaus ekrane peržiūrėti dokumentus iš išorinių įrenginių – kompiuterių, išmaniųjų telefonų. Iš mobiliųjų įrenginių galima perkelti bei per namų kino sistemą paleisti mėgstamą muziką.

Namų kino sistema yra elegantiškos dizaino ir modernaus platinos juodumo korpuso – ją galima be vargo priderinti prie įvairaus namų interjero.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Šauniausi vaizdo žaidimai žiemos atostogoms

Šiuolaikiniai žaidimai gali prisidėti prie kasdieniam gyvenimui reikalingų įgūdžių formavimo: atsakomybės jausmo, loginio mąstymo, sprendimų priėmimo, reakcijos, kūrybiškumo ir greitos orientacijos. skaityti »

M. Zuckerbergas sukūrė dirbtinio intelekto sistemą

„Facebook“ vadovas pristatė dirbtinio intelekto sistemą, padedančią tvarkytis namuose. skaityti »

Japonai sužymės senjorus QR kodu

Japonijos kompanija „Iruma“ sukūrė nemokamą QR kodu pagrįstų žymių sistemą, kuri padės rasti atminties sutrikimais sergančius pasiklydusius žmones. skaityti »

Lietuvių studentų sukurta programėlė kamšys raštingumo spragas?

Šiaulių universiteto studentai trečiakursiai sukūrė mobiliesiems telefonams pritaikytą išmaniąją programėlę „Pažink ABC“. skaityti »

Kiek įmonėms kainuoja netinkamas IT ūkio valdymas?

IT infrastruktūros valdymo procesų optimizavimas suteikia daugybę privalumų – gali sumažinti veiklos sąnaudas ir padidinti bendrą įmonės kibernetinės apsaugos lygį. skaityti »

Tyrimas, kaip tautiečiai renkasi naują telefoną

Pagal kokius kriterijus tautiečiai renkasi naują telefoną? Kokioms techninės savybės svarbiausios? Kiek svarbi įrenginio spalva? skaityti »

Lietuviai žaidimų kūrėjai turi visus įgūdžius sėkmei pasiekti

Pasaulinės žaidimų rinkos augimas stebimas jau ne vienerius metus. Šiuo metu yra apie 2 milijardus žaidėjų ir prognozuojama, kad iki šių metų pabaigos žaidimų rinka atneš daugiau nei 90 milijardų JAV dolerių pajamų. skaityti »

„Dell EMC“ Baltijos šalyse vadovaus Pavol Varga

„Dell EMC“ bendrovės vadovu Šiaurės ir Rytų Europos šalyse buvo paskirtas Pavol Varga. skaityti »

Šiuolaikinė darbo vieta: Y kartai reikia pažangiausių technologijų

Sparčiai tobulėjant technologijoms, keičiasi ir darbuotojų poreikiai – moderniausia įranga aprūpinta darbo vieta šiandien tampa neatsiejamu patrauklaus darbdavio atributu. skaityti »

Įvertinti Vyriausybės planai informacinių technologijų srityje

Lietuvos verslo konfederacija (LVK) palankiai įvertino naujosios Vyriausybės, vadovaujamos Sauliaus Skvernelio, planus orientuotis į aukštųjų technologijų sritį, spartinti mokslo ir technologijų plėtros politiką, kurti naujas inovatyvias technologijas bei skatinti mokslo ir verslo bendradarbiavimą. skaityti »