Europos rinkoje netrukus pasirodys išmanusis telefonas „Motorola ATRIX“

Publikuota: 2011 m. balandžio 25 d. pirmadienis

Amerikietišką išmanųjį telefoną „Motorola ATRIX“, kuris jau pasirodė JAV pavadinimu „Motorola ATRIX 4G“, po mėnesio pradės platinti ir Europos bendrovė „Orange“. Įdomu tai, jog šį įrenginį bus galima gauti nemokamai – mainais į pasirašytą sutartį, numatančią, jog naudotojas kas mėnesį mokės įmonei 57 JAV dol. Be to, prietaisą „Motorola ATRIX“ galima transformuoti ir paversti 11,6 colių nešiojamuoju kompiuteriu, naudojančiu specialią darbavietę, kuri įsigyjama atskirai ir kainuoja apie 490 dol.

Didžioji Britanija – pirmoji Europos šalis, kur bus prekiaujama telefonu „Motorola ATRIX“. Kada jis pasirodys kitose valstybėse, neaišku. Įrenginio „Motorola ATRIX“ techninės charakteristikos, kurių gali pavydėti daugelis kitų gamintojų, neturi įtakos akumuliatoriaus darbo laikui – dirbant nešiojamojo kompiuterio režimu baterijos užtenka 7, pokalbių režimu – 9, o budėjimo režimu – net 400 valandų. Tai pasiekti padeda dvigubas NVIDIA procesorius „Tegra 2“ ir 4 colių 960 x 540 pikeselių ekranas.

Privalumų sąraše taip pat minima 1GB operatyvinė atmintis, 5 megapikselių kamera, Wi-Fi, „Bluetooth“, operacinė sistema „Google Android 2.2“ ir kt. telefono „Motorola ATRIX“ darbavietė atrodo kaip 11,6 colių nešiojamasis kompiuteris su QWERTY klaviatūra, tačiau neturi nuosavos vidinės elektronikos.

 

Šaltinis: motorola.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »